سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - 30 May 2020
عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال گفت: اگر ستاد مبارزه با کرونا تصمیم بگیرد که بازی‌ها را برگزار کنیم، به عنوان یک اتفاق ملی این کار رخ خواهد داد.


آیت ماندگار- صادق درودگر، رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال ، درخصوص ماجرای سهامداران سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اظهار داشت: نفرات اعلام شده به عنوان سهامداران سازمان لیگ، هیچ ادعایی ندارند و هنگامی که موضوع مالیاتی سازمان لیگ برطرف شود، بحث سهامداران نیز حل خواهد شد. نامه‌ای هم از سوی این افراد به فدراسیون فوتبال داده شده و مشکلی وجود ندارد. اگر دوستان ادعایی درباره مالکیت سازمان لیگ داشته باشند، مرتکب جرم می‌شوند و مطمئن باشید چنین ادعایی وجود نخواهد داشت. 

درودگر درباره موضوع مالیاتی سازمان لیگ تصریح کرد: بسیاری از کار‌های این موضوع انجام شده است و حتی گواهی ارزش افزوده را هم گرفته ایم و تلاش‌های خودمان را انجام داده ایم.
تصمیم گیری درباره ادامه لیگ، موضوعی ملی است

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ درمورد راهکار سازمان لیگ برای ادامه نوزدهمین دوره این مسابقات بیان کرد: این موضوع، ملی است. نه ما و نه هیئت‌ها و فدراسیون نمی‌توانند به صورت شخصی درباره این موضوع تصمیم بگیرند. تصمیم گیری درباره ادامه لیگ در سطح کلان گرفته می‌شود.  اگر ستاد مبارزه با کرونا تصمیم بگیرد که بازی‌ها را برگزار کنیم، این اتفاق رخ خواهد داد.

 او درباره نهایی شدن اساسنامه سازمان لیگ خاطرنشان کرد: وقتی مالیات سازمان لیگ تسویه شود، این کار را هم نهایی می‌کنیم. بخش اداری سازمان لیگ تلاش‌های خود را برای این کار انجام داده است و به نتیجه نهایی نزدیک شدیم.

اطلاعی درباره مالیات سازمان لیگ ندارم

درودگر درباره رقم مالیاتی سازمان لیگ گفت: من این موضوع را نمی‌دانم و مسئول این بخش در سازمان لیگ می‌تواند درباره این موضوع صحبت کند چرا که اطلاع کافی ندارم.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ درمورد اظهار نظر بهروان مشاور سازمان لیگ که گفته بود درصورت برگزار نشدن ادامه بازی ها، باید قهرمان و تیم‌های آسیایی و سقوط کننده مشخص شوند، تاکید کرد: ابتدا چنین چیزی باید در هیئت رئیسه سازمان لیگ مصوب شود و سپس درباره آن حرف قطعی عنوان شود.

با مدیران باشگاه‌های خصوصی جلسه برگزار می‌کنیم

درودگر درمورد نامه ۴ باشگاه خصوصی که به دنبال کناره گیری از ادامه بازی‌های لیگ نوزدهم هستند، تصریح کرد: همه ما فوتبالی‌ها در یک قایق هستیم و در یک خانواده حضور داریم. قطعا با یکدیگر مذاکره می‌کنیم و به توافق خواهیم رسید و این موضوع را در فوتبال حل می‌کنیم. مشکل خاصی وجود ندارد و مطمئن هستم که دوستان نقطه نظرات خودشان را دارند که به آن‌ها توجه می‌کنیم و در این خصوص نقطه نظرات خودمان را هم به آن‌ها می‌گوییم تا به یک نظر مشترک برسیم. فوتبال هم بخشی از زندگی است.

مدیران باشگاه‌های خصوصی غیرفوتبالی نیستند

او در مورد نگرانی برخی از باشگاه‌ها بابت هزینه‌های اضافی در ادامه مسابقات لیگ نوزدهم بیان کرد: بعید می‌دانم که مشکل همه تیم‌های مخالف با ادمه لیگ، چنین موضوعی باشد و شاید مسائل دیگری دخیل است. خودشان هم اعلام کردند که هیچ مشکل مالی ندارند. به هر حال هم ما و هم آن‌ها باید حرف مان  را بزنیم و من آن‌ها را غیرفوتبالی نمی‌دانم و آن‌ها در حوزه فوتبال تخصص و اطلاع کافی را دارند. سال‌ها در این حوزه زحمت کشیدند و حالا زبان مشترکی  داریم و می‌توانیم به تعامل برسیم.

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره کمک‌های این فدراسیون به تیم‌های لیگ برتری در بحث پروتکل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: اصلا درباره این موضوع صحبت نمی‌کنم و مسئولان ستاد مبارزه با کرونا باید درباره این موضوع حرف بزنند. چون اطلاع ندارم نباید درباره این موضوع صحبت کنم، اما در فدراسیون فوتبال از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.
به صورت مرتب اقلامی را در اختیار باشگاه‌ها می‌گذاریم

او درمورد اقلام بهداشتی گفت: وظیفه ماست که هر تلاشی که ممکن است انجام بدهیم و در خدمت باشگاه‌ها هستیم. برخی اقلام تهیه شده و برخی از باشگاه‌ها هم آمدند و گرفتند و در ادامه نیز به صورت مرتب چنین اقلامی را به باشگاه‌ها می‌دهیم.

سازمان اقتصادی فدراسیون منحل نمی‌شود

درودگر درمورد شایعه منحل شدن سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال بیان کرد: این سازمان منحل نمی‌شود، اما ممکن است شرایط ثبت آن تغییری داشته باشد که این به تصمیم هیئت رئیسه سازمان اقتصادی باز می‌گردد و اواخر اسفند بنده نامه‌ای در این باره نوشتم تا مورد بررسی قرار بگیرد و می‌خواهیم که همچنان در ساختار فدراسیون فوتبال ادامه به فعالیت داشته باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها