سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۱۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - 07 March 2020
در نسیم حیات بررسی خواهد شد
نسیم حیات به بررسی درد مزمن کلان‌شهرهای کشور یعنی آلودگی هوا خواهد پرداخت. دردی که درمان آن بیش و پیش از هر چیز عمل‌گرایی مدیران حوزه های مختلف به ویژه محیط زیست را می طلبد.
آیت ماندگار- نسیم حیات به بررسی درد مزمن کلان‌شهرهای کشور یعنی آلودگی هوا خواهد پرداخت. دردی که درمان آن بیش و پیش از هر چیز عمل‌گرایی مدیران حوزه های مختلف به ویژه محیط زیست را می طلبد. 

برنامه «نسیم حیات» به تهیه‌کنندگی امیرحسن خواجوی که مدتیست به مسائل حوزه محیط زیست و منابع طبیعی در کشور می پردازد، ساعت 21:30 یکشنبه 18 اسفند ماه با موضوع «آلودگی هوا» از شبکه پنج سیما بازپخش خواهد شد.

در سالیان اخیر آلودگی کلان‌شهرهای ایران به دغدغه‌ای جدی تبدیل شده است. امسال آلودگی هوای تهران به قدری افزایش یافت که پایتخت تا آستانه تخلیه پیش رفت. اما اینکه چرا این درد قابل درمان اینطور مزمن شده است، مسئله ای است که نسیم حیات به آن خواهد پرداخت.

در قسمت نهم «نسیم حیات» که به دلیل اهمیت و خواست برخی بینندگان قرار است مجددا از قاب شبکه پنج پخش گردد، مهندس داریوش گلعلی‌زاده، معاون مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست و مهندس محمد غیبی، کارشناس ارشد و پژوهشگر محیط زیست، به شناسایی عوامل آلودگی هوا و بررسی راه‌کارهای برون‌رفت از شرایط فعلی می‌پردازند.

این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج، به تهیه‌کنندگی امیرحسن خواجوی و اجرای اسماعیل باستانی از ساعت 21:30 به مدت 50 دقیقه پخش می‌شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها