سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 16 May 2020
نشست هم‌اندیشی فراکسیون کارگری منتخبین مجلس یازدهم برگزار شد


آیت ماندگار- با حضور ۵۷ نفر از منتخبین شاخص مجلس یازدهم ازجمله آقایان مصری ، بابایی،نیکزاد، میرتاج الدینی، زاهدی،قاضی زاده هاشمی،شمس الدین حسینی و همچنین منتخبینی از تهران و سایر شهرستانها ، سران تشکلهای کارگری ، یاوران مجلس قوی و انقلابی ، اعضای شورای ائتلاف و حزب اسلامی قانون، نشست هم اندیشی فراکسیون کارگری در محل حزب قانون عصر روز سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه جاری برگزارگردید.

در ابتدای این نشست ضمن تلاوتی چند از آیات قرآن کریم ابتدا مباحث کلی و هدف از این نشست که جمعی از نمایندگان تشکلهای کارگری  نیز در این مراسم حضورداشتند، توسط مجری مراسم ارائه شد.  این مراسم که به دعوت جناب آقای بابایی نماینده منتخب ساری برگزار شد ایشان در ابتدا ضمن تشکر و عرض خیر مقدم به حضور پر شور نمایندگان منتخب و همچنین نمایندگان تشکلهای کارگری به ارائه برنامه های فراکسیون کارگری در مجلس یازدهم پرداختند و اظهار امیدواری کردند که در راستای حل مشکلات کارگری و توجه ویژه به معیشت و رفاه کارگران از جمله اولویتهایی می باشد که باید در فراکسیون کارگری به آن پرداخته شود.

در ادامه جناب آقای مصری نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی از اقداماتی که برای حمایت از حقوق تشکل های کارگری و بیمه کارگران روز مزد در دوران وزارت رفاه ایشان ، در مجلس شورای اسلامی به ثمر نشسته بود، بیاناتی را ایراد فرمودند و تاکید کردند در مجلس یازدهم نیز حمایتهای ویژه از این قشر زحمتکش ادامه یابد تا شاهد رفع مشکلات موجود در ساختار خانواده کارگری باشیم. سپس نمایندگان کارگری نیز به بیان مشکلات موجود و ضعف ساختاری موجود درجامعه کارگری و همچنین انتظاراتی که از قانونگذاران مجلس برای توجه به این قشر داشتند پرداختند.

جمعی از نمایندگان حاضر در مراسم از جمله حجت الاسلام والمسلمین میرتاج الدینی نماینده منتخب تبریز طی سخنانی به جایگاه والای قشر کارگری در ساختار تولید جامعه و همچنین نقشی که این قشر می توانند در راستای تولید ملی و حوزه اقتصاد کشور داشته باشند اشاره نمودند و اظهار امیدواری کردند در مجلس یازدهم با همت و نگاه مثبت نمایندگان بتوانیم به حل مشکلات جامعه کارگری بپردازیم.

سپس آقای قاضی‌زاده‌هاشمی از اعضای  هیئت رئیسه مجلس دهم طی سخنانی در نخستین نشست هم‌اندیشی فراکسیون کارگری مجلس یازدهم، گفت: باید این نشست ها سبب شود که صدای مردم در مجلس جاری و ساری شود که خانه ملت به معنای واقعی خانه مردم باشد. امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی اظهار داشت: ما به چنین نشست هایی نیازمندیم. به جلساتی در مجلس آینده نیازمندیم تا تبادل نظر صورت گرفته و همت جمعی برای گره گشای یک موضوع خاص شکل بگیرد. وی افزود: ممکن است در جلسات بعد مسئولان مربوطه دولتی دعوت بشوند و مسئله را دنبال کنند و جلسه استماع مشترک ادامه یابد.

مقرر بود نشست مزبور با حضور دکتر قالیباف منتخب مردم تهران برگزار شود که به دلیل همزمانی با نشستی دیگر پیام ایشان در این مراسم برای پشتیبانی از دیدگاهها و برنامه های فراکسیون کارگری قرائت شد و ایشان تاکید نمودند در سایه مجلس قوی و با پشتوانه نیروهای جهادی و انقلابی خواهیم توانست مشکلات پیش و روی کشور به خصوص جامعه کارگری را از میان برداریم. محمود کیانی، خبرنگار پارلمانی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها