سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۷ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - 24 May 2022
کاربرد زانو لوله پلیکا به این صورت است که ازاین زانوها برای اتصالات و انشعابات لوله ها و در مکان هایی که نیاز به تغییر مسیر لوله است استفاده میشود که این زانوها در دو نوع 45 درجه، 90 درجه تولید میشوند و هریک از این زانو ها کاربرد خاص خودشان را دارند.
آیت ماندگار- کاربرد زانو لوله پلیکا به این صورت است که ازاین زانوها برای اتصالات وانشعابات لوله ها ودرمکان هایی که نیاز به تغییر مسیر لوله است استفاده میشود که این زانوها در دو نوع 45 درجه، 90 درجه تولید میشوند وهریک از این زانو ها کاربرد خاص خودشان را دارند.

تولید کننده ها برای قیمت زانو 90 درجه پلیکا رنج بهتر ومنطقی تری را نسبت به واسطه هاو مغازه ها درنظرمیگیرند به ویژه اگرمیزان خرید شما به صورت عمده باشد به طور حتم قیمت این محصول برای شما ارزان تر ومقرون به صرفه تر خواهد بود ونکته ی حائزاهمیت این است که زانو 90 درجه پلیکا ازان دسته اتصالاتی است که میزان مصرف بسیاربیشتری نسبت به انواع دیگر زانوهای پلیکا دارد بنابر این زمانی که متقاضی این محصول افزایش یابد ومیزان عرضه ی این محصول به بازار پاسخگوی نیازمشتری ها نباشد افزایش قیمت این محصول یک امرطبیعی خواهد بود درنتیجه میزان افزایش یا کاهش و نواسانات قیمتی این محصول به عوامل بسیار زیادی وابسته است.


برای مثال از دیگرعوامل مهم تغییر قیمت این محصول ضخامت انهاست به این معنا که فشارقوی، نیمه قوی و فشار ضعیف قیمت های متفاوتی دارند وعلت دیگر براساس استفاده ازلوله روی زمین، زیرخاک یا داخل بتن می باشد که روی قیمت زانو لوله پلیکا تاثیر میگذارد.

قیمت لوله پلیکا سفید

لوله پلیکا یکی از پر مصرف ترین لوله ها در ساختمان سازی و صنعت محسوب می شود و توانسته محبوبیت زیادی به دست آورد. لوله پلیکا در رنگ های مختلفی تولید می شود ولی رایج ترین رنگ موجود آن در بازار، رنگ سفید است و برای انتقال آب بیشتر کاربرد دارد و وزن سبکی دارد که این عامل باعث می شود جا به جایی و حمل و نقل آن آسان شود.

این لوله بسته به نوع استفاده از آن، در سایزهای مختلفی عرضه می شود و طول و قطر متفاوتی دارد که هر کس بسته به نیازش و نوع کاربردش آن را خریداری می کند و  این لوله دارای مواد اولیه و جنس مرغوبی است.

لوله پلیکای سفید، انواع مختلفی دارد که قیمت آن با یک دیگر متفاوت است و براساس ضخامت و مقاومت در برابر فشار و خوردگی قیمت گذاری می شود.



خرید لوله پلیکا به جای لوله ی فلزی صرفه ی اقتصادی بسیار زیادی دارد چرا که قیمت این لوله خیلی کم تر از لوله فلزی است و کارآیی آن بیشتر است. همچنین قیمت لوله پلیکا سفید به عواملی نظیر شرکت سازنده، داشتن استاندارد، گارانتی و خدمات پس از فروش بستگی دارد که می تواند قیمت های متفاوتی داشته باشد.

لوله پلیکا تهران

لوله های پلیکا معمولی و فشار ضعیف بیشتر برای سیستم های تهویه منازل و ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند که قیمت مناسبی هم برای آنها در نظر گرفته شده است.

برای استفاده سیستم های فاضلاب ساختمان، فاضلاب کارخانجات و غلاف انواع کابل های برق به علت تحمل فشار بالا از لوله های پلیکا نیمه قوی استفاده می شود.

استفاده از لوله های پلیکا فشار قوی بیشتر برای مصارف و کاربری های عظیم از جمله پتروشیمی ها و فاضلاب های شهری مورد استفاده قرار می گیرد که امکان سفارشی سازی آن با توجه به شرایط مورد استفاده و سفارش مشتریان وجود دارد.


خصوصیات فیزیکی و فنی لوله پلیکا تهران سبب عملکرد فوق العاده این محصول در کاربرد ها و مصارف ساختمانی می شود. لوله های پلیکا تولیدی تهران مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی در مورد ایمنی و سلامتی به تولید می رسند. لوله های های پلیکا به عنوان یک محصول مهندسی از نظر قیمت بسیار رقابتی بوده و از خواص بی نظیر آن می توان به غیر سمی بودن آن اشاره کرد که موجب ایجاد مسمومیت های انسانی یا حیوانی و یا حتی زیست محیطی نمی شود. این ارزش ها با مزایای فوق العاده ای همچون دوام و استحکام طولانی مدت، هزینه نگهداری بسیار مقرون به صرفه آماده استفاده در مصارف داخلی و خارجی می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها