سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - 16 August 2022
یکی از ویژگی های خوب و با ارزشی که توزیع هدایای تبلیغاتی دارد ایجاد حس وفاداری مشتری به برند است.
آیت ماندگار- روش های گوناگونی برای تبلیغات محصول و نام شرکت وجود دارد. توزیع پوستر و تراکت، انتشار آگهی در جراید و رسانه های جمعی رادیو و تلویزیون و همچنین ارائه هدایای تبلیغاتی برخی از روش های رایج و کاربردی در جهت بازاریابی و تبلیغات شرکت و محصولات آن است. به عنوان مثال برخی از صاحبان مشاغل با توزیع پاور بانک و فلش تبلیغاتی بعضی دیگر با دادن لیوان و خودکار تبلیغاتی به امر بازاریابی اقدام می کنند.

این روش به دلیل ایجاد حس قدردانی در مشتری و افزایش احتمال خرید او از محصولات مورد نظر، یک روش بسیار خوب و موثر به شمار می رود. در مقاله حاضر درباره مزیت های بازاریابی با هدایای تبلیغی صحبت می کنیم.

هدایای تبلیغاتی

وفاداری مشتری به برند و ماندگاری آن در ذهن

یکی از ویژگی های خوب و با ارزشی که توزیع هدایای تبلیغاتی دارد ایجاد حس وفاداری مشتری به برند است. در مدت زمانی که مشتری از هدیه استفاده می کند برند را در مقابل دیدگان خود می بیند. این تکرار مستمر مشاهده برند موجب ماندگاری آن در ذهن فرد می شود. در نظر بگیرید که شما یک ماگ قهوه از یک شرکت دریافت کرده اید. ماگ را به همراه خود به سر کار می برید و از آن برای نوشیدن چای و قهوه استفاده می کنید. دائما برند و لوگوی شرکت مورد نظر در مقابل چشمان شما و سایر همکاران خودنمایی می کند.

تبدیل شدن هدیه تجاری جذاب به کلکسیون شخصی

در برخی موارد هدایای تبلیغاتی شرکت ها، ایجاد انگیزه تهیه کلکسیون در مخاطب می کند. کمپانی های معروفی مانند: کوکاکولا و مک دونالد به اندازه ای هدیه های تبلیغاتی آنها جذاب و دوست داشتنی است که مشتریان با آنها کلکسیون درست می کنند. تهیه کلکسیون های جذاب برای افراد جنبه شخصی پیدا می کند و آنها را وادار به خرید محصولات شرکت های مورد نظر می کند. افراد علاقمند به تهیه کلکسیون به محض مشاهده نشانه های برند با آن ارتباط برقرار می کنند و با دیگران در مورد علاقه خود صحبت می کنند.

ارتباط برقرار کردن با فعالیت های خیریه

یکی دیگر از اقداماتی که برخی از صاحبان مشاغل جهت بازاریابی شغل یا محصولات خود انجام می دهند شرکت در فعالیت های خیریه است. شرکت در این نوع فعالیت ها موجب افزایش حس قدردانی و احتمال خرید محصولات شرکت توسط شرکت کنندگان در مراسم خیریه می شود. مدیرانی که حامی ورزشی بعضی از تیم های پرطرفدار یا فعالیت های گروهی دیگری می شوند نیز از این مزیت هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند. این نوع اقدامات به نوعی رابطه برد - برد ایجاد می کند.

تشویق کارمندان شرکت با توزیع هدایای تبلیغاتی

توزیع هدایای تبلیغاتی در بین کارمندان شرکت یکی دیگر از اقدامات جالب و خوبی است که توسط برخی از مدیران صورت می گیرد. با این اقدام کارمندان تشویق می شوند و انرژی مثبت در بین آنها به وجود می آید. در این روش می توان از محصولات متنوع جذاب، باکیفیت و ارزان استفاده کرد.

روشی جالب و هیجان برانگیز برای معرفی محصولات

ارائه هدایای تبلیغاتی یکی از روش های خوب برای معرفی محصولات است. برخی از شرکت ها با ارائه تخفیف های متنوع مردم را نسبت به خرید محصولات شرکت خود ترغیب می کنند. اما می توان با روشی جذاب تر یعنی توزیع هدیه های تبلیغی نسبت به این امر اقدام کرد. به عنوان مثال به جای اینکه برخی از محصولات کمپانی خود را به مبلغ 20 هزار تومان تخفیف دهید یک کادوی 20 هزار تومانی به مشتریان اهدا کنید.

در روش اهدا به جای تخفیف، حس بهتری برای مشتری ایجاد می شود و سوددهی شما نیز افزایش می یابد. زیرا اقلامی که به عنوان هدیه توزیع می شوند در جزئی فروشی ارزش 20 هزار تومانی دارند نه در کلی فروشی. به این ترتیب سود شما نیز در این روش بیشتر است.

هدایای تبلیغاتی

مقرون به صرفه بودن هدایای تبلیغاتی

جالب است بدانید که روش ارائه هدیه های تبلیغاتی یکی از روش های مقرون به صرفه اقتصادی است. شاید در نگاه اول این موضوع اشتباه به نظر برسد ولی این طور نیست! در سیستم بازاریابی به روش ارائه هدیه تجاری مدت زمانی که کالا مورد استفاده قرار می گیرد مخاطب تحت تأثیر برند است. به این ترتیب اگر یک ساعت دیواری تبلیغاتی برای مدت سه سال به دیوار اتاق خانه نصب باشد در این سه سال ساکنین خانه و میهمانان آنها برند یا لوگوی مورد نظر را مشاهده می کنند.

در صورتی که تأثیرگذاری از طریق آگهی های رادیو و تلویزیون، روزنامه ها، تراکت، پوستر، اینترنت و غیره به مدت سه سال هزینه بسیار بالایی به دنبال دارد.

هدایای ملموس جذاب به جای کدهای هدیه

در روش بازاریابی هدایای تبلیغاتی، از کالاها و اقلام متنوعی استفاده می شود. اغلب انسان ها لمس کردن هدیه و مشاهده آن را بیشتر از دریافت یک کد تخفیف دوست دارند. دریافت یک هدیه جذاب و شیک که بتوان آن را در دستان خود قرار داده و به دیگران نشان داد بسیار جالب تر از صحبت درباره کد تخفیف کالا است. انسان ها از دریافت هدیه اختصاصی لذت بیشتری می برند.

هدایای تبلیغاتی

شما هم اگر قصد توزیع هدیه های تبلیغاتی در بین مشتریان خود دارید به سایت سهیل مراجعه کنید. این سایت با بهره مندی از کادری خلاق، روی محصولات متنوع مشخصات مورد نظر شما را درج می کنند. حکاکی، طراحی و چاپ لوگو، برند و سایر مشخصات محصول هدایای تبلیغاتی مناسبی برای مشتریان خود فراهم می آورند. اقلامی مانند: انواع ساعت، لیوان، کلاه، ساک دستی، جا کلیدی، اسپیکر، فلش مموری، خودکار، عرق گیر، آفتابگیر، ست ابزار و فولدر در سایت سهیل گیفت با طراحی جالب لوگوها به فروش می رسند.

جهت مشاهده نمونه کارها و سفارش کالا، به آدرس soheilgifts.com مراجعه کنید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها