سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - 26 May 2022
پاف ها بدون تکیه گاه هستند و می توان از آن ها در کنار مبل ها و یا به عنوان میز استفاده کرد.
آیت ماندگار- یکی از پر طرفدار ترین محصولات پاف، حصیری بدون پایه است. این محصول به دلیل روکش حصیری که در آن به کار رفته جلوه ی خاصی دارد و مورد توجه اکثر مردم قرار گرفته است.

پاف ها بدون تکیه گاه هستند و می توان از آن ها در کنار مبل ها و یا به عنوان میز استفاده کرد.

پاف های حصیری در وزن و سایز و ابعاد مختلفی تولید می شود. این مدل پاف ها معمولا نسبت به انواع دیگر بیشترین طرفدار را دارد.

پاف حصیری مراقبت خاص خود را دارد و تا جایی که ممکن است در مقابل نور خورشید نباید باشد، زیرا باعث تغییر رنگ و عمر کوتاه آن می شود و اگر از پاف داخل تراس یا حیاط خود استفاده می کنید باید مراقب باشید تا هنگام باران آب داخل آن نفوذ نکند زیرا سبب آسیب به بافت های داخلی آب می شود.

با توجه به کیفیت پاف حصیری و بدون پایه بودن یا نبودن آن قیمت های متفاوتی در نظر گرفته می شود.

پاف بدون پایه معمولا قیمت کمتری نسبت به بقیه مدل ها دارد.


یکی از عواملی که باعث تعیین قیمت پاف حصیری بدون پایه می شود کیفیت آن است.

پاف حصیری ارزان

استفاده از پاف حصیری جلوی مبلمان و استفاده از آن به عنوان زیر پایی می تواند بسیار لذت بخش باشد. پاف های حصیری به دلیل جنسی که دارند و از حصیر تشکیل شدند محیط خانه را گرم می کنند و همچنین نسبت به سایر جنس های پاف دوام بسیار بالاتری خواهند داشت.

شما با توجه به مدل و طرح مد نظرتان می توانید پاف حصیری قیمت های متفاوتی تهیه کنید.

اندازه پاف, جنس الیاف بافت, تمیزی کار در بافت پاف و… عوامل موثر بر پاف حصیری قیمت هستند.

افرادی که دیزاین های سنتی را برای خانه های خود انتخاب می کنند حتما از این پاف های حصیری در دیزاین استفاده کنند. فضای اتاق با این پاف های بسیار گرم و صمیمی می شود با استفاده از این پاف ها می توانید دیزاین اتاق را حتی تا حدی هنری کنید. اگر از این پاف های برای نشستن قرار هست استفاده کنید لطفا توجه داشته باشید که برای نشستن زمان طولانی مناسب نیستند.

یک نوع از پاف های حصیری هستند که با پارچه نرم سطح مقطع آن ها پوشانده شده این مدل از پاف های حصیری مناسب هستند برای افرادی که می خواهند به مدت طولانی روی این پاف ها بنشینند در کشور های غربی از پاف بیشتر برای زیر پایی و به منظور رفع خستگی استفاده می شود. اگر می خواهید سبک سنتی برای خانه خودتان داشته باشید از پاف های حصیری گرد و استوانه ای استفاده کنید تا جلوه زیبا تری داشته باشد.

یکی از عوامل بسیار مهم در پاف حصیری ارزان خرید این محصول از تولید کننده است. پاف های حصیری اکثرا در شهر های شمالی کشور ساخته می شوند و ما نمی توانیم به راحتی این پاف ها را با قیمت مناسب از تولید کننده خریداری کنیم ولی با سفارش این محصول از سایت های اینترنتی که خود تولید کنندگان دارند می شود این پاف ها را با قیمت ارزان تهیه کرد.

یکی از عوامل بسیار موثر بر قیمت این پاف های حصیری ساخته شدن آنها با حصیر طبیعی یا مصنوعی است. اکثر مدل های پاف موجود در بازار با حصیر مصنوعی ساخته شدند. این پاف ها معمولا نسبت به سایر مدل های پاف موجود در بازار قیمت های مناسب تری دارند و خرید آن ها به صرفه تر خواهد بود.


یکی دیگر از راه های تهیه این محصول به صورت ارزان تر سفارش این محصول به صورت عمده است یک سری پاف های ساده هستند که اکثرا در مناطق شمالی توسط خانم ها ساخته می شوند.

انواع پاف حصیری ارزان بسیار ساده هستند و مقاومت چندانی ندارند و قیمت آن ها نسبت به سایر مدل های با دوام ارزان تر است.

پاف حصیری رشت

پاف ها می توانند سبک های متفاوتی را در دکوراسیون داخلی منزل شما به وجود بیاورند یکی از جذاب ترین سبک هایی که می توانید آن را تجربه کنید، سبک بوهو می باشد.

از این پاف ها به عنوان صندلی کوچک در نشیمن گاه در کنار مبلمان یا میز عسلی استفاده می کنند. این پاف ها سبک، کوچک و به راحتی قابل انتقال هستند و در سایز و قد و طرح و رنگ های مختلف تولید می شوند.

قبل از خرید پاف حصیری از شهر رشت یا دیگر شهر ها باید به نکاتی توجه کنید:
   
در مرحله ی اول باید به رنگ و طرح پاف با توجه به محیطی که قرار است در آن قرار بگیرد توجه کنید.

همچنین توجه به روکش و اندازه ی آن حائز اهمیت است.

اگر این محصول را به صورت عمده خریداری کنید قیمت مناسب تری در مقایسه با خرید تکی دارد.


در برخی از انواع پاف حصیری رشت، بر روی روکش آن نقش و نگار هایی ایجاد می کنند که زیبایی کار را چند برابر می کند و حالت سنتی گونه ای به خود می گیرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها