سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۹ - ۲۵ تير ۱۴۰۱ - 16 July 2022
باید بدانید که پنل پیامکی یک نرم افزار تحت وب است که بدون وابستگی به هیچ دستگاه فیزیکی خاص و تنها با دسترسی به یک مرورگر و اینترنت می توان از آن استفاده کرد.
آیت ماندگار- در این مقاله قصد داریم در بهترین پنل پیامک ارسال پیامک نظیر به نظیر با نام مشتری (ارسال متناظر) را برای شما شرح دهیم. آیا شما نیز بر این باورید که پیامک تبلیغاتی انبوه شامل متن‌ های کاملاً یکسان است که تنها با یک کلیک به سمت مشتری‌ ها سرازیر خواهد شد. در این مقاله ما می ‌خواهیم روش جدیدی را با نام ارسال پیامک نظیر به نظیر به شما معرفی کنیم. برای فرستادن پیامک متفاوت برای افراد مختلف نیاز به پنل اس ام اس دارید.

پنل اس ام اس چیست؟

باید بدانید که پنل پیامکی یک نرم افزار تحت وب است که بدون وابستگی به هیچ دستگاه فیزیکی خاص و تنها با دسترسی به یک مرورگر و اینترنت می توان از آن استفاده کرد. در این صورت شما با هر نوع دستگاه مانند گوشی موبایل، کامپیوتر، لپتاپ، تبلت و... می ‌توانید از پنل اس ام اس استفاده نمایید. ابزار های متفاوتی هستند که در پنل‌ های پیامکی قابل استفاده می ‌باشد. شما می ‌توانید طبق نیاز خود هر یک از این ابزار‌ ها را انتخاب کنید. در ایران امکان راه اندازی کسب و کار اینترنتی با نمایندگی پنل پیامک نیز وجود دارد.


ارسال اس ام اس نظیر به نظیر چیست و کاربرد آن چگونه است؟

امکان دارد شما لازم بدانید برای هر یک از مخاطبین مورد نظر خود یک اس ام اس با متن متفاوتی ارسال نمایید. ارسال کردن پیامک نظیر به نظیر یا به عبارت دیگر ارسال پیامک متناظر به طور حتم نیاز شما را برطرف می ‌کند.

اگر با روش ارسال نمودن پیامک انبوه آشنایی دارید، می ‌دانید که در این ماژول پیامکی اغلب اوقات یک متن ثابت برای ارسال نمودن پیامک تنظیم می ‌شود.

اما کاربرد ارسال اس ام اس متناظر در چه جایی است؟

اس ام اس نظیر به نظیر کاربرد فراوانی در مشاغل مختلف مانند دفاتر بیمه، انواع فروشگاه لباس، انواع رستوران‌ ها، اکثر شرکت‌ ها و ادارات، مدارس و... دارد. در ادامه، چند نمونه از کاربرد اس‌ ام اس نظیر به نظیر را بیان می کنیم.

فروش محصول با ارسال پیامک نظیر به نظیر:

به عنوان مثال فرض کنید که یک فروشگاه لباس دارید. پس با توجه کردن به سابقه ی خرید مشتری‌ های خود متوجه می ‌شوید که تعدادی از مشتریان بیشتر از شما تی‌ شرت خریده اند و تعداد دیگر هم همیشه دنبال روسری می ‌گردند.

با توجه به اطلاعات ثبت شده ای که از سلیقه و نیاز مشتریان خود دارید، می ‌توانید در صورت رسیدن لباس جدید برای فروشگاه، طبق سابقه ی مشتری برای او پیامک متناظر ارسال نمایید

اطلاع رسانی به والدین دانش‌ آموزان با پیامک متناظر:

از دیگر کاربرد‌ های پیامک نظیر به نظیر می ‌توان گفت مثلاً برای گزارش تحصیلی شاگردان؛ در صورتی که تدریس خصوصی انجام می ‌دهید و یا مدیر یک مدرسه هستید؛ نیاز دارید که وضعیت تحصیلی دانش‌ آموزان را به صورت ادواری به اطلاع والدین برسانید. در این صورت لازم است که یک فایل اکسل تهیه کرده و با استفاده از پنل پیامکی و با استفاده از ماژول ارسال اس ام اس نظیر به نظیر، آن را برای والدین دانش آموزان ارسال نمایید.

اس ام اس نظیر به نظیر برای کارمندان شرکت‌ ها:

ارسال کردن فیش حقوقی یا یک سری از اطلاعات مربوط به مبالغ و ساعات اضافه کاری کارمندان که امکان دارد متن پیامک آن برای هر کارمند تفاوت داشته باشد؛ در این صورت نیز لازم است که ارسال اس ام اس نظیر به نظیر انجام گردد.

ارسال اس ام اس نظیر به نظیر با نام مشتری:

این نوع ارسال پیامک، مخصوص تمامی مشاغلی است که سایت یا اپلیکیشن ندارند و علاقه‌ مند هستند که بدون استفاده کردن از وب‌ سرویس‌ های خدماتی برای مشتری‌ خود پیامک ارسال نمایند. وب‌ سرویس خدماتی به شما این امکان را خواهد داد که بر طبق پترن و فقط با تعریف چند متغیر خاص برای هر مشتری به‌ طور ویژه ای پیامک ارسال کنید.

کاربرد‌ های اس ام اس نظیر به نظیر

اکنون که با مفهوم و کاربرد ارسال اس ام اس متناظر آشنا شدید، وقت آن رسیده که وارد فاز عملی و اجرایی آن گردید. سوال این است که چطور می ‌توانم برای هر کدام از مشتریانم پیامک اختصاصی بفرستم؟

ارسال اس ام اس نظیر به نظیر برای هر نفر، 2 روش ارسال به صورت تک و ارسال متناظر خواهد داشت. اکنون هر کدام از این روش‌ ها را در زیر برای شما توضیح خواهیم داد.

ارسال پیامک تکی به مشتری

یکی از روش‌ ها این است که برای هر یک از مشتریان به‌ طور جداگانه و تک پیامک نظیر به نظیر ارسال نماییم. یعنی هر یک از متن‌ های پیامکی را جدا تایپ نموده و بعد از تنظیمات نهایی آن دکمه ی ارسال را بزنیم تا به دست مشتری مورد نظر ما برسد.

در واقع این روش از ارسال اس ام اس نظیر به نظیر برای تعداد کم پیامک جواب می ‌دهد و مشکلی ندارد؛ اما مشکل در جایی پیش می ‌آید که ما بخواهیم به عنوان مثال به حدود 500 نفر پیامک نظیر به نظیر ارسال نماییم؛ اکنون راه حل چیست؟

ارسال متناظر یا پیامک نظیر به نظیر

روش دوم و بهترین راه استفاده کردن از ارسال اس ام اس متناظر است. جهت این کار، در ابتدا باید یک فایل اکسل تنظیم نمایید. فایل اکسل شما باید شامل ستون شماره ی موبایل و متن پیامک متناظر برای هر شخص باشد.

 

ارسال اس ام اس نظیر به نظیر و تفاوت آن با ارسال بر اساس پترن

خیلی از افراد ارسال اس ام اس بر طبق پترن را با ارسال متناظر اشتباه می ‌گیرند، اما باید بدانید که این دو مورد از ارسال پیامک کاملاً متفاوت از یک دیگر می باشند و روش ارسال‌ آن ها با هم تا حدودی متفاوت می باشد.

جهت ارسال اس ام اس بر اساس پترن شما باید سایت، اپلیکیشن یا نرم ‌افزار داشته باشید تا با استفاده کردن از خدماتی و با تعریف متغیر بتوانید برای مشتریان خود اس ام اس ارسال نمایید.

در ارسال نمودن اس ام اس بر اساس پترن کلیات متن اس ام اس به صورت ثابت است و این فقط متغیر ها هستند که عوض می ‌شوند؛ اما در ارسال نمودن نظیر به نظیر ما این امکان را داریم تا جهت هر مشتری متن کاملاً متفاوت ارسال نماییم. مثلاً همزمان و با یک کلیک می ‌توانیم، به سه مخاطب، اس ام اس های کاملاً متفاوت را ارسال کنیم.

جمع‌ بندی مطالب و نتیجه گیری

پیشنهاد می ‌کنیم اگر تعداد مشتری‌ های شما در حال حاضر بسیار کم است و به تازگی کسب‌ و کارتان را شروع نموده اید؛ می ‌توانید جهت ارسال نمودن اس ام اس ‌هایی که فقط متغیر در آن‌ ها تغییر می ‌کند، از ارسال متناظر استفاده می ‌نماییم تا کار شما راه بیفتد. برنامه نویسان نیز میتوانند با استفاده از وبسرویس پنل پیامکی اینکار را انجام بدهند. خط خدماتی نیز در اختیار ایشان قرار میدهیم.

اما چنان چه کسب و کار شما رو به پیشرفت می باشد و تعداد مشتریان شما روز ‌به‌ روز زیادتر می ‌شود، حتماً یک سایت برای خود تهیه نمایید تا با استفاده نمودن از وب سرویس پیامکی و ارسال اس ام اس بر اساس پترن بدون دردسر و زحمت زیاد برای همۀ مشتریان خود اس ام اس ارسال نماید.

در صورت تمایل برای خرید و ثبت نام سامانه پیامک به وب سایت modirpayamak.com مراجعه نمایید و از کد تخفیف 30 درصدی repor30off استفاده نمایید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها