سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۱۵ تير ۱۴۰۱ - 06 July 2022
بالش هوشمند یکی از انواع بالش های موجود در بازار است. این نوع بالش به دو صورت ساده و همراه با تجهیزات الکترونیکی طراحی و تولید می شود.
آیت ماندگار- بالش ها از جهت کاربرد و الیاف انواع مختلفی دارند. برخی از آنها باکیفیت و مرغوب ولی بعضی دیگر از کیفیت بالایی برخوردار نیستند. به همین جهت اغلب افراد به دنبال بالش هوشمند مرغوب هستند تا خوابی راحت و بدون گرفتگی و درد در عضلات را تجربه کنند. خرید آنلاین تشک نیز به عنوان مهمترین کالای خواب مورد توجه خریداران قرار می گیرد.

بالش هوشمند

آشنایی با مشخصات و ویژگی های بالش هوشمند

بالش هوشمند یکی از انواع بالش های موجود در بازار است. این نوع بالش به دو صورت ساده و همراه با تجهیزات الکترونیکی طراحی و تولید می شود. که در ادامه به خصوصیات هر دو نوع بالش های هوشمند می پردازیم.

بالش هوشمند ساده و بدون تجهیزات الکترونیکی

بالش هوشمند ساده اغلب از الیاف مموری فوم تهیه می شود. این الیاف یکی از جدیدترین متریال برای کالای خواب محسوب می شود و از کیفیت بالایی برخوردار است. مموری فوم دارای خاصیت ارتجاعی و شکل پذیری است. یعنی هنگامی که فرد سر خود را روی بالش مموری فوم هوشمند قرار می دهد بالش به شکل سر فرد در می آید. این حالت تا هنگامی که فرد سر خود را روی بالش قرار داده است ادامه می یابد و به محض برداشتن آن مجددا بالش به حالت اولیه باز می گردد.

این تغییر شکل بالش هوشمند سبب می شود که عضلات سر، شانه و گردن شخص حفظ شود. به همین جهت این نوع بالش ها توسط برخی از پزشکان به بیماران توصیه می شود.

بالش هوشمند با تجهیزات الکترونیکی

بالش هوشمند با تجهیزات الکترونیکی یکی دیگر از انواع بالش های هوشمند است. درون این نوع بالش ها نیز الیاف مموری فوم قرار دارد. سنسورهای تشخیص خروپف، میکروفون و موتورهای لرزشی بخشی از لوازمی است که برای بالش های هوشمند تعبیه می شود. سنسورهای خروپف موجود در بالش ها در برابر خروپف شخص واکنش نشان می دهند. واکنش بالش سبب می شود که فرد سر خود را جابجا کرده تا تنفس به خوبی انجام گیرد و خروپف متوقف شود.

در بالش های هوشمند حرکات خواب شخص توسط شتاب سنج ردیابی و ژیروسکوپ کنترل می شود. بلندگوهای مینیاتوری نیز برای برخی از بالش های هوشمند طراحی می شود. این تجهیزات با استفاده از تکنولوژی بیسیم عمل می کنند. شما می توانید با استفاده از بلوتوث به سایر دستگاه های هوشمند مانند تب لت و لپ تاپ متصل شوید. اتصال به تجهیزات دیگر امکان گوش دادن به موسیقی یا کلام دلخواه را برای شما فراهم می کند.

با قابلیت اتصال یکپارچه اینترنت تجهیزات الکترونیکی به راحتی می توانید در حین گوش دادن به محتوای مورد علاقه خود، به خواب آرامش بخش بروید. جالب است بدانید که اتصال به تجهیزات هوشمند دیگر امکان تنظیم و کنترل دمای اتاق را نیز برای کاربر بالش هوشمند فراهم می کند. به این ترتیب شخص می تواند در حین دراز کشیدن روی بالش، دمای اتاق مورد نظر را تنظیم می کند و به راحتی به خواب رود.

قابلیت تنظیم ارتفاع بالش هوشمند

یکی از امکانات جالب و کاربردی بالش های هوشمند، قابلیت تنظیم ارتفاع آن است. شما می توانید به راحتی مقداری از تکه های مموری فوم را از داخل بالش خارج کرده یا اضافه کنید. درون بسته بندی این بالش ها مقداری از تکه های فوم موجود در بالش به صورت اضافی وجود دارد که با افزودن آنها به محصول، ارتفاع آن افزایش می یابد.

بالش هوشمند

چگونگی خرید آنلاین تشک

تشک ها یکی از مهمترین محصولات خواب به شمار می روند و انتخاب آنها نیاز به دقت خاصی دارد. تشک های متنوعی در بازار وجود دارند. تشک های خوشخواب، معمولی، طبی و غیره بخشی از تنوع این کالای خواب محسوب می شوند. متریال موجود در تشک ها و روش ساخت و طراحی آنها نیز با یکدیگر متفاوت است. به همین جهت باید در هنگام خرید به تمام جزئیات آنها توجه شود.

در هنگام خرید حضوری تشک، توضیحات لازم توسط فروشنده ارائه می شود. شما پس از راهنمایی های لازم کالای مناسب را انتخاب و خریداری می کنید. اما در خرید آنلاین تشک باید مشخصات کالا را در سایت مربوطه مطالعه کنید. در سایت های معتبر عرضه و فروش کالای خواب این مشخصات به صورت دقیق و کافی درج می شود. در صورت لزوم می توانید با کارشناس فروش سایت نیز مشورت کرده و نیاز و شرایط خود را با او مطرح کنید. کارشناس فروش ماهر نیز بر اساس نیاز و بودجه شما کالای مناسب را به شما معرفی می کند.

پس از انتخاب تشک مورد نظر آن را به سبد خرید خود بیفزایید. روش پرداخت در محل یا آنلاین را انتخاب کرده و مراحل لازم را انجام دهید. کالای مورد نظر پس از گذشت مدت زمان لازم درب خانه تحویل داده می شود. به این ترتیب شما می توانید به راحتی و بدون صرف هزینه رفت و آمد و زمان اضافی، تشک مناسبی را خریداری کنید. گارانتی، متریال، دارا بودن خاصیت ارتجاعی یا عدم آن، قابلیت و عدم قابلیت مرجوعی کالا، جزو موارد مهمی است که باید در هنگام خرید آنلاین تشک به آن دقت شود.

بالش هوشمند

اگر قصد خرید یا سفارش کالای خواب باکیفیت و مقرون به صرفه را دارید به فروشگاه اینترنتی آکسون مراجعه کنید. این سایت با عرضه و فروش انواع کالای خواب مرغوب، شما را در امر خرید این نوع محصولات کمک می کند. روش طراحی و ساخت محصولات آکسون توسط کادری ماهر و باتجربه صورت می گیرد. مواد اولیه و متریال کالای خواب آکسون نیز کیفیت مناسبی دارد. پس همین الان به آدرس axonmattress.ir مراجعه کنید و کالا یا کالاهای مورد نظر خود را سفارش دهید.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها