سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - 27 March 2024
مجموعه آلفاطب با اخذ مجوز رسمی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و با در اختیار داشتن کادر متخصص و مجرب آماده است تا در سریع ترین زمان ممکن برای ارائه خدمات پزشکی و پیرا پزشکی در منزل یا محل کار شما در کنار شما باشد.

آیت ماندگار- تعویض سوند در منزل به دلایل مختلفی صورت می گیرد و کارشناسان مراکز درمانی می توانند در اسرع وقت این اقدام را در منزل برای بیماران انجام دهند تا وضعیت سلامتی بیمار بهبود یابد و عفونتی در بیمار شکل نگیرد.

مجموعه آلفاطب با اخذ مجوز رسمی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و با در اختیار داشتن کادر متخصص و مجرب آماده است تا در سریع ترین زمان ممکن برای ارائه خدمات پزشکی و پیرا پزشکی در منزل یا محل کار شما در کنار شما باشد.

مزیت های استفاده از خدمات مراکز درمانی برای تعویض سوند در منزل کدام موارد هستند؟

استفاده از خدمات مراکز مختلف مزیت های زیادی در بر دارد و خدماتی که در ارتباط با تعویض سوند در منزل به افراد ارائه می شود نیز جزء این خدمات مهم محسوب می گردد که با استفاده از این نوع خدمات افراد اقدامات مورد نیاز را راحت تر انجام می دهند.

خیلی از افراد در هر ساعتی از شبانه روز قادر نیستند که به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند و این مسأله در خیلی موارد افراد را اذیت می کند که درمان را نمی توانند بهتر انجام دهند.

یکی از مزیت های تعویض سوند در منزل، چه سوند ادرار زنان و چه آقایان از طریق مراکز مورد نظر این است که افراد در هر ساعتی از شبانه روز فارغ از شب یا روز می توانند با این مراکز تماس بگیرند و فرد کار ورزیده ای برای انجام دادن این خدمات به منزل افراد می فرستند.

هر فردی مسلما در زندگی نیاز به خدمات مختلف پرستاری دارد تا بعد از انجام درمان مورد نظر، نتیجه بهتری از آن دریافت شود و بیمارانی که در منزل خود نیاز به استفاده از سوند دارند برای تعویض این سوند در برخی ساعات می توانند از مراکز مختلفی که در این زمینه سابقه کار دارند استفاده کنند، مراکزی که مهارت کافی برای این زمینه را در اختیار داشته و درمان مورد نظر را برای بیماران مورد نظر از این طریق ادامه دهند.

در خیلی موارد برای درمان، افراد مجبورند که مسافت زیادی را تا مسیر خاصی بروند و همین مسافت دردسرهای زیادی را برای افراد به همراه دارد که با وضعیت بیمار و شرایط خاص، مجبور هستند ساعات خاصی در ماشین باشند تا به مرکز درمانی مورد نظر مراجعه کنند.


با تماس با مراکز درمانی که خدمات در منزل را برای بیماران انجام می دهند؛ مانند مرکز درمانی آلفاطب افراد بیمار می توانند در هر ساعتی خدمات را در منزل خود دریافت کنند و از این طریق نیازی به رفتن به مراکز درمانی و اذیت شدن بیمار نیست

همچنین بیماران خاصی که به دلیل شرایط خاص و بیماریشان به آنها سوند وصل می باشد لازم نیست با این وضعیت در ماشین بنشینند و به مرکز درمانی مراجعه کنند و با استفاده از خدمات مراکز مورد نظر به راحتی درمان را در منزل خود دریافت کرده و اگر نیاز به تعویض سوند در این بیماران باشد، کارشناسان این کار را برای آنها انجام می دهند.

بیشتر افرادی که از سوند استفاده می کنند وضعیت سلامتی شان در شرایط خاصی قرار ندارد و در خیلی موارد این افراد درگیر مشکلات بیشتری می شوند و نمی توانند به نتیجه مناسب دست یابند. درمان افراد در صورتی به بهترین نحو ادامه پیدا می کند، که این افراد بتوانند درمان خود را ادامه داده و مشکلی در این زمینه نداشته باشند

اما در خیلی موارد شاهد هستیم بیمارانی که تنها چند روزی از انجام عمل های سختشان می گذرد و در شرایط جسمی خوبی نیستند یا بیمارانی که به دلیل کهولت سن، جسم ضعیفی دارند و نمی توانند به راحتی برای تعویض سوند و... به مراکز درمانی بروند و در این زمینه می توانند از طریق مراکز درمانی که خدمات مورد نیاز درمانی را در منزل برای بیماران انجام می دهند برای پیگیری بهتر درمان اقدام کنند.

در خیلی موارد افراد بیمار درد شدیدی را تجربه می کنند، اما در ساعاتی از روز و به دلیل اینکه در ترافیک چند ساعاتی وقت را از دست ندهند تلاش می کنند که از خدمات در منزل مراکز درمانی مورد نظر بهره ببرند و در هر ساعاتی درمان را در منزل و محیط خاصی انجام دهند.

ایام تعطیل نیز یکی از موارد مهمی است که افراد را در انجام دادن فعالیت ها و ادامه دادن درمان محدود می کند، اما مزیت استفاده از خدمات پزشکی و پرستاری در منزل این است که افراد می توانند حتی در روزهای تعطیل مانند جمعه نیز  تعویض سوند را در منزل خود انجام دهند.

مزیت دیگر استفاده از خدمات تعویض سوند در منزل این است که افراد تنها با انجام دادن یک تلفن و بدون هزینه گرفتن ماشین برای رفتن به مراکز درمانی و... ، درمان را در منزل خود انجام داده و به نتیجه دست می یابند. دسترسی به خدمات از طریق تماس با مراکز درمانی به افراد کمک می کند که اعضاء بتوانند به درمان خود برسند.

در مواردی که بیماری همراه با تعویض سوند در منزل نیاز به ویزیت شدن داشته باشد نیز می تواند در هنگام تماس با تلفن به مراکز درمانی این مورد را بیان کند تا مرکز درمانی به همراه کارشناسان برای تعویض سوند  به منزل افراد پزشک نیز اعزام کند و درمان مناسب تری صورت گیرد.

راه‌های ارتباطی با مجموعه پزشکی، درمانی آلفاطب

•    تماس از منطقه شمال تهران: 22371371 – 22351069

•    منطقه غرب و شمال شرق تهران: 22754843 – 26851095

•    دفتر منطقه مرکزی (پوشش دهی مرکز، جنوب و شرق) تهران: 66570772 – 66570774

•    ایمیل: alphatebcom@gmail.com

•    آدرس جهت مراجعه حضوری: تهران، بلوار کشاورز، خیابان جمال زاده شمالی، پلاک ۳۰۵، واحد ۱۵

•    سایت مرکز خدمات پزشکی آلفاطب: https://alpha-teb.com

•    رزرو خدمات در آلفاطب:  https://alpha-teb.com/reservation-service/
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار