سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۸ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - 10 August 2022
چندین دلیل وجود دارد که به شما نشان می‌دهد چرا باید کالاهای تبلیغاتی مانند خودکار، لیوان تبلیغاتی، تی شرت، یا هر هدیه‌ای را به افراد دیگر تقدیم کنید.

آیت ماندگار- دنیای بازاریابی بیش از هر چیز دیگری با تکیه بر فناوری‌های جدید و رشد اینترنت در زندگی روزمره مردم به دنبال گسترش ماهیت خود است؛ با این حال برخی از روش‌های تبلیغاتی وجود دارند که در واقع به حفظ موقعیت خود در استراتژی‌های تبلیغاتی ادامه می‌دهند زیرا هنوز هم تاثیر قابل توجهی از خود نشان می‌دهند.

ما در مورد وسایلی صحبت می‌کنیم که در شرایط خاص و به ویژه در دوره‌های خاصی از سال توزیع می‌شوند تا شرکت را به افراد بیشتری معرفی کند. بازاریابی مبتنی بر رفتار انسان بوده و به لطف اصل دوسویه آن است که هدایای تبلیغاتی به کار خود ادامه می دهند. کسانی که چیزی دریافت می‌کنند تقریباً همیشه تمایل دارند چیزی را پس بدهند، و این جنبه روانشناسی آن است که تضمین کننده واکنش‌های مثبت به هر کالایی است که به عنوان هدیه دریافت می‌شود.

چرا باید از هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم و چه تاثیری بر کسب و کارها دارند؟

چندین دلیل وجود دارد که به شما نشان می‌دهد چرا باید کالاهای تبلیغاتی مانند خودکار، لیوان تبلیغاتی، تی شرت، یا هر هدیه‌ای را به افراد دیگر تقدیم کنید. در ادامه به بیان این دلایل خواهیم پرداخت.

ایجاد روابط جدید

یک هدیه مفید می‌تواند بهانه‌ای عالی برای شروع یک مکالمه باشد که سپس به یک رابطه تجاری پایدار منجر شود. این فقط در مورد فروش بیشتر نیست، بلکه باعث معرفی بیشتر برند شما به سایر افراد جامعه می‌شود.


پیام برند خود را منتقل کنید

آیا پیام برند شما با مراقبت از محیط زیست همراستا است؟ آیا فعالیت‌های بشردوستانه انجام می‌دهید؟ آیا می‌خواهید اعتماد بیشتری از سمت مخاطبان خود کسب کنید؟ صرف نظر از پاسخ به این سوالات، ضروری است که به دیگران بگویید که هستید. آنچه مخاطبان شما می‌خواهند این است که بدانند که هستید و چه هدفی دارید. هدایای تبلیغاتی به شما در این راه کمک خواهند کرد؛ با ارائه یک هدیه سازگار با محیط زیست می‌توانید نشان دهید تا چه حد این موضوع برای شما اهمیت دارد.

با هدایای تبلیغاتی اجازه معرفی بیشتر برند به افراد جدید را می‌دهید.

اثر تبلیغاتی که توسط هدایای تبلیغاتی ایجاد می‌شود می‌تواند بسیار وسیع‌تر از انتظار شما باشد. هدایای تبلیغاتی مانند کوله پشتی که در حین سفر استفاده می‌شود یا در طول روز و در وسایل حمل و نقل عمومی همراه با مشتریان خواهد بود، باعث تبلیغات بیشتر برند و معرفی بیشتر لوگوی شما می‌گردد؛ قرار گرفتن لوگو در معرض دید اشخاص بیشتر می‌تواند منجر به فروش بیشتر محصولات شما شود. به این ترتیب می‌توانید بدون نیاز به اجرای استراتژی‌های پیچیده، به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید.

حفظ مشتریان قدیمی

برای شما کاملاً طبیعی است که در یک رویداد با بیش از یک مشتری ملاقات کنید و حتما تعدادی از این افراد قبلاً از خدمات شما استفاده کرده‌اند. در فرایند جذب مشتریان جدید، نباید مشتریان قدمی خود را افراموش کنید زیرا آن‌ها خوشحال خواهند شد که بدانند شما مشتریان را به خاطر سپرده و وفاداری بیشتری نسبت به خدمات شما پیدا خواهند کرد.

افزایش فروش محصولات یا خدمات ارائه شده توسط برند

یکی از مهم‌ترین اثرات استفاده از هدایای تبلیغاتی، افزایش فروش است که هر برندی برای بقای بیشتر به آن نیاز دارد. در یک مطالعه انجام گرفته ثابت شد 66 درصد مردم یکسال پس از دریافت هدیه تبلیغاتی، می‌توانند به خاطر بیاورند که کدام برند آن هدیه را به آن‌ها داده است. این بدان معنی است که ما مدت زیادی در ذهن مصرف کننده خود خواهیم ماند و همچنین این احتمال وجود دارد که آن‌ها ما را به سایر افراد معرفی کنند، حتی اگر هنوز تجربه استفاده از خدمات یا محصولات ما را نداشته باشند. یک خاطره مثبت با کمک اثر هدیه تبلیغاتی می‌تواند به راحتی به افزایش فروش تبدیل شود، به همین دلیل است که هدایای تبلیغاتی یکی از سوداورترین روش‌های تبلیغاتی برای معرفی بیشتر برند است.


ارائه کاتالوگ محصولات یا خدمات

به خاطر داشته باشید که در طول رویداد، شرکت کنندگان ممکن است زمان زیادی نداشته باشند. آن‌ها می‌‌خواهند در کنفرانس‌ها شرکت کرده، در مورد جزئیات با همکاران صحبت کنند و احتمالاً می‌توانند زمان کمی را در غرفه‌ها صرف کنند. به همین دلیل قبل از هر چیز مهم است که بدانید چگونه بازدیدکنندگان را به غرفه خود جذب کنید و سپس بتوانید یک مکالمه جامع و بدون اغراق داشته باشید که بیشترین اثر ممکن را به همراه دارد. ارائه کاتالوگ محصولات یا خدمات مطمئناً روش خوبی برای معرفی بیشتر برند خواهد بود. برای این امر می‌توانید در کنار هدایای تبلیغاتی، مجلات یا بروشورهای اطلاعاتی با لوگوی خود را قرار دهید تا مشتریان بتوانند بعداً با خیال راحت به آن مراجعه کنند.

سفیران بیشتری برای برند خود داشته باشید.

هر شخصی (خواه یک کارگر، مشتری یا دستیار باشد) که کالاهای تبلیغاتی شما را بپوشد یا استفاده کند، به طور خودکار سفیر برند شما می‌شود. اگر هدیه تبلیغاتی که ارائه می‌دهید کاربردی و مفید باشد، همه افراد از آن استفاده خواهند کرد و در نتیجه با هر بار استفاده افراد بیشتری به سمت خدمات شما جذب خواهند شد. برای این موضوع ذکر این نکته ضروری است که باید هدایای تبلیغاتی شما دارای کیفیت بالایی باشند تا بتوانند بیشترین تاثیر پذیری را به همراه داشته باشند.

هدایای تبلیغاتی ارزان بوده و محدود به بازه زمانی خاصی نیستند.

چه یک شرکت کوچک با بودجه محدود باشید و چه برندی مطرح، در هر صورت انتخاب‌های زیادی برای هدایای تبلیغاتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. هدایای ارزان قیمت مانند خودکار تبلیغاتی بازگشت سرمایه بی نظیری داشته و وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد. بسته به بودجه شرکت دامنه انتخاب شما وسیع‌تر خواهد شد. علاوه بر تنوع قیمتی بالای هدایای تبلیغاتی، تبلیغات با این روش محدود به زمان خاصی نیست. یک هدیه می‌تواند تا ماه‌ها یا سال‌ها به تبلیغات برند شما بپردازد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها