سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 28 April 2022
مشاهده جواب لاتاری 2023 و طریقه چک کردن نتایج لاتاری 1401 را در اینجا می خوانیم.
آیت ماندگار- لاتاری گرین کارت آمریکا را با عنوان DV Lottery Program می شناسند. لاتاری راحت ترین روش مهاجرت به آمریکا است که همه ساله افراد بسیاری مشتاق شرکت در این رقابت بخت آزمایی هستند. برخی افراد با اولین شرکت در این رقابت، برنده می شوند و برخی دیگر با چندین بار شرکت در رقابت لاتاری آمریکا می توانند به هدف خود برسند. اما چطور متوجه شویم که برنده شده ایم یا نه؟! اصلاً به نتایج لاتاری 2023 چگونه می توانیم دسترسی پیدا کنیم؟

چک کردن نتایج لاتاری 2023

جواب لاتاری آمریکا

جواب لاتاری 1401 فقط در یک روز معین اعلام خواهد شد. برخی افراد تا قبل از تاریخ مقرر با شرکت های مهاجرتی تماس می گیرند و جویای نتایج لاتاری 2023 می شوند. اما این کار هیچ فایده ای ندارد. در هر حال جواب لاتاری 2023 فقط در همان روزی که توسط دولت آمریکا مشخص شده اعلام خواهد شد. پس تا تاریخ مقرر صبر داشته باشید. در این مبحث، به بررسی طریقه چک کردن نتایج لاتاری 1401 می پردازیم.

طریقه چک کردن نتایج لاتاری ۱۴۰۱

برای چک کردن نتایج لاتاری 1401 می توان به سایت لاتاری آمریکا مراجعه کرد اما از آنجایی که این سایت فقط به زبان انگلیسی است و کار با آن برای کاربران کمی ابهام ایجاد می کند و آنها را سردرگم می کند بهتر است به واسطه همان شرکت های مهاجرتی که ثبت نام کرده اید، اقدام نمایید. با یک تماس ساده می توان استعلام جواب لاتاری 2023 را دریافت کنید.

البته برخی از شرکت های مهاجرتی در سایت خود، زمینه ای را فراهم کرده اند که بتوانید از طریق سایت آنها برای چک کردن نتایج لاتاری اقدام کنید. بنابراین دیگر نیازی نیست به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید. اما در این میان برخی افراد هم هستند که ترجیح می دهند صفر تا صد کار خود را به شرکت های مهاجرتی بسپارند و با پرداخت هزینه ای اندک جواب لاتاری آمریکا را دریافت کنند.

با این حال، طریقه چک کردن نتایج لاتاری 1401 کاری زمان بر نیست؛ و فقط با وارد کردن یک سری اطلاعات می توان به نتیجه کارت سبز آمریکا دست پیدا کرد.

طریقه چک کردن نتایج لاتاری 1401

برای چک کردن نتایج لاتاری 1401 به چه مدارکی نیاز است؟

برای استعلام نتایج لاتاری 1401 باید یک سری مدارک اولیه را فراهم کرد. در بخش زیر آنها را فهرست کرده ایم که مهم ترین آنها را در ابتدا آورده ایم:

    1. کانفرمیشن نامبر (confirmation number) یا همان کد پیگیری 16 رقمی که بعد از اتمام ثبت نام لاتاری 2023 به شما اختصاص داده شده است.
    2. نام و نام خانوادگی به انگلیسی
    3. ایمیل فعال
    4. تاریخ تولد به میلادی


شایان ذکر است که اطلاعاتی که وارد می کنید باید با همان اطلاعات واردشده در زمان ثبت نام و مدارک شناسایی تان کاملاً مطابقت داشته باشد.

فراموشی کد رهگیری برای چک کردن نتایج لاتاری 1401

اگر احیاناً کانفرمیشن نامبر خود را فراموش کردید راه حلی برای آن وجود دارد. چنانچه از طریق شرکت های مهاجرتی ثبت نام کرده اید به احتمال زیاد اطلاعات شما را ذخیره کرده اند و می توانید مشکل خود را با آنها در میان بگذارید. پرسنل سعی می کنند در اسرع وقت مشکل شما را بر طرف نمایند و کد رهگیری ثبت نام و اعلام نتیجه لاتاری 2023 را برایتان بازیابی کنند.

بعد از اعلام نتایج لاتاری 2023، تا چه مدت وقت دارم برای چک کردن نتایج لاتاری مراجعه کنم؟

خوشبختانه زمان زیادی برای چک کردن نتایج لاتاری 1401 وجود دارد و می توان ظرف این مدت مدارک موردنیاز را نیز فراهم کرد. زمان تامین شده تقریباً 1 سال است یعنی تا مهر سال آینده (1402)!

قرعه کشی لاتاری 2023 آمریکا 2 بار اتفاق می افتد؟

خیر!!! تمام لاتاری های پیشین فقط یک بار در سال برگزار شده و از این به بعد هم همینطور خواهد بود. درست است که برخی از افراد بعد از برنده شدن نظرشان عوض می شود یا برای رفتن هیچ اقدامی نمی کنند، اما در هر صورت قرعه کشی را دوباره انجام نمی دهند و کسی را جایگزین آنها نمی کنند.

جواب لاتاری 2023 آمریکا

زمان مشاهده جواب لاتاری 2023 دقیقا کی است؟

چک کردن نتایج لاتاری 1401 دقیقاً از روز شنبه 17 اردیبهشت 1401 تا روز 11 مهر سال بعد، یعنی سال 1402، می باشد. این زمان مختص کسانی است که برای لاتاری 2023 (یعنی ثبت نامی های مهر و آبان 1400) ثبت نام خود را انجام داده اند.

طریقه چک کردن نتایج لاتاری 1401 برای افراد دوشانسه به چه صورت است؟

افرادی که متاهل هستند می توانند به صورتی در لاتاری شرکت کنند که یک بار خانم به عنوان نفر اصلی ثبت نام کند و همسر و فرزندانش را به عنوان زیرمجموعه معرفی کند؛ و یک بار آقا به عنوان نفر اصلی ثبت نام کند و همسر و فرزندانش را زیرمجموعه خود قرار دهد. بنابراین شانس برنده شدن این افراد ضرب در 2 می شود.

برای چک کردن نتایج لاتاری هم دقیقاً مانند بقیه افراد عمل می کنند. یک بار آقا مشخصات خود را برای اعلام نتایج لاتاری 2023 وارد می کند، یک بار هم خانم این کار را می کند. امیدواریم که شما برنده این دوره از کارت سبز آمریکا باشید.

منبع: کارت سبز
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها