سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۲۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۷ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - 30 May 2020
وزیر اقتصاد:
وزیر امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی در مراسم افتتاح رسمی "پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار" در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با بیان اینکه از این پس اگر فرآیند صدور مجوز کسب و کار هر فعال اقتصادی، بیش از سه روز طول کشید باید به سامانه شماره ۱۸۶۶ شکایت کند، تصریح کرد: ما موظف به پیگیری شکایات ثبت شده از این طریق هستیم و به جد، پای این کار ایستاده ایم.


آیت ماندگار- دکتر فرهاد دژپسند اظهار داشت: امروز با افتتاح پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار، روزی مبارک و سر آغاز توسعه دامنه، نقش و سهم فعالیت بخش خصوصی در اقتصاد کشور است و البته هنوز کار ما تمام نشده است و انشاالله به زودی، پنجره واحد الکترونیکی شروع کسب و کار نیز افتتاح خواهد شد.
وی تصریح کرد: بیش از یک دهه است که مقام معظم رهبری، عناوین اقتصادی بویژه در حوزه رونق و جهش تولید را برای شعار سال بر می گزینند، با تلاش مضاعف بخش های دست اندر کار بهبود فضای کسب ‌‌کار در کشور، حیات اقتصادی ایران باید در مسیری قرار گیرد که فعالان اقتصادی با کمترین دغدغه، فعالیت های تولیدی خود را انجام دهند.
وزیر اقتصاد اظهار داشت: برای تحقق اهداف مقابله با پدیده بیکاری و کاهش آن، افزایش سهم ایران در اقتصاد بین الملل و همچنین رونق تولید، باید با بهبود فضای کسب و کار، امکانات لازم را برای افزایش سرمایه گذاری در کشور فراهم کنیم.
وی گفت: سلسله اقدامات مربوط به سهولت کسب و کار، استمرار دارد و بر اساس برنامه هایی که در دستور کار است، تا پایان سال جاری تمام استان های کشور به پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار مجهز خواهند شد.
دکتر دژپسند یادآور شد: در سال جاری، حداقل هزار هزار میلیارد تومان منابع برای دستیابی به رشد اقتصادی مقبول، لازم است، لذا بازار سرمایه با جذب سرمایه های خرد، بازار پول با تجهیز پس انداز مردم و منابع دولتی باید منابع لازم را برای سرمایه گذاری فراهم کند.

منبع: بانک رفاه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها