سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - 03 September 2020
مهدی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با «آیت ماندگار» مطرح کرد
مهدی فنونی‌زاده

آیت ماندگار- سال‌هاست که استقلال روزگار خوشی را در لیگ برتر طی نمی‌کند و پس از اتمام دوازدهمین دوره لیگ برتر، هواداران این تیم در حسرت تصاحب دوباره این جام مانده‌اند.

اکنون فرهاد مجیدی یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان سال‌های نه چندان دور استقلال، عهده‌دار هدایت آبی‌پوشان پایتخت است، اما به‌نظر نمی‌رسد با تشکیلات کنونی باشگاه بتوان آینده روشنی را با مجیدی برای استقلال متصور شد.

در همین خصوص، مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال به «آیت ماندگار» گفت: من معتقدم به‌خاطر اینکه استقلال دوباره مدعی شود باید مدیر باشگاه دو ویژگی داشته باشد: 1- توانایی تقویت مالی باشگاه 2- تعصب به استقلال. درس مدیریت را خیلی‌ها خواندند، اما فردی باید مدیر استقلال شود که بتواند پول به باشگاه بیاورد. اگر باشگاه به لحاظ مالی مشکل نداشته باشد، ذهن همه عوامل تیم متمرکز نتیجه گرفتن می‌شود. در وهله بعد، مدیر تیم باید یک استقلالی تمام‌عیار باشد. فردی که استقلالی نبوده نمی‌تواند تیمی باب دل هواداران را تشکیل دهد.

وی افزود: استقلال در این سال‌ها اوضاع و احوال خوبی نداشته است و به باور من اگر می‌خواهد دوباره مدعی باشد و نتیجه بگیرد باید مجدداً قلعه‌نویی را به تیم برگرداند. قلعه‌نویی پرافتخارترین مربی ادوار لیگ برتر است و هر سه قهرمانی استقلال در لیگ با او رقم خورده است. امیرخان شجاع است و همیشه به جوان‌ها بها داده و مطمئنم اگر به استقلال برگردد با خود بازیکن‌های جوان و آینده‌داری را می‌آورد.

این پیشکسوت باشگاه استقلال تصریح کرد: استقلال روحیه جنگندگی ندارد و خیلی زود عقب می‌کشد و همین باعث شده در خیلی از بازی‌ها نتیجه نگیرد. تیمی مثل استقلال باید همیشه جلو بازی کند و برای گل‌زدن عطش داشته باشد.

فنونی‌زاده اظهار داشت: اگر استراماچونی حفظ می‌شد استقلال می‌توانست مدعی لیگ باشد، ولی عده‌ای نخواستند تیم نتیجه بگیرد. واقعاً برای من عجیب است که وزیر ورزش مملکت این‌قدر رنگی و حافظ منافع پرسپولیس است! حالا چون پسر ایشان پرسپولیسی است، او باید نگاهش به یک تیم ویژه باشد؟ موضوع خنده‌دارتر اینکه چند روز پیش یکی از بازیکنان پرسپولیس گفت آقای وزیر ورزش هم با پرسپولیس مثل بقیه تیم‌ها مهربان باشد! سوال من این است که آقای سلطانی‌فر چه کاری در حق دیگر باشگاه‌ها کرده که برای پرسپولیس انجام نداده است؟ و منظور آن بازیکن چه بوده است؟

این بازیکن دهه 70 تیم ملی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکن‌سالاری و بالارفتن غیرواقعی قرارداد برخی بازیکنان جزو پدیده‌های نامبارکی است که سال‌ها در فوتبال ما رسوخ پیدا کرده است. شک ندارم اگر امیر قلعه‌نویی سکان‌دار هدایت استقلال شود این اتفاقات حاشیه‌ای برای باشگاه به حداقل خواهد رسید و در یک کلام باید بگویم علاج درد استقلال امیر قلعه‌نویی است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها