- دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳2024 May 20

دو هفته نامه آیت ماندگار

سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۲۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۷ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 13 May 2020

آخرین آمار ویروس کرونا در ایران؛ ۱۱۲۷۲۵ نفر مبتلا و ۶۷۸۳ نفر فوتی

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های ویروس کرونا در کشور یک هزار و ۹۵۸ نفر مبتلای جدید شناسایی شده که با این تعداد، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در کشور تا امروز به ۱۱۲ هزار و ۷۲۵ نفر رسیده است.


آیت ماندگار- کیانوش جهانپور در نشست خبری خود که به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در خصوص آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه_ اظهار کرد: در این بازه زمانی بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های ویروس کرونا در کشور یک هزار و ۹۵۸ نفر مبتلای جدید شناسایی شده که با این تعداد، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در کشور تا امروز به ۱۱۲ هزار و ۷۲۵ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه از بین افراد مبتلا به ویروس کرونا، دو هزار و ۷۳۵ نفر در بخش‌های مراقبت ویژه بیمارستانی بستری و در وضعیت بحرانی هستند، افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون ۸۹ هزار و ۴۲۸ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت تعداد جانباختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۵۰ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون در کشور بر اثر بیماری کرونا شش هزار و ۷۸۳ نفر جان باخته‌اند.

وی ادامه داد: تعداد افرادی که تست ویروس کرونا آن‌ها تاکنون مثبت اعلام شده، از میان ۶۲۹ هزار ۹۳۴ تست انجام شده در ۱۳۰ آزمایشگاه مورد تأیید وزارت بهداشت تشخیص داده شده‌اند. همچنان وضعیت خوزستان و تهران در کشور قرمز است.

جهانپور با بیان اینکه از تعداد مبتلایان شناسایی شده یک هزار و ۴۶۸ مورد در مراکز درمانی سرپایی و ۴۹۰ مورد در موارد بیمارستانی بوده است، ادامه داد: یک چهارم از این افراد در استان خوزستان بوده است.

منبع: ایسنا

نظرشما
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار