سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۳۱ تير ۱۴۰۱ - 22 July 2022
تابلوهای چلنیوم یکی از مواردی هستند که در ظاهر بازارها طی سالهای گذشته تاثیر بسزایی گذاشته‌اند.
آیت ماندگار- امروزه وارد بازار های محل زندگی خود شوید، بازار ها زیباتر و جذاب تر شدند به نسبت ده سال پیش، این پیشرفت در زیبایی را مدیون چه چیزی هستیم؟ چه چیزی در بازار ها تغییر کرده؟

در جواب این سوال باید گفت که یکی از عوامل تاثیر گذار در ظاهر بیرونی فروشگاه ها تابلو های زیبایی هستند که امروزه سردر همه فروشگاه ها دیده میشود. در بین تابلو های تبلیغاتی، تابلو های چلنیوم سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده اند.

تابلو های زیبایی هستند که به تابلو های چلنیوم شهرت پیدا کردند.

تابلو های چلنیوم


تابلو های چلنیوم یکی از مواردی هستند که در ظاهر بازار ها طی سالهای گذشته تاثیر بسزایی  گذاشته اند، اگر شما هم صاحب فروشگاه و یا شرکتی هستید و برای کسب و کار خود نیاز به یک تابلو تبلیغاتی دارید این مطلب را تا انتها بخوانید.

تابلو های چلنیوم در مدل های مختلفی یافت می شوند، شما میتوانید برای ساخت و سفارش این تابلو ها به تابلو فروشی ها مراجعه کنید. تابلو فروشی ها نیز با در دست داشتن متخصصین ساخت تابلو چلنیوم برای شما تابلو دلخواهتان را طراحی میکنند.

برای خرید و ساخت یک تابلو چلنیوم مواردی را باید مد نظر بگیرید. مانند رنگ تابلو و جنس ورق پی وی سی استفاده شده در آن و تمامی مواد سازنده تابلو چلنیوم، زیرا هرچه باکیفیت تر باشد. دوام و ماندگاری تابلو چلنیوم بیشتر میشود.

ممکن است بارها نام تابلو های چلنیوم را  با اسامی زیر شنیده باشید:

تابلو چلنیوم ساده
تابلو چلنیوم ستاره ای
تابلو چلنیوم طلایی
تابلو چلنیوم دوبل
تابلو چلنیوم لترمکس
تابلو چلنیوم کریستالی

اما همه این اسامی چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ همه این اسامی تابلو های چلنیوم در مدل های مختلف می باشند و بسته به سبک نور دهی آنان اسم های متفاوتی دارند. برای مثال: تابلو های چلنیوم کریستالی و تابلو های چلنیوم ساده در مقایسه با یکدیگر تفاوت زیادی دارند، نور  دهی تابلو های چلنیوم ساده به این صورت می باشد:

و تابلو های جلنیوم کریستالی با استفاده از موادی کریستال مانند: باعث میشوند نور هایی که از تابلو خارج میشوند جلوه زیباتری داشته باشند. و فروشگاه شما را جذاب تر نشان دهند زیبایی های بصری همیشه عضو جدا نشدنی تبلیغات بوده است، ظاهری آراسته میتواند مشتریان را به سمت فروشگاه شما راهنمایی کند. استفاده از نور های زیبا و جذاب باعث زیباتر شدن فروشگاه شما میشود.

طراحی تابلو چلنیوم


یکی از مهم ترین مراحل ساخت تابلو چلنیوم ساخت و طراحی تابلو می باشد، در این مرحله تابلو توسط نرم افزار های همون تیری دی مکس و دیگر ابزار های گرافیکی ساخته میشوند. طراحی یکی از مهم ترین موارد در ساخت تابلو های چلنیوم می باشد در این مرحله شما نام برند و لوگوی خود را به تابلو ساز میگویید. ورنگ و طرح تابلو را انتخاب می کنید. باید دقت کنید تا بهترین و مناسب ترین طرح را برای خود و فروشگاه خود انتخاب کنید.

طراحی حروف تابلو چلنیوم

حروف تابلو چلنیوم و طراحی آنها اهمیت بسیاری دارد. لبه چلنیوم ها یا نوار های چلنیوم قابلیت این را دارد که هر طرح و سبکی روی آنها پیاده شود، و شما میتوانید با هر فونت خاص و  سلیقه شخصی طرح حروف تابلو را سفارش دهید، استفاده از فونت های فانتزی و رسمی میتواند در این زمینه به شما کمک کند.

طراحی لوگو برای برند

شما میتوانید برای طرح تابلو چلنیوم خود از لوگو برند خود استفاده کنید، لوگو شما باید دارای طرحی زیبا و نمایانگر رشته شغلی شما باشد. اگر برای خود لوگو طراحی نکرده اید بهتر است یک لوگو در نظر بگیرید تا بتوانید تابلو تبلیغاتی خود را هرچه زیباتر نمایش دهید


پلکسی گلاس چیست؟

پلکسی یا پلکسی گلاس ورقه ای است که بر روی حروف چلنیوم کشیده میشود، این ورقه میتواند شفاف یا نیمه شفاف باشد. این ورقه ها مانند شیشه شفاف هستند و حتی شفاف تر. جنس این ورقه ها از پلی کربنات است. که در صنعت های مختلفی کاربرد دارد. ضخامت این ورقه ها از یک میلیمتر تا 40 میلیمتر می باشد و در بازار موجود می باشد.

کلروفرم

کلروفرم به عنوان چسب مورد استفاده برای پلکسی گلاس شناخته می شود، بر خلاف تصور اکثریت که کلروفرم را چسب یا رزین می دانند، کلروفرم یک مایع شیمیایی حلال بی رنگ و بسیار فرار است که از آن برای چسباندن پلکسی گلاس ها استفاده می شود. این در حالی است که برای چسباندن پلکسی ها از چسب های آکواریوم و چسب فوری ۱۲۳ هم استفاده می شود، اما کار به تمیزی و ظرافت استفاده از کلروفرم در نمی آید.

 تفاوت چلنیوم با دیگر تابلو های تبلیغاتی در چیست؟

یکی از ویژگی های تابلو چلینوم ماندگاری بالای آن می باشد. تمامی حروف به تنهایی ساخته میشود و قابلیت تمیزکاری آن بسیار آسان بوده. و ماندگاری آن را بالا میبرد.

حروف برجسته چیست؟

حروف برجسته به حروف نصب شده برروی تابلو های چلنیوم گفته می شود که با استفاده از لبه چلنیوم ساخته میشوند و بر روی آنها از پلکسی استفاده میشود همانطور که گفته شد پلکسی ها شفاف و نیمه شفاف می باشد.

ویژگی های تابلو چلنیوم

بعلاوه بر زیبایی و ماندگاری که گفته شد و خلاقیت در طراحی زیبای یک تابلو برای محل کار شما تابلو های چلنیوم ویژگی های مثبت دیگری نیز دارند: یکی از جمله مقاوت بالا در مقابل نور خورشید و تغییرات محیطی می باشد.

یکی از مواردی که در در ساخت تابلو اهمیت بالایی دارد این است که از مواد اولیه با کیفیت در آن استفاده شده باشد. مواد اولیه تابلو چلنیوم اعم از:

لبه چلنیوم
ورق پی وی سی
قاب فلزی
اس ام دی
پاور تابلو چلنیوم
و مواد های افزودنی دیگر در صورت نیار

شرکت پارس آذین عرضه کننده تمامی مواد اولیه تابلو چلنیوم با بهترین کیفیت و خدمات پس از فروش می باشد.


با افتخار به دنبال کسب رضایت هرچه بیشتر شما عزیزان هستیم. محصولات ما تماما دارای گارانتی های یکساله و دوساله می باشد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها