سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۲۱ تير ۱۴۰۱ - 12 July 2022
سایت آموزش بورس که یکی از سایت های معتبر در حوزه بازارهای مالی است، آخرین رتبه بندی کارگزاری های برتر ایران را منتشر کرده است. برای انتخاب بهترین کارگزاری می توانید با مراجعه به این سایت با کارگزاری های رتبه الف کشور آشنا شوید.
آیت ماندگار- به گزارش سایت آموزش بورس، انتخاب بهترین کارگزاری های بورس با توجه به رتبه بندی کارگزاری‌ها میتواند نقش مهمی در موفقیت سرمایه گذاران در این بازار داشته باشد.

آموزش بورس

فعالیت در بازار بورس ایران نیازمند ثبت نام در یک کارگزاری برتر است. به گزارش سایت آموزش بورس در حال حاضر فرآیند ثبت نام در بورس به شیوه سابق نیست.هم اکنون بعضی از بهترین کارگزاری ها امکان ثبت نام همزمان در سامانه سجام و کارگزاری را برای علاقه مندان به بازار بورس به وجود آورده اند.

با این روش دیگر نیازی نیست فرم های اطلاعاتی را به صورت جداگانه در سایت سامانه سجام و سایت کارگزاری مورد نظر خود وارد کنید. تنها کافی است وارد سایت کارگزاری منتخب خود شده و مراحل ثبت نام را به ترتیب طی کنید.

پس از آن کارگزاری اطلاعات شما را به صورت خودکار به سامانه سجام می فرستد و فرآیند احراز هویت هم به صورت غیرحضوری از طریق سامانه کارگزاری ها انجام می شود.

رتبه بندی کارگزاری های کشور در سایت آموزش بورس

سایت آموزش بورس که یکی از سایت های معتبر در حوزه بازارهای مالی است، آخرین رتبه بندی کارگزاری های برتر ایران را منتشر کرده است. برای انتخاب بهترین کارگزاری می توانید با مراجعه به این سایت با کارگزاری های رتبه الف کشور آشنا شوید.

البته تعداد کارگزاری های رتبه الف کشور بسیار زیاد است. به همین دلیل کارشناسان سایت آموزش بورس به بررسی مهمترین ویژگی های یک کارگزاری برای شروع سرمایه گذاری در بورس پرداخته‌اند و با توجه به این معیارهای مهم ۱۰ کارگزار برتر بورس ایران را از نظر کیفیت خدمات معرفی کرده‌اند.

از مهمترین ویژگی هایی که این سایت در معرفی بهترین کارگزاری های بورس ایران به آنها پرداخته است می توان به مواردی مثل کیفیت خدمات ارائه شده توسط کارگزاری، سرعت انجام معاملات، عدم قطعی در سامانه های آنلاین کارگزاری ها، سرعت پاسخگویی به تماسهای مشتریان، خدمات ارائه شده در باشگاه مشتریان، طرح های ویژه کارگزاری ها برای دادن اعتبار معاملاتی به مشتریان، تخصیص سود به مانده حساب مشتری و .... اشاره کرد.

نحوه انتخاب سهام پربازده در بورس

شناسایی سهم های پربازده در بورس ایران همواره دغدغه افراد بسیاری بوده است. سرمایه گذاران بسیاری که وقت کافی برای بررسی و تحلیل سهم های بورسی را ندارند، از توصیه دوست و آشنا برای خرید سهام استفاده می کنند. توصیه هایی که در اغلب موارد باعث ضرر و زیان آنها می شود.

سایت آموزش بورس در این زمینه به کمک سرمایه گذاران آمده است و با معرفی سهم های پربازده و مناسب خرید در بورس ایران، باعث شده تا افراد زیادی بتوانند با استفاده از سبد پیشنهادی سهام این سایت سود مناسبی از بازار به دست بیاورند.

سیگنال بورس ارائه شده در انجمن خبرگان سایت آموزش بورس در ۱۲ ماه گذشته، حدود ۷۰ درصد بازدهی داشته است. در ادامه به خصوصیات مهم سهم های پیشنهادی بورس که در این سایت معرفی می‌شوند، می پردازیم.

1.    در این سایت هم سهم های مناسب برای نوسان گیری معرفی می شود و هم سهم های مناسب برای سرمایه گذاری میان مدت در بورس.

2.    سیگنالهای بورس با ارائه نقطه دقیق ورود و خروج معرفی می شوند (این قضیه برخلاف بسیاری از سیگنالهای بورسی نامعتبراست که فقط نام سهم ها را بدون زمان ورود و خروج معرفی می کنند).

3.    هر هفته، سهم های منتخب در قالب واچ لیست هفتگی ارائه می شوند.

4.    با عضویت در انجمن خبرگان افراد می توانند به جلسات آنلاینی که به منظور تحلیل و بررسی آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان، شناسایی صنایع پر بازده، تحلیل صورت های مالی شرکت‌ها و ... برگزار می شود، دسترسی داشته باشند.

5.    در این انجمن می توانید به پرتفوی اساتید دسترسی داشته باشید و سهام خرید و فروش شده توسط آنها را بررسی کنید.

6.    پیش بینی قیمت دلار، طلا و ملک نیز در اختیار اعضای این انجمن قرار می گیرد.

مزایای عضویت در انجمن خبرگان سایت آموزش بورس بسیار زیاد است به طوری که سرمایه گذاران می توانند علاوه بر استفاده از سیگنالهای بورسی مطالب مفید بسیاری درباره نحوه معامله کردن و تحلیل صورت های مالی یاد بگیرند.

بهتر است این نکته را نیز در نظر داشته باشید که در سایت آموزش بورس، سیگنال‌های بورسی معرفی شده توسط جمعی از بهترین کارشناسان بورسی انتخاب می شوند و اعتبار بسیار زیادی دارند.

نحوه استفاده از دانش اقتصادی برای موفقیت در بورس

دانش اقتصاد کلان یکی از مهمترین عوامل موفقیت سرمایه گذاران بورس در رسیدن به سود است. البته یادگیری اقتصاد کلان به شما کمک می کند تا فرصت های سرمایه گذاری را در هر کدام از بازارهای مالی با توجه به شرایط اقتصادی حاکم در ایران و جهان تشخیص دهید.

در دوره اقتصاد کلان سایت آموزش بورس، این امکان برای علاقه مندان فراهم شده است تا با یادگیری اقتصاد کلان نحوه درست سرمایه گذاری در بورس و سایر بازارهای مالی دیگر در ایران و جهان را بیاموزند. از مهمترین مواردی که علاقه مندان می توانند با استفاده از این دوره آموزشی اقتصادی یاد بگیرند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

•    سیاست های پولی و مالی و نقش آنها در اقتصاد

•    نقش پول و بانکها در اقتصاد

•    تفاوت پول، پایه پولی و نقدینگی در اقتصاد

•    نظام تک نرخی و چند نرخی ارز و تاثیرات آن

•    تعریف کسری بودجه، دلایل آن و رابطه اش با تورم

•    و موارد بسیار دیگر...

در پایان این دوره افراد می توانند با توجه به تحلیل شرایط اقتصادی‌ای که در آن قرار دارند، بهترین و مناسبترین تصمیمات معاملاتی را بگیرند تا بتوانند حتی در بدترین شرایط ممکن، ارزش پول خود را حفظ کرده و به سرمایه خود اضافه کنند.  

نقش آموزش بورس پیش از شروع سرمایه گذاری در این بازار

نکته مهمی که در این جا باید به آن اشاره کنیم، لزوم یادگیری نحوه انجام معاملات در بورس ایران است. سرمایه گذاران می توانند با استفاده از مطالب آموزشی مختلفی که در سایت آموزش بورس به رایگان در اختیار علاقه مندان به بازارهای مالی قرار گرفته است، دانش بورسی خود را بیشتر کنند.

با یادگیری دانش بورسی در وهله اول می توانید از تحلیل های سهام و سیگنال های بورسی استفاده کنید و در وهله بعدی می توانید شخصا تحلیل های درستی از قیمت ارائه دهید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها