سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - 18 June 2022
خرید درب ایمنی نیاز به تخصص و شناخت دقیق از این بازار دارد. درب ها شباهت و ساختار متفاوتی دارند و روند تولیدی انها در داخل کشور بسیار گسترده می باشد.
آیت ماندگار- درب ضد سرقت رویه فلز یکی از ایمن ترین درب های ایمنی تولید شده برای ورودی ساختمان ها می باشد. همانطور که از نام ان مشخص می باشد رویه خارجی ان از جنس فلز اهنی است. جنس رویه اولین پارامتری است که مد نظر مشتریان قرار می گیرد و باید کیفیت و نوع ان کاملا مشخص باشد.

بخش عمده ای از هزینه ای که شما پرداخت می کنید شامل رویه و نوع و رنگ ان می باشد. برای افزایش ایمنی محیط می توان از درب ضد سرقت استفاده کرد. اما شناخت کافی از این درب ها می تواند انتخاب مناسبی برای شما رقم بزند.

خرید درب ایمنی نیاز به تخصص و شناخت دقیق از این بازار دارد. درب ها شباهت و ساختار متفاوتی دارند و روند تولیدی انها در داخل کشور بسیار گسترده می باشد. اسم و انواع مختلفی برای این دربها عنوان می شود و می تواند شما را در خرید انها سر در گم نماید.

درب ضد سرقت
این درب ها در برابر فشار و ضربه مقاوم هستند و مقاومت بیشتری در برابر ورود سارقان دارند. در حال حاضر بیشترین درب های ضد سرقت موجود در بازار ایران از کشورهای ترکیه و چین وارد شده است که در سال های اخیر با وارد کردن قطعات درب های ضد سرقت در ایران ، شرکتهای ایرانی نیز موفق به ساخت این گونه درب ها با کیفیت قابل مشاهده ای شده اند . درب های ضد سرقت نه تنها امنیت ساختمان را بالا می برند، بلکه آرامش و آسایش ساکنان را نیز فراهم می کنند.

خرید درب ضد سرقت رویه فلز از تولید کننده معتبر

قطعات و بخش های مختلفی در تولید درب به کار می روند و باید استاندارد های لازم را جهت کاربرد در تولید را داشته باشند و در غیر اینصورت تنها نام ضد سرقت را یدک می کشند.

مجموعه افرامهر یکی از برترین تولیدکنندگان درب رویه فلزی در داخل کشور می باشد. ایمنی این درب ها و مقاومت انها در برابر عوامل تخریبی انسانی و طبیعی بسیار بالا است.

توصیه ما برای خرید درب های ایمنی برای ورودی خانه های ویلایی و باغ ها درب رویه فلز می باشد. البته رویه فلزی درب در کنار ایمنی و کیفیت محتوای داخلی ان کار ساز است.

در کنار خطر ورود سارقان تابش نور افتاب و باران نیز می توانند برای دربها اسیب زا باشند. بنابراین رویه فلز درب می تواند ساختمان شما را تا چندین سال بیمه کند.

تفاوت درب ضد سرقت رویه فلز با چوبی

درب های ضد سرقت در دو نوع فلزی و چوبی به بازار عرضه می شوند. مزیت رویه چوب تنوع بالای طرح هست که معمولا در دو رنگ قهوهای و سفید در در بازار موجود هست و جنس طرح از چوب بودن هم تایید سلیقه بسیاری از مشتریان می باشد. این درب ها به دلیل تنوع در طرح و رنگ، طرفداران بیشتری دارند اما درب های ضد سرقت فلزی نیز در بسیاری از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

استفاده از ام دی اف گرید خوب، روکش درجه 1 و رنگ پلی اورتان ترک موجب افزایش قیمت تمام شده درب ضد سرقت می شود. در ساخت ۹۵ درصد دربهای ضد سرقت از رویه ام دی اف با روکش چوب استفاده می شود.

درب ضد سرقت عایق صدا، از درب های پیشرفته و به روزی است که امروزه در مکان های مختلفی وجود دارند، با توجه به نام این کالا، از ویژگی بسیار مهم و کارایی برخوردار است و می تواند علاوه بر حفظ صدا در مکان، به عنوان یک محفظه اساسی برای جلوگیری از دزدی ها عمل نماید. علاوه بر آن، این محصولات مجهز به قفل های متعددی هستند که باز کردن آن را برای سارقان، سخت کرده است. درب ضد سرقت فلزی مقاومت بسیار بالایی در مقابل آفتاب، باران و رطوبت دارد و گزینه مناسبی جهت استفاده در مکان هایی است که در معرض مستقیم تابش خورشید و بارندگی هستند.

یراق الات درب ضد سرقت رویه فلز مشابه نوع چوبی

روکوب و پشت کوب که روی چارچوب درب از نمای داخلی و خارجی نصب می گردد سبب می شود تا نمای شما جذاب تر و زیباتر جلوه کند. قفل دیجیتال باعث زیبایی و فراهم آوردن یک درب ضد سرقت شیک برای منزل و محل کار شما می شود.

دستگیره درب یکی از ملزومات آن است در واقع وقتی که دستگیره نباشد نمی توان درب را بازو بسته کرد. دستگیره ها در ابتدا و در قدیم از جنس فلز و یا چوب بودند و شکل خاصی نداشتند و صرفا بعنوان یک دستگیره عمل میکردند اما امروزه شاهد این هستیم که تولید کنندگان زیادی اقدام به طراحی دستگیره های خاص و با شکل و شمایل هایی متفاوت کرده اند مثلا دستگیره های استیل ضد زنگ به شکل های بسیار زیبایی در بازار عرضه می گردند که متناسب با هر سلیقه ای نیز می باشد و رویه درب های فلزی نصب می شوند.

تفاوت درب ضد سرقت رویه فلز ایرانی و چینی

درب هاي ضد سرقت رویه فلز ارزان قيمت ايراني به مراتب بهتر از درب هاي چيني مي باشد. اين امر به دليل استفاده از فولاد به جاي اهن در اين گونه درب ها مي باشد و نيز به دليل استفاده از يك سازه فولادي در داخل درب از استقامت بالاتري نسبت به ديگر درب هاي ضد سرقت ارزان برخوردار است كه به دليل چينش فولادي كه داخل ان وجود دارد مي تواند ديلم را خنثي كند.

درب ضد سرقت
یکی از اینگونه از درب های ضد سرقت که از ارزانترین دربهای ضد سرقت ایران است با تکنولوژی دربهای ضد سرقت چینی می باشد ولی با توجه به اینکه در تیراژ بالا و بدون پرداخت گمرکی تولید می شود لذا از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد

. این نوع قفل حتما باید با سیلندر قفل (توپی قفل ) استفاده شود. و تقریبا در صورت قفل شدن غیر قابل بازکردن هستند. این درب ها بدون کلید به سختی قابل باز شدن می باشند از با کیفیت ترین مدل های درب ضد سرقت میتوان به انواع درب تولید شده در افرامهر با ادرس اینترنتی (https://aframehr.com) اشاره داشت. اغلب این دربها چهار لولا و قابل رگلاژ کردن هستند. امکان نصب چشمی و دستگیرههای فلزی بر روی این دربها وجود دارد. کوچکترین اشتباه در نصب این درب ها خسارت جبران ناپذیری را در زیبایی و همچنین در دوام آنها دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها