سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - 02 June 2022
چرخ چمدان یکی از مهمترین قسمت های چمدان است. تمامی فشار چمدان بر چرخ های آن وارد می شود و اگر این چرخ ها کیفیت مناسبی نداشه باشند و به خوبی محافظت نشوند خطر شکستگی آنها وجود دارد.
آیت ماندگار- پایه چمدان یکی از مهمترین قسمت های چمدان است که وظیفه اصلی آن محافظت از چرخ های این محصول است. این پایه می تواند جلوی ضربه و فشار را بگیرد و از شکستگی چرخ های چمدان پیشگیری می نماید. به همین دلیل، اگر در زمان خرید به ویژگی های این پایه توجه نشود ممکن است محصول بی کیفیتی را خریداری کنید و همین امر چالش های زیادی را برای شما به وجود می آورد. دسته چمدان یکی دیگر از قطعات چمدان است که باید ویژگی های مناسبی داشته باشد، در غیر اینصورت ممکن است منجر به خرید محصول بی کیفیت شود.

پایه چمدان

اهمیت چرخ چمدان چقدر است؟

چرخ چمدان یکی از مهمترین قسمت های چمدان است. تمامی فشار چمدان بر چرخ های آن وارد می شود و اگر این چرخ ها کیفیت مناسبی نداشه باشند و به خوبی محافظت نشوند خطر شکستگی آنها وجود دارد. اگر چرخ چمدان شکسته شود، عملا دیگر نمی توان از این محصول استفاده کرد. زیرا دیگر امکان حمل و نقل آن وجود ندارد. چرخ ها باید قابلیت چرخش 360 درجه داشته باشند و در هر جهتی کشیده شوند. به همین دلیل توصیه می شود قبل از خرید چمدان به ویژگی های آن توجه ویژه ای داشته باشید.

پایه چمدان چه جنسی باید داشته باشد؟

همانطور که متوجه شده اید این پایه می تواند جلوی ضربه و فشار را بگیرد. به همین دلیل، باید جنس مقاومی داشته باشد تا ضربه ها را به خوبی مهار کند. معمولا برندهای معتبر بازار از فلز در ساخت این پایه استفاده می کنند. تقریبا هیچ ضربه ای نمی تواند فلز را از بین ببرد. در این شرایط، حتی اگر چمدان شما زیر هزاران چمدان قرار گیرد، چرخ های آن شکسته نمی شوند و این امر اهمیت بسیار زیادی برای کسانی دارد که می خواهند محصولات خود را حفظ کنند.

آیا این پایه باید تمامی چرخ را پوشش دهد؟

این پایه قسمت بالایی چرخ را به خوبی پوشش می دهد. اما این پایه نباید کل چرخ را بپوشاند. در صورتی که پایه روی کل چرخ را پوشش دهد باعث می شود تا چرخ به خوبی بر روی زمین نلغزد و این موضوع می تواند مشکلات زیادی را به وجود بیاورد. به همین دلیل، توصیه می شود در زمان خرید به پوشش پایه چمدان آن توجه داشته باشید که طبق استاندارد باشد تا باعث ضعف عملکرد چرخ نشود.

چرخ چمدان

آیا در صورت شکستی یا آسیب پایه امکان تعویض آن وجود دارد؟

امروزه، همگی ما می دانیم که وارد شدن آسیب های مختلف به چرخ های چمدان اجتناب ناپذیر است و هر چقدر هم که پایه چمدان کیفیت بالایی داشته باشد، امکان شکستگی آن وجود دارد. در این صورت، باید برای خرید قطعات چمدان اقدام کنید. توصیه ما این است برای خرید پایه چمدان و یا قطعات دیگر به مرکزی که چمدان را از آن خریداری کرده اید مراجعه کنید. همچنین، تمامی مراکز معتبر فروش چمدان و تولیدی های چمدان دارای قطعات چمدان هستند و شما می توانید با توجه به ویژگی های چمدان خود بهترین قطعه را برای آن انتخاب کنید.

آیا دسته چمدان نیز بخش مهمی از چمدان است؟

در کنار پایه چمدان که تا بدینجا به بیان اهمیت آن پرداختیم، باید بدانید دسته چمدان نیز یکی دیگر از بخش های چمدان است که باید کیفیت بسیار بالایی داشته باشد، در غیر اینصورت چالش های زیادی را برای کاربران به وجود می آورد. دسته چمدان باید به راحتی در دست قرار گیرد و کیفیت بالایی داشته داشته باشد. این دسته باید از متریال هایی مانند آهن ساخته شده باشد که مقاومتش در برابر فشار بالا باشد.

نکات مهم در خرید چمدان

اگر می خواهید چمدان با کیفیتی را خریداری کنید، بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید:

•    برای خرید به برندهای معتبر بازار مراجعه کنید تا اطمینان داشته باشید تمامی استانداردها در ساخت چمدان رعایت شده اند و شما در حال خرید محصول با کیفیتی هستید.
•    در زمان خرید حتما از فروشنده ضمانت نامه دریافت کنید.
•    در زمان خرید به این موضوع دقت داشته باشید که چمدان قفل داشته باشد. در این صورت، امنیت استفاده از چمدان کاهش پیدا می کند.
•    اگر زیاد به مسافرت می روید از چمدان هارد کیس استفاده کنید و اگر جز کسانی هستید که در زمان مسافرت آیتم های زیادی را با خود می برید از چمدان سافت کیس استفاده کنید.


برای خرید چمدان با کیفیت به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کافی را در مورد پایه چمدان در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید این پایه از ورود ضربه و فشار به چرخ چمدان جلوگیری می کند و مانند یک محافظ عمل می کند. وجود این پایه طول عمر چمدان را بالا می برد و نقش مهمی در افزایش کارآیی این محصول دارد. معمولا جنس این پایه آهنی است که در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی داشته باشد. اگر به دنبال چمدان با کیفیت هستید، می توانید به فروشگاه تولیدی چمدان آرش (arash.plus) مراجعه کنید. این تولیدی انواع متفاوتی چمدان دارد که با قیمت های مناسب به فروش می رساند. همچنین، کارشناسان این مرکز مشاوره های تخصصی را به شما ارائه می دهند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها