سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 12 May 2020
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۶۲ بیمار جدید در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های تهران بستری شدند، گفت: آمار مجموع بستری‌های جدید در بیمارستان‌های تهران ۳.۵ درصد کاهش داشته است.
آیت ماندگار- علیرضا زالی در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره به آخرین آمار کرونا در کلان‌شهر تهران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۱ بیمار در بخش‌های عادی بیمارستان‌های تهران با تشخیص کووید۱۹ و ۶۲ مورد در بخش‌های ویژه بستری شدند.

وی افزود: آمار با شیب ملایمی نسبت به روز‌های گذشته رو به کاهش است و آمار مجموع بستری‌های جدید در بیمارستان‌های تهران ۳.۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

زالی ادامه داد: در زمینه مراجعان بیمارستانی تغییر محسوسی نسبت به روز‌های گذشته نداشته‌ایم و بالغ بر ۳۲۵ بیمار از مجموع بیماران بستری کرونایی مرخص شدند. ما در شیب ملایم و تعادل نسبی هستیم؛ با توجه به شرایط فعلی در تهران، حجم بالای تردد‌های درون‌شهری و بالارفتن تراکم در بخش‌های مرکزی شهر، باید بیش از پیش رعایت موازین بهداشتی را مورد توجه قرار دهیم و شهروندان باید با عدم عادی‌سازی شرایط به سمتی حرکت کنند که دچار بحران‌های جدیدتری نشویم.

وی خاطرنشان کرد: در پیک تردد‌های شهری که امکان فاصله‌گذاری اجتماعی با مشکلاتی روبه‌روست نیازمند توجه بیشتری به ملاحظات بهداشتی هستیم تا تعادل نسبی که در بخش‌های درمانی وجود دارد آسیب بیشتری نبیند و به سمت تقلیل موارد جدید در بیمارستان برویم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها