سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - 17 April 2022
انتخاب عطر و یا ادکلن همیشگی مطابق سلیقه فرد با قیمت مناسب چالش مهمی است که هر کس تجربه آن را داشته است چرا که عطرها می‌توانند برند شما در موقعیت‌های مختلف باشند.

آیت ماندگار- انتخاب عطر و یا ادکلن همیشگی مطابق سلیقه فرد با قیمت مناسب چالش مهمی است که هر کس تجربه آن را داشته است چرا که عطرها می‌توانند برند شما در موقعیت‌های مختلف باشند.
از طرفی فاکتورهای مختلفی وجود دارد که علاوه بر سلیقه شخصی، در انتخاب عطر باید در نظر داشته باشید؛ از روحیات و خصوصیات روانشناسی شما گرفته تا نوع پوست‌تان و موقعیتی که می‌خواهید از عطر استفاده کنید، همه و همه بر انتخاب مناسب‌ترین نوع آن موثر هستند.
اما در بین موارد بالا، قطعا انتخاب ادکلن با کیفیت و با قیمت مناسب از فاکتور های اصلی به شمار می‌رود.در ادامه چند مورد از ادکلن هایی که این فاکتور را دارند به شما معرفی می‌کنیم.

انتخاب ادکلن با قیمت مناسب

ادکلن های برند فراگرنس ورد

شرکت Fragrance World یا فراگنس ورد یک کمپانی مطرح در حوزه عطر و ادکلن است که از سال 2009 فعالیت خود را در کشور امارات‌متحده‌عربی شروع کرد.
این شرکت بعد از کمپانی اجمل، بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی عطر و ادکلن در امارات است.
این برند توانسته است عطریجات و ادکلن های مطرح دارای ویژگی پخش بو و ماندگاری بوهای بسیار بالایی دارند که قابل تضمین و با قیمتی متعادل که دلخواه هر کاربر است به بازار عرضه کند.
برند فراگنس ورد محصولات شرکت خود را با الهام گرفتن از شرکت مطرحی که عطر و ادکلن های آنها که عموما از قیمت بالایی برخوردار است را با قیمت عقلانی و به صرفه کاربر ارائه داده است.
از تولیدات این برند معروف می توان از ادوپرفیوم مردانه Suave و ادو پرفیوم زنانه فراگرنس ورد مدل La Vida Es Bella نام برد.
ادو پرفیوم Suave رایحه‌ای مشابه عطر مشهور و موفق معروف «ساواژ» (Sauvage) برند دیور دارد و نت آغازی این ادکلن 100 میلی لیتری بوی فلفل سیچوان، نارنج و عنبر بوده که بوی شیرینی دارد و شادی و نشاط را با خودش به ارمغان می‌آورد.
هم چنین خرید ادکلن فراگرنس ورد La Vida Es Bella با توجه به بوی گرم و شیرین، برند معتبر، شیشه‌ی زیبا، حجم 100 میلی‌لیتری و قیمت مناسبش برای شما انتخاب مناسبی خواهد بود.

ادکلن های برند الحمبرا

اگر قصد خرید عطر زنانه و مردانه دارید و طرفدار یک رایحه معروف جهانی هستید میتوانید با خرید این عطرها قیمت مناسب از شرکت Alhambra با اصالت به هدف خود برسید و بیش از بهایی که پرداخته اید رضایت شما جلب خواهد شد.
اگر علاقه مند به برندهای مطرح جهانی عطر مانند:جادور، فارنهایت، مارلی، پگاسوس، ورساچه، گوچی،نارسیسو رودریگرز، بلو چنل، ورساچ، اونتوس، اینوکتوس و.... عطر های Alhambra گزینه ی مناسبی برای شما خواهد بود.
این برند فرمولاسیون عطرهای مشهور جهانی و اسانس های فرانسوی را با نام تجاری خود به صورت قانونی تولید و روانه بازار کرده است.
از تولیدات این برند معروف می توان از ادوپرفیوم های زیر نام برد:
ادوپرفیوم الحمبرا آلپاین هوم اسپرت Alhambra Alpine Homme Sport که از ادکلن مشهور مردانه ی الور اوم اسپرت (Allure Homme Sport) الهام گرفته شده است. در اولین نت ادکلن آل اسپورت عناصر پرتقال ماندارین، پرتقال و آب دریا احساس می‌شود.
ادوپرفیوم الحمبرا ویکتوریوسو لجند Alhambra Victorioso Legend از از ادکلن مشهور پاکو رابان اینویکتوس لجند Paco Rabanne Invictus Legend الهام گرفته شده است. با اولین اسپری‌ از ویکتوریوسو لجند بوی گریپ فروت , آب دریا , نمک به‌سرعت در محیط پخش می‌شود

ادکلن ژک ساف

عطر ژک ساف از جمله عطرهایی است که در حدود 60 نوع عطر با رایحه های مختلف تولید کرده و از همه مهمتر ساخت کشور ایران  نیز است. قیمت ادکلن ژک ساف با توجه به کیفیت بالا و ماندگاری فوق العاده، مناسب ارائه شده است.
هر عطری دارای ویژگی های منحصر به فرد بوده که در ادامه به معرفی ویژگی های 2 عطر برای خانم ها و آقایان می پردازیم:
عطر مردانه ژک ساف مدل F713 دارای رایحه گرم و شیرین و البته مقداری تند بوده که دارای سه نت مختلف به هنگام اسپری کردن بر روی بدن است. ترکیب پرتقال ماندارین، نارنج به شما حس متفاوتی هدیه می دهد.
عطر زنانه ژک ساف مدل Ella  که این عطر از عطر الین (Alien) برند تیری ماگلر (Thierry Mugler) گرفته شده است. عطر زنانه ژک ساف مدل الا، دارای نت چوب، عنبر و گل یاسمن بوده و مناسب تمامی فصول و البته فصول سرد سال است. مطمئن باشید قیمت عطر زنانه ژک ساف آن هم از نوع جیبی، با قیمتی مناسب ارائه شده است.

ادکلن کوبکو

شرکت کوبکو با تجربه ارزنده چندین ساله توانسته است با بکارگیری به روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا گام مهم در تولید ادکلن در داخل کشور بردارد.
اسانس‌های ادکلن کوبکو از بهترین کارخانه‌های تولید عطر کشور اسپانیا است. شیشه‌های ادکلن‌های این شرکت از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد موجود در بازار تولید شده است. عطرهای کوبکو در سه اندازه 100، 110 و 120 میلی‌لیتر در بازار موجود است.
کمپانی کوبکو با در نظر گرفتن رضایت مشتری و اولویت قرار دادن کیفیت عطر نسبت به سودآور بودن آن‌ها قیمت عطرهای خود را به مناسب‌ترین قیمت موجود در بازار عطرسازی تبدیل کرده است. شما می‌توانید روایح عطرهای مشهور جهان را با قیمت مناسب در بین عطرهای کوبکو پیدا کنید.
از تولیدات این برند معروف می توان ادوپرفیوم مردانه کوبکو رومئو ROMEO و ادو پرفیوم زنانه کوبکو کویین  Queen و... نام برد.
ادکلن مردانه کوبکو رومئو با رایحه‌ گیاهان معطر مشابه با عطر محبوب  مونت بلانک  لجند دارد. این عطر با بوی دل‌چسب و خط بوی خوبی که دارد می‌تواند خریدار خود را راضی نگه دارد. قیمت کوبکو ROMEO در مقایسه با نسخه مشابه فرانسوی‌اش بسیار مناسب است.
ادکلن زنانه کوبکو کویین با رایحه‌ی شرقی و گلی خود عطری مشابه با عطر محبوب فرانسوی یعنی ایوسن‌لورن مانیفستو دارد. ساختار رایحه عطر queen وانیل و گل است که به این عطر طبعی گرم و شیرین می‌دهد.از طرفی  قیمت کوبکو Queen در مقایسه با نسخه مشابه فرانسوی‌اش بسیار مناسب است.

امیدواریم این مطلب در راستای انتخاب و خرید عطر و ادکلن با قیمت مناسب برای شما مفید واقع شده باشد، حتما نظرات و سوالات خود را در خصوص مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

برچسب ها: آیت ماندگار
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها