سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 13 May 2023
برای ساخت سرویس خواب از انواع و اقسام چوب ها استفاده می شوند اما چوب درختان سخت و مقاوم معمولا به عنوان بهترین گزینه برای سرویس خواب ها استفاده می شود.
آیت ماندگار- برای ساخت سرویس خواب از انواع و اقسام چوب ها استفاده می شوند اما چوب درختان سخت و مقاوم معمولا به عنوان بهترین گزینه برای سرویس خواب ها استفاده می شود. به نظر شما بهترین چوب برای سرویس خواب کدام است؟ بهترین چوب برای سرویس خواب چه ویژگی هایی دارد؟ اگر به دنبال پاسخ این گونه سوالات هستید به شما پیشنهاد می کنیم که با تانیل چوب همانند همیشه همراه باشید.


اگر به بازار سرویس خواب ها دقت کرده باشدی متوجه خواهید شد که تنوع زیادی در چوب سرویس خواب ها وجود دارد اما بهمیشه باید سعی داشته باشیم که بهترین آن ها را انتخاب کنیم. اما با این حال، تعدادی از چوب هایی که برای ساخت سرویس خواب استفاده می شوند شامل موارد زیر می باشند:

*راش: یکی از بهترین گزینه هایی که برای ساخت سرویس خواب ها می توان در نظر گرفت، چوب راش است. این نوع چوب وزنی سبک و مقاوم دارد و در عین حال از طول عمر مناسبی برخوردار است.

*بلوط: این نوع چوب در مقابل پوسیدگی و فشار مقاومت بسیار زیادی دارد و یکی از محبوب ترین چوب ها برای ساخت سرویس خواب می باشد.

*گردو: چوب درخت گردو یکی از گران ترین چوب هاست که از خصوصیاتی همچون ماندگاری، عمر و مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت برخوردار می باشد. از این نوع چوب ها بیش تر برای ساخت سرویس خواب های لاکچری با ظاهری خاص استفاده می شود چرا که چوب گردو دارای رگه های صاف یا رگه های پیچ در پیچ است که می تواند ظاهری شکیل به سرویس خواب هدیه کند.

*افرا: چوب درخت راش از استحکام بالایی برخوردار هستند و قیمت این نوع چوب نسبت به چوب‌های طبیعی کمی پایین‌تر است. چوب افرا برای کسانی که تم اتاق خوابشان به رنگ های قهوه ای، سفید و کرم مناسب است. رگه‌های صاف و مستقیمی در این چوب وجود دارد و برای افرادی مناسب است که به ظاهر سرویس خواب اهمیت می‌دهند.

*نئوپان: نئوپان یکی از فرآورده‌های چوبی‌ست که از خرده چوب و تراشه های آن به دست می آید. برای ساخت محصولات با نئوپان، تراشه و خرده های چوبی را با رزین و نوعی چوب ترکیب می کنند و زیر پرس گرمایشی قرار می دهند. فشرده سازی و ترکیبات مورد نیاز را چندین بار تکرار می شود تا در نهایت ورقه‌هایی با وزن سبک از جنس چوب های طبیعی بدست بیاید.

ویژگی های بهترین چوب برای سرویس خواب

*استقامت بالا: چوب هایی با کیفیت و مقاومت بالا بهترین انتخاب برای سرویس خواب ها می باشد. چوب هایی همچون چوب بلوط، چوب گردو و چوب راش برای ساخت سرویس خواب با ماندگاری بالا شناخته شده‌اند. چوب هایی مانند راش و بلوط از آن دسته چوب‌هایی هستند که در مقابل تغییرات آب و هوایی و رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارند.

*زیبایی: شاید باور شما هم با تانیل چوب یکی باشد. باور ما این است که چوب با طرح و نقش های زیبا برای ساخت سرویس خواب بهترین انتخاب هستند. داشتن ظاهری زیبا و البته کیفیت بالای چوب باعث می شود که دکوراسیون اتاق خواب همانند یک قطعه هنری در منزل بدرخشد.

*وزن سبک: چوب‌هایی با وزن سبک برای تولید سرویس خواب ها گزینه ای مناسب است. با وجود این ویژگی در سرویس خواب می توانید به راحتی آن را جا به جا نمایید.

*قیمت سرویس خواب: به اعتقاد کارشناسان تانیل چوب، علاوه بر آن که کیفیت و ماندگاری سرویس خواب مهم است، باید به قیمت آن هم توجه کرد. چوب هایی مانند راش و گردو گران قیمت هستند. ناگفته نماند برای خرید سرویس خواب چوبی سعی کنید که بهترین را انتخاب کنید تا بتوانید در طولانی مدت از وجود آن لذت ببرید.

بهترین چوب برای سرویس خواب کدام است؟

چوب راش و چوب بلوط دو انتخاب اصولی و با کیفیت برای ساخت سرویس خواب ها محسوب می شوند. چوب بلوط از خانواده سخت چوب ها قرار دارد و در مقابل پوسیدگی و شکستگی بسیار مقاوم می باشد و به خاطر ظاهری زیبا و الیاف قوی که دارد به عنوان بهترین چوب برای سرویس خواب در نظر گرفته شده است.

اما چوب راش بسیار مقاوم و سبک است و تنوع زیادی در طرح های آن وجود دارد. همچنین این نوع چوب مقاومت بسیار بالایی در مقابل پوسیدگی از خود به نمایش می گذارد و به راحتی قابل شکل گیری‌ست.

به جز چوب هایی که در این مقاله معرفی شد یک سری چوب های مصنوعی مانند MDF نیز برای ساخت سرویس خواب به کار برده می شوند. در مناطقی که رطوبت نسبتا زیادی حاکم است از سرویس خواب های ام دی اف استفاده کنید. پس اگر از دوستداران طبیعت هستید، انتخاب سرویس خواب های ام دی اف می تواند بهترین انتخاب باشد؛ چرا که ام دی اف از خرده ها و تراشه های بازیافتی بدست می آیند.

خرید سرویس خواب چوبی از تانیل چوب

در این مقاله آموزشی، سعی داشتیم که پاسخ نسبتا کاملی به پرسش "بهترین چوب برای سرویس خواب کدام است؟" را بگوییم. در واقع نوع چوب در سرویس خواب ارتباط مستقیمی با ماندگاری و طول عمر مفید آن دارد و از طرفی هم روی زیبایی دکوراسیون اتاق خواب منزل شما تاثیر شگرفی به نمایش می گذارد. اگر به دنبال خرید سرویس خواب چوبی هستید به شما توصیه می کنیم از سرویس خواب های چوبی تانیل چوب دیدن فرمایید.

تانیل چوب یکی از معتبرترین سایت ها در زمینه فروش محصولات چوبی‌ست. این سایت با هدف توسعه فضای کارآفرینی و کمک به صنعت چوب در ایران، فعالیت خود را آغاز کرده است و در حیطه کاری خود همانند ستاره ای درخشان در میان رقبای خود می درخشد.

فروشگاه تانیل چوب همیشه سعی دارد که بهترنی محصولات چوبی به خصوص سرویس خواب ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهد تا در مقابل حس رضایتمندی و لبخند آن را دریافت کند.

اگر قصد دارید که بهترین چوب برای سرویس خواب را انتخاب کنید به شما پیشنهاد می کنیم از طریق بخش مشاوره و فروش با کارشناسان تانیل چوب در تماس باشید تا به واسطه آن بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها