سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - 29 May 2022
در تعیین قیمت ریل آسانسورt16 باید از مرغوب بودن میزان فولادی که در تولید ریل به کار رفته اطمینان حاصل کرد و اینکه باید حتما ماشین کاری روی آن ها انجام شده باشد تا فشار ها از طرف کابین به خوبی قابل تحمل بوده و ریل باید دارای اصالت و استاندارد لازم باشد.
آیت ماندگار- عواملی که در افزایش قیمت ریل آسانسور t16 تاثیر گذاشت تحریم های آمریکا و همینطور بیماری کرونا بود و همینطور درسال 1399 با شروع و همه گیری بیماری کرونا در کل جهان، و تعطیلی شدن صنایع کشورها به دلیل تعداد تولیدات قطعات آسانسور و همینطور عدم درخواست تقاضا برای خرید این اقلام روند نزولی پیدا کرده، البته این کاهش قیمت ها فقط در خارج از ایران به وجود آمد و به دلیل وجود تحریم ها و افزایش نرخ دلار در ایران و ممنوع شدن واردات از طریق گمرک ایران، قیمت ها در ایران با افزایش روبرو شد.

قیمت ریل آسانسور

در تعیین قیمت ریل آسانسورt16 باید از مرغوب بودن میزان فولادی که در تولید ریل به کار رفته اطمینان حاصل کرد و اینکه باید حتما ماشین کاری روی آن ها انجام شده باشد تا فشار ها از طرف کابین به خوبی قابل تحمل بوده و ریل باید دارای اصالت و استاندارد لازم باشد.

در صورتی که از ریل های بی کیفیت و تقلبی استفاده شود باعث کندی حرکت کابین شده و ایمنی را به خطر می اندازد و اگر ریل نتواند سرعت بالای کابین را کنترل کند خطرات مرگباری را به همراه خواهد داشت.

مجموعه ما سال هاست در زمینه تولید و تجارت انواع ریل های آسانسور فعالیت می کند و خوشبختانه تجربیات خوبی در این زمینه کسب کرده است تا شما مشتریان عزیز با قیمتی مناسب و با نهایت کیفیت بتوانید خرید خود را انجام دهید، درصورت دریافت مشاوره و ثبت سفارش از راه های ارتباطی موجود در سایت اقدام فرمایید.

ریل آسانسور هیدرولیک

یکی از قطعات مهمی که هدایت کابین های آسانسور را بر عهده دارد ریل هیدرولیک می باشد. این ریل نقش مهمی در حفظ  تعادل و جلو گیری کردن از نوسان های افقی دارد.

ریل آسانسور هیدرولیک معمولا در مواقعی استفاده می شود که ظرفیت و یا ارتفاع آسانسور زیاد نباشد. این ریل ها به شکل شاخه های پنج متری ساخته می شوند. نکات مهمی که در استفاده از ریل ها باید در نظر داشت طول چاه، سرعت و ظرفیت آسانسور می باشد؛ به دلیل این که جنس ریل های آسانسور باید مقاومت و استحکام داشته باشد آن ها را از جنس فولاد نیز می سازند.

قیمت ریل آسانسور

قیمت آسانسور به عوامل مختلفی نیز بستگی دارد شما می توانید بهترین ریل آسانسور را با کیفیت عالی و قیمت های مقرون به صرفه از این سایت خریداری کنید.

تمامی محصولات ما دارای گارانتی می باشد که شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده محصول خود را هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری خریداری کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت می توانید فرم درج شده در سایت را تکمیل کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نصب درب و ریل آسانسور

برای نصب آسانسور باید بدانید که چند نوع درب و ریل وجود دارد.

ریل ها به شکل t هستند و باید نسبت به ظرفیت در نظر گرفته شود.

برای یک ساختمان، ریل ها طوری طراحی شوند تا با سرعت، طبقات را بالا ببرند و هنگام حرکت لرزشی ایجاد نکنند.

ریل اگر به درستی نصب نشود و ظرفیت در نظر گرفته نشود علاوه بر لرزش ایجاد شده بدرستی کار نخواهد کرد.

اگر ساختمانی با طبقاتی زیاد دارید باید حتما دو تا آسانسور در نظر بگیرید. و تعداد ظرفیت قابل حمل همیشه در آسانسور نصب می شود.

برای استفاده از آسانسور در پاساژ ها، بیمارستان ها، که رفت و آمد افراد بسیار بالا است باید تعداد بالا تری، یعنی حداقل 3 تا آسانسور را در نظر گرفت.

آسانسور به خصوص برای بیمارستان ها یکی از وسایل واجب است.

با توجه به جا به جایی بیماران که نمی توانند از پله، طبقات را بالا بروند برای جا بجایی تخت بیماران هم نیاز به بالا بر هست.

در گذشته برای جا به جایی تخت بیماران، در کنار پله یک سطح شیب دار می ساختند و تخت را از آن جا، جا بجا می کردند که خیلی سخت و با خطر این کار صورت می گرفت.

اما با ساخت آسانسور کار را آسان کردند.

برای راه اندازی آسانسور، ریل ها اهمیت زیادی دارند و باید به صورت عمودی ساخته شوند.

آسانسور دارای دو مدل درب می باشد، یک درب داخل کابین بکار می رود و دیگری بیرون از کابین که درب طبقات نام دارد.

درب طبقات حاوی دو مدل می باشد. که یکی لولایی و دیگری اتوماتیک که لولایی قدیمی تر است، لولایی مدل 90 درجه باز می شود. که اگر فضای ساختمان کوچک باشد، با توجه به باز شدن آن به صورت 90 درجه فضای سالن را می گیرد و باعث مختل شدن رفت و آمد ساکنین می شود.

انواعی از آسانسور ها هستندکه دارای پنجره می باشند. این پنجره ها باید دارای ضخامت زیادی باشند زیرا در صورت شکست پر خطر می باشند.

اگر کودکی دست خود را روی آن بگذارد و آسانسور حرکت کند، مشکلات خیلی جدی ایجاد خواهد کرد.

آسانسور های اتوماتیک، این مشکل را حل کردند و این آسانسورها طرح ها و رنگ های متنوع تری نسبت به لولایی دارند.

آسانسور های اتوماتیک شامل یک درب و دو درب می باشند.

یک درب از یک طرف و دو درب از وسط که هم زمان با هم باز می شوند.

مدل دو درب، سریع تر عمل می کنند و سرعت بالا تری خواهند داشت.

قیمت ریل آسانسور

در آپارتمان ها به علت تعداد طبقات و ظرفیت هایی که مد نظر هست، نقشه ای برای ریل آسانسور کشیده خواهد شد، که هر نقشه نسبت به اطلاعات ساختمان متفاوت خواهد بود.

باید اطلاعاتی در خصوص چاه آسانسور به دست آورد و باید ریل ها با دقت و موازی و منظم نصب شوند.

اگر نصب ریل آسانسور با دقت انجام نشود و با فاصله باشد، با سرو صدا حرکت می کند که باعث ایجاد خطر می شود.

برای نصب آسانسور به بهترین شکل نیاز هست که با متخصصین این سایت، که بروز ترین دانش روز را دارا می باشند تماس حاصل فرمایید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها