سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - 12 September 2022
شما باید با در نظر داشتن زمینه فعالیت خود، پست هایی را منتشر کنید که کاربر پسند باشد. ممکن است کاربران شما محتوای ویدیویی را بیشتر از محتوای تصویری دوست داشته باشند. به همین دلیل شما باید با اجرای ترفند افزایش کامنت ها محتوای ویدیویی را بیش از سایر موارد منتشر کنید.
آیت ماندگار- کامنت اینستاگرام یکی از مهمترین بخش های این اپلیکیشن پرطرفدار می باشد. بیشتر پیج ها مخصوصا پیج های کسب و کار به دنبال افزایش کامنت پست های خود هستند. با بیشتر شدن کامنت ها، بازدید از پیج نیز افزایش می یابد و به همین دلیل تعداد فالوور، لایک، اعتبار، اعتماد مشتریان و فروش بالاتر می رود. برای افزایش کامنت اینستاگرامترفندهایی وجود دارد. اگر شما هم می خواهید پیج خود را گسترش دهید و فروش بالایی داشته باشید پس این ترفندها را از دست ندهید.

محتوای کاربر پسند تولید کنید

شما باید با در نظر داشتن زمینه فعالیت خود، پست هایی را منتشر کنید که کاربر پسند باشد. ممکن است کاربران شما محتوای ویدیویی را بیشتر از محتوای تصویری دوست داشته باشند. به همین دلیل شما باید با اجرای ترفند افزایش کامنت ها محتوای ویدیویی را بیش از سایر موارد منتشر کنید. هر چه به سلیقه کاربران پیج خود بیشتر توجه داشته باشید، در اینستاگرام موفق تر خواهید بود.


کپشن جذاب با هشتگ مرتبط منتشر کنید

برای پست های خود کپشن مناسبی بنویسید. اگر پست ها را بدون هیچ کپشنی منتشر کنید، نمی توانید با مخاطبان ارتباط برقرار نمایید. سعی کنید در کپشن نویسی مهارت پیدا کنید و تمام اطلاعات لازم را به مشتری ارائه دهید. در متن اصلی کپشن هیچ هشتگی استفاده نکنید و در پایان آن هشتگ های مرتبط را درج نمایید. از تعداد مناسب هشتگ استفاده کنید تا هوش مصنوعی اینستاگرام زمینه فعالیت شما را به خوبی شناسایی کند. بدین شکل افزایش کامنت اینستاگرامبه خوبی انجام می شود.

از کاربران بخواهید تا برایتان کامنت بگذارند

شما می توانید در پست، استوری و کپشن از کاربران بخواهید تا برایتان کامنت بگذارند. برای درج این درخواست از کلمات و جملاتی استفاده کنید که کاربر را به کامنت گذاری تشویق کند. با این کار مخاطب متوجه می شود که نظر او برایتان مهم است و به همین دلیل نظر خود را به شکل کامنت اعلام می کند. با به کارگیری ترفند افزایش کامنت ها می توانید کامنت های زیر پست را تا چند برابر افزایش دهید.

از کاربران سوال بپرسید

یکی از ترفندهای مهم و کاربردی برای بیشتر شدن تعداد کامنت ها، پرسیدن سوال از کاربر است. با این کار، کاربر در مورد محتوا بیشتر فکر می کند و نظر خود را در بخش کامنت ها اعلام می نماید. حتی می توانید در کپشن و یا پست، از جملات ناقص استفاده کرده و از مخاطب بخواهید تا آن را کامل کند. این موضوع برای کاربران جالب است و ذهن آنها را فعال تر از قبل می کند.

پاسخگوی کامنت کاربران باشید

برای ارتباط بیشتر با کاربران باید به کامنت هایشان پاسخ دهید. بهتر است برای افزایش کامنت اینستاگرامزمان های مختلفی را مشخص کنید. در این زمان ها تنها به تعدادی از کامنت ها پاسخ دهید تا در بازه های زمانی گوناگون کامنت های پست ها افزایش یابد. از این طریق هوش مصنوعی اینستاگرام، پیج شما را به عنوان یک پیج محبوب و پر طرفدار شناسایی می کند.


از سایت معتبر خرید کامنت انجام دهید

خرید کامنت یکی از موثرترین روش ها برای افزایش کامنت های پیج می باشد. شما می توانید با تهیه کامنت از سایت، در کوتاه ترین زمان به تعداد زیادی کامنت دست پیدا کنید. کیفیت این کامنت ها بستگی به سایت انتخابی دارد و هر چه سایت معتبر تر باشد، کیفیت کامنت های آن بیشتر است. با خرید کامنت علاوه بر این که تعداد کامنت ها را افزایش می دهید، بازدید از پیج خود را نیز به طور غیر مستقیم بیشتر خواهید کرد. این موضوع نتایج مثبت بسیاری را برای پیج به دنبال دارد که نباید آنها را از دست دهید.

به سوالات متداول کاربران پاسخ دهید

برای سوالات متداول کاربران یک پست در نظر بگیرید و به مجموعه ای از این سوالات پاسخ دهید. در پایان از سایر کاربران بخواهید تا سوالات خود را در کامنت ها بپرسند. بدین شکل هم از سوالات و چالش های کاربران اطلاع پیدا می کنید و هم افزایش کامنت اینستاگرامخواهید داشت.

پست ها را در بهترین زمان درج کنید

شما می توانید در طول ۲۴ ساعت پست های خود را منتشر کنید. به این موضوع توجه داشته باشید که اگر پست ها در زمان مناسبی منتشر نشوند، کامنت های چندانی نخواهند داشت. برای اینکه زمان مناسبی را برای پست گذاری انتخاب کنید باید زمان آنلاین بودن فالوورهای خود را تشخیص دهید. این مورد از بخش اینسایت پیج به راحتی قابل بررسی و تشخیص می باشد. ترفند افزایش کامنت ها با در نظر داشتن بهترین زمان پست گذاری، نتیجه خوبی به همراه دارد.

مسابقه برگزار کنید

همه ما برنده شدن را دوست داریم زیرا حس خوبی از آن می گیریم. برای همین برگزاری مسابقه در پیج می تواند برای کاربران هیجان انگیز بوده و آنها را برای شرکت در آن ترغیب کند. در بین شرایط مسابقه، کامنت گذاری را به عنوان یکی از شروط اصلی در نظر بگیرید. اگر کاربران در کامنت ها سایر افراد را تگ کنند، تعداد کامنت ها تا چندین برابر افزایش می یابد زیرا ممکن است هر یک از افراد تگ شده نیز در مسابقه شرکت نمایند. بدین شکل افزایش کامنت اینستاگرامبه خوبی انجام شده و سطح پیج شما را ارتقا می دهد.


پست ها را استوری کنید

زمانی که شما پست ها را استوری می کنید پس احتمال دیده شدن آن توسط کاربران بیشتر است. با این ترفند افزایش کامنت هامی توانید کامنت ها را افزایش داده و بازدید از پست ها را بیشتر کنید. اگر پست محصولات خود را در استوری ها منتشر نمایید حتی می توانید فروش بیشتری داشته باشید. فروش بیشتر منجر به کسب درآمد بالاتر می شود و شما را به اهدافتان نزدیک تر می کند.

با پیج های مرتبط و مکمل تعامل برقرار کنید

اینستاگرام یک برنامه ارتباطی است که به تعامل پیج ها اهمیت زیادی می دهد. اگر شما با پیج های مرتبط و مکمل تعامل خوبی داشته باشید می توانید کامنت های پست ها را افزایش دهید. با افزایش کامنت اینستاگرام توسط دیگر کاربران نیز دیده می شوید و آنها هم برایتان کامنت خواهند گذاشت. پس این کار یک تیر با چند نشان است که نتایج مطلوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

کدام ترفند افزایش کامنت اینستاگرام بهتر است؟

تمامی ترفندهای گفته شده در بخش های قبلی برای افزایش کامنت مناسب هستند. شما می توانید با خرید کامنت و تولید محتوای موثر، کامنت پست ها را تا حد زیادی افزایش دهید. در کنار این دو ترفند باید سایر ترفندها را نیز به کار بگیرید تا پس از پست گذاری، نتیجه دلخواه خود را به دست آورید. ترفند افزایش کامنت هاو روش های گفته شده به نفع پیج شما است و اگر دیر برای آن اقدام کنید، در مدت زمان طولانی تری به نتیجه دلخواه خود در این راستا خواهید رسید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها