سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - 28 May 2022
انواع کلم بر اساس قیمت در سه دسته کلم درجه یک و مرغوب صادراتی، کلم با سطح کیفی متوسط و کلم با کیفیت نسبتا ضعیف دسته بندی می شوند و می دانیم که کلم صادراتی اعلا قیمت بالاتری از دو نوع دیگر دارد.
آیت ماندگار- کلم یک محصول مهم در سبد غذایی ایرانیان است که منبعی سرشار از ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد و خواص بسیاری برای بدن است. همانطور که در بازار فروش و فروشگاه ها مشاهده می کنیم کلم خود نیز شامل گونه های مختلفی است که افراد مطابق نیاز خود این محصول را تهیه می کنند.

یکی از موضوعات مهم و حائز اهمیتی که در رابطه با کلم مد نظر قرار می گیرد قیمت و نرخ این محصول است که امروزه تمام افراد به آن توجه می کنند.

انواع کلم بر اساس قیمت در سه دسته کلم درجه یک و مرغوب صادراتی، کلم با سطح کیفی متوسط و کلم با کیفیت نسبتا ضعیف دسته بندی می شوند و می دانیم که کلم صادراتی اعلا قیمت بالاتری از دو نوع دیگر دارد و کلم با کیفیت ضعیف به عنوان ارزان ترین نوع شناخته شده است و در جامعه کنونی اکثریت کلم با سطح کیفی متوسط و خوب را مصرف می کنند.

در این جا لازم است، به این نکته اشاره کنیم که قیمت پایین همیشه نشانه نامرغوب بودن محصول نیست، چون برخی از تولید کنندگان با کاهش هزینه های تولید سعی کرده اند، محصول را با قیمت ارزانی در اختیار مشتریان بگذارند‌. علاوه بر این، عرضه مستقیم و بدون واسطه هم باعث شده، محصول با قیمت کمتری از بازار در اختیار مشتریان گذاشته شود.

قیمت گل کلم

تغییرات نرخ ارز و قانون عرضه و تقاضا هم باعث شده اند، قیمت انواع کلم متغیر باشد، با بالا رفتن قیمت ارز، نرخ کلم همانند قیمت هر محصولی افزایش پیدا می کند. طبق قانون عرضه و تقاضا، با افزایش تقاضا قیمت بالا می رود و با کاهش تقاضا قیمت پایین می آید. قیمت گل کلم در اصفهان ، دچار نوساناتی شده است و این به دلیل تغییرات مداوم نرخ ارز و تورم می باشد، البته نوع خرید، انواع کلم و قانون عرضه و تقاضا هم روی قیمت تاثیر گذار هستند

گل کلم زینتی سفید

اگر شما هم نمیدانید با گل کلم زینتی سفید چه غذاهایی درست کنید این مقاله را کامل مطالعه کنید.غذاهای زیادی با گل کلم درست میشود که با اضافه کردن ادویه ها و سبزیجات متفاوتی میتوان به این محصول طعم جادویی بخشید.غذاهایی که میتوان با گل کلم تهیه کرد شامل: خوراک گوشت با کل گلم، گراتن خوشمزه گل کلم، تورتیلا مکزیکی گل کلم و … میشود که من به شما عزیزان توصیه میکنم حتما لازانیا با گل کلم را امتحان کنید.برای آشنایی با طرز تهیه لازانیا با گل کلم و سبزیجات با ما همراه باشید.گل کلم را کاملا ریز خورد کرده، و در آب جوش بریزید پس از تغییر رنگ و نرم شدن گل کلم ها آنها را آبکشی کنید تا کاملا آب درونی آن کشیده شود. خامه و سبزی معطر را به همراه ادویه و گوجه های نگینی به گل کلم ها اضافه کنید و بعد از چرب کردن ظرف و چیدن ورق های لازانیا مواد میانی را روی آن قرار دهید و این ترتیب را ۳ بار تکرار کنید . درجه دمای فر را روی حرارت ۱۸۰ سانتیگراد قرار داده و لازانیا را درون آن بگذارید. و تجربه خوردن یک غذای لذیذ را داشته باشید.

قیمت گل کلم

برای اینکه گل کلم در غذا سفید شود چه باید کرد این مسئله دغدغه بسیاری از شما سروران میتواند باشد.برای سفید شدن گل کلم در بسیاری از غذا ها میتوانید مقداری شیر به آن اضافه کنید که علاوه بر سفید شدن آن تاثیر زیادی در درخشان شدن آن هم دارد.مواد تازه غذایی که ما به صورت خام استفاده میکنیم باید در شست و شوی آن دقت شود کلم به دلیل چسبندگی که به یک دیگر دارد امکان دارد پس از شستن آلودگی را در درون خود نگه دارد اما شما با تکه تکه کردن آن قبل از شست و شو میتوانید کاملا آن را بشویید و با برس کاملا تمیز کنید و بعد از آن با حوله خشک کنید تا کپک نزند.و حتی میتوانید برای مدت زیادی گل کلم سفید زینتی را داخل فریز منجمد کنید تا بتوانید در سالادو انواع غذا های رژیمی استفاده کنید بدون آن که از درصد ویتامین آن کسر شود

خواص گل کلم سفید

گل کلم سفید دارای خاصیت های بسیار زیادی می باشد که از مهم ترین خواص گل کلم سفید می توان به داشتن ویتامین سی و آنتی اکسیدان ها اشاره داشت.

بیشتر بخوانید: آراد برندینگ چه می کند؟

داشتن ویتامین های بالا موجب از بین بردن چین و چروک های روی صورت و جوان و شاداب سازی پوست انسان خواهد شد.

حتی در بعضی اوقات می توان گفت گل کلم سفید را به عنوان یک کرم ضد آفتاب طبیعی استفاده خواهد شد و پوست در برابر اشعه های نور خوشید محافظت خواهد داشت.

داشتن ویتامین سی که در بالا به آن اشاره شد به علت گوگرد هایی که در آن می باشد باعث می شود رشد و تقویت موی می شود.

مصرف گل کلم سفید از جمله رشد و تقویت پوست و مو می توان به رشد عضلانی نوزاد در دوران بارداری کمک شایانی می کند.

قیمت گل کلم

آرامش داشتن از نیاز های اساسی برای هر انسانی می باشد و دارو های زیادی در بازار برای آرامش داشتن موجود می باشد اما طبیعی ترین دارو برای آرامش داشتن می توان به خواص گل کلم در طب سنتی اشاره کرد.

بیماری کم خونی هم از جمله بیماری های بسیار مزمن می باشد که دارو های مختلف در طب سنتی برای درمان آن وجود خواهد داشت گل کلم سفید می تواند برای درمان بیماری کم خونی بسیار مثمر و مفید خواهد بود.

آلزایمر از بیماری هایی می باشند بایستی برای درمان آن دست به دارو های مختلفی زد تا بتوان آن را درمان کرد از ویژگی های بارز مصرف گل کلم سفید می تواند افزایش عملکرد مغزی و تمرکز رو بسیار بالا برد تا در درمان بیماری فراموشی یا آلزایمر نقش مفیدی رو داشته باشد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها