سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - 22 May 2023
بالتازار پلاس پلتفرم اجتماعی تبلیغات کسب و کار است که به مدیران کسب و کار این اجازه را میدهد که به صورت کاملا رایگان به تبلیغات خود بپردازند یا با پرداخت هزینه بتوانند تبلیغات گسترده ای را برای خود انجام دهند.
آیت ماندگار- بالتازار پلاس که از سال 1395به جهت تبلیغات کسب و کار تاسیس شد امروزه توانسته رتبه یک حوزه تبلیغات ایران را بدست بگیرید و جزو منبع تبلیغات کسب و کار های ایران تبدیل شود.

بالتازار پلاس چیست


بالتازار پلاس پلتفرم اجتماعی تبلیغات کسب و کار است که به مدیران کسب و کار این اجازه را میدهد که به صورت کاملا رایگان به تبلیغات خود بپردازند یا با پرداخت هزینه بتوانند تبلیغات گسترده ای را برای خود انجام دهند. به صورت کلی پلتفرم بالتازار پلاس بر روی کیفیت تمرکز دارد تا در حد امکان این کیفیت بالا باشد تا کسب و کار هایی که قصد تبلیغات خود را دارند بتوانند بهترین نتیجه را از این پلتفرم بگیرند.

نحوه تبلیغات در سایت بالتازار پلاس

برای تبلیغات در سایت بالتازار پلاس ابتدا فقط کافیه بر روی سایت تبلیغات کلیک کنید سپس بعد از اینکه وارد وبسایت بالتازار پلاس شدید فقط کافیه که در قسمت بالا شماره موبایل خود را وارد کنید سپس برای شما کد تایید ارسال میشود که با وارد کردن کد تایید حساب کاربری شما ساخته میشود و حال شما میتوانید به تبلیغات کسب و کار خود بپردازید، بعد از ثبت نام موفق بخش ثبت اطلاعات کسب و کار برای شما باز میشود که با وارد کردن عنوان و توضیحات و عکس کسب و کار و انتخاب دسته بندی کسب و کار میتوانید روی گزینه ثبت کسب و کار کلیک کنید، تبریک میگم زیرا تبلیغات شما در سایت بالتازار پلاس ثبت شده است و شما میتوانید در قسمت کسب و کار ها که در نوار بالای سایت قابل نمایش است، صفحه کسب و کار خود را مشاهده کنید.

به دلیل اینکه مسلط تر به سایت بالتازار پلاس بشوید پیشنهاد میکنم ویدیویی که در سایت وجود داره رو تماشا کنید زیرا به صورت ویدیویی کامل توضیح داده شده است که بتوانید با پنل مدیریت تبلیغات بالتازار کار کنید.

مزایا سایت بالتازار پلاس برای انجام تبلیغات کسب و کار


سایت بالتازار پلاس به چند وبسایت و اپلیکیشن دیگر متصل است و این باعث میشود که تبلیغات شما در سایت ها و اپلیکیشن های دیگر قابل نمایش باشد که این میتواند معیاری برای گستردگی بازدید از تبلیغ شما باشد که قطعا نتیجه بازدهی را از لحاظ جذب مشتری و افزایش فروش را برای شما بیشتر میکند همچنین برای افزایش بازدید از تبلیغات خود میتوانید از  پنل های ویژه بالتازار استفاده کنید که هرچقدر سطح پنل شما بالاتر باشد قطعا بازدهی برای شما بیشتر خواهد شد.

اعتماد به سایت بالتازار پلاس

سایت بالتازار پلاس دارای نماد و مجوز هایی زیر میباشد :

  • نماد اعتماد الکترونیکی اینماد

  • نماد ستاد ساماندهی اطلاعات

  • نماد تایید شده توسط زرین پال

  • نماد جشنواره وب موبایل ایران

  • و...

بالتازار پلاس با 7سال فعالیت قطعا جزو مورد اعتمادترین سایت های ایران است که میتوانیم بر روی آن حساب کنیم.

همکاری تبلیغاتی بالتازار پلاس با برند های بزرگ دنیا

بالتازار پلاس با برند های بسیاری که در دنیا شناخته شده بودند همکاری داشته است و حتی همین حالا اکثر برند های بزرگ دنیا مانند سرور ام تی ای و خبرگزار هایی مانند خبرگزاری هایاح برای تبلیغات خود از سایت بالتازار پلاس استفاده میکنند زیرا بالتازار پلاس رتبه یک در حوزه تبلیغات است.

پیشنهاد میکنیم برای تبلیغات خود حتما از سایت بالتازار پلاس استفاده کنید...
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها