سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 05 May 2020
تلاش جمعی از اهالی فوتبال برای آزادسازی مدیر سالخوره باشگاه استقلال اهواز که به دلالیل اختلاف مالی با باشگاه فولاد در زندان است.

آیت ماندگار- تعدادی از اهالی فوتبال خوزستان پس از ملاقات با مدیر بازداشت شده استقلال اهواز در زندان اعلام کردند: با گذشت حدود ۱۰ سال از اعلام خبر کسب موفقیت تیم دوم فولاد خوزستان برای حضور در لیگ برتر کشور و اتخاذ تمهید خرید امتیاز این تیم از سوی مدیر باشگاه استقلال اهواز با تشویق مسئولان ورزشی استان در آن زمان، اکنون شاهد هستیم که بنیانگذار و مدیر عامل نام آشنای باشگاه استقلال اهواز در زندان به سر می برد.

این افراد اظهار داشتند: ارسطو جهانداری ۷۶ ساله که طبق مستندات چندین برابر بیشتر از مبلغ ۴ میلیاردی قراردادش برای این تیم هزینه کرد پس از آنکه تیمش از لیگ برتر سقوط کرد اکنون با به اجرا گذاشتن چک قرارداد او از سوی مسئولان فولاد ۷ ماه است که در بازداشت به سر می‌برد.

اهالی فوتبال خوزستان یادآور شدند: او اکنون ۳۰ درصد بینایی خود را ازدست داده و با تنگ نظری های صورت گرفته مدیران فولاد در زندان است و تنها گناهی که مرتکب شده آن است که برای شادمانی دل جوانان خوزستانی امتیازی خریده است که متاسفانه سوخته شد.

این افراد با بیان اینکه در تلاشیم تا جهانداری را از زندان بیرون بیاوریم عرضه داشتند: عامل بازداشت چطوراز تریبون ها و رسانه دم از انسانیت و جوانمردی می زند اما با او در خفا اینگونه بی رحمانه رفتار می کند.

نویسنده: محمداکبری
منبع: بهارستان آنلاین
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها