سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - 24 July 2020
حجت الاسلام گواهی :
معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: دولت اگر همت بیشتری به کار می‌گرفت و به راهبرد نگاه به درون توجه بیشتری می کرد قطعاً امروز وضعیت اقتصادی کشور این‌گونه نبود.

 آیت ماندگار- حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا  با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که اتحاد و انسجام داخلی و یک صدایی در برابر جبهه گسترده دشمن را تکلیف همه مسئولان و قوا برشمردند، گفت: سخنان مقام معظم رهبری همیشه راهگشا ست و هر موقع کشور ما با مشکلی رو به رو شود خیالمان راحت است که مقام معظم رهبری به خوبی می‌تواند شرایط را مدیریت کنند.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب همواره به دنبال ایجاد اختلاف میان مسئولین و خالی کردن دل مردم هستند به همین دلیل همواره مقام معظم رهبری می‌فرمایند که در امور اولویت بندی کنید اگر چه ممکن است اختلاف سلیقه‌هایی در میان جریان‌های مختلف در داخل کشور وجود داشته باشد اما در مسائل ملی و در مقابله با دشمنان همه مردم و مسئولین باید یک دل و یک صدا باشند.

معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: رهبر معظم انقلاب در دوران مسئولیت خودشان همواره بر یکدلی و یک صدایی و حفظ اتحاد در مقابل دشمنان تاکید دارند، زیرا ممکن است آنها بخواهند از این اختلاف سلیقه‌ها سو استفاده کنند.

حجت الاسلام گواهی تصریح کرد: آنچه امروز بیش از هر چیز دیگر اهمیت دارد وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و عزم و اراده مسئولان برای بر طرف کردن آن است، آن چیزی که در کنار دوری از اختلاف و هم صدای در مقابل دشمنان همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه هر زمانی که مسئولان یک دل و یک صدا شدن، دشمنان شکست خورده‌اند گفت: امروز اولویت اول همه مردم و مسئولان باید هم صدایی در برابر استکبار جهانی و مسئله دوم وضعیت اقتصادی و معیشت مردم باشد، اگر مردم و مسئولان یک صدا باشند قطعاً تحریم‌ها اثری نخواهد داشت اما اگر دولت، مجلس و قوه قضائیه هرکدام یک صدا داشته باشند و صداهای مختلفی از درون کشور شنیده شود دشمن جسور تر شده و شدت فشارها بر کشور بیشتر می‌شود به همین دلیل رهبر معظم انقلاب همواره تاکید دارند که یک دل و یک صدا و همراه باشید که در این صورت می‌توانیم با سر بلندی از مشکلات عبور کنیم.

معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: مجلس باید اولویت‌ها را شناسایی کند و به دولت اعلام کند و دولت نیز با همت بیشتری به کار بپردازد در طول این چند سال اگر دولت همت بیشتری به کار می‌گرفت و به راهبرد مقام معظم رهبری در خصوص نگاه به درون برای حل مشکلات توجه بیشتری می‌شد قطعاً امروز وضعیت اقتصادی کشور این‌گونه نبود.

حجت الاسلام گواهی پرهیز از جنجال و توهین به همدیگر را یکی دیگر از مطالبات مقام معظم رهبری در سخنان اخیرشان دانست و گفت: انتقادها باید سازنده باشد و برای حل مشکلات راهکار ارائه شود اگر انتقادات سازنده باشد و راهکارهای درست و اصولی و علمی ارائه شود و از سوی دیگر مجلس به وظیفه خود عمل کند و نظارت دقیق و فارغ از تنش‌های سیاسی داشته باشد قطعاً کشور به سمت سوی خوبی خواهد رفت.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب در طول این سال‌ها مشکلات فراوانی را برای کشور به وجود آوردن اما دیدیم که هر گاه با هم همدیگر یک دل و یک صدا شدیم این مشکلات برطرف شد در این مرحله نیز که طبق فرموده مقام معظم رهبری مردم به مجلس چشم امید بسته‌اند و مجلس انقلابی و جوان با مدیران خوب و با تجربه که در آن وجود دارند شکل گرفته، به خوبی می‌توانند راهکارهای خوبی را در اختیار دولت قرار دهند تا بتوانیم از این مشکلات عبور کنیم.

معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به مشکلات ارزی به وجود آمده در روزهای اخیر و اینکه بنا بر اعلام دولت عده‌ای ارز حاصل از صادرات را هنوز به چرخه اقتصادی کشور باز نگردانده‌اند گفت: در شرایط کنونی نظارت‌ها بر بازار و مسائل اقتصادی باید بیش از گذشته باشد و دستگاه‌های نظارتی و قضائیه باید با شدت با مفسدان اقتصادی برخورد کنند، کسانی که ارز دولتی دریافت کرده و هیچ کالایی وارد نکرده‌اند.

وی ادامه داد: از نمایندگان محترم مجلس می‌خواهیم که به درستی همان گونه که رئیس محترم مجلس گفتند بر وظایف قانونی خود عمل کنند تا دیگر شاهد این نباشیم که هر روز اتفاقی جدید در کشور رخ دهد و با هجوم نقدینگی به بازارهای مختلف نابسامانی در آن بازار ایجاد شود، اگر سود بانکی را کاهش نمی‌دادند قطعاً نقدینگی به دست مردم بر نمی‌گشت و این خسارت در بازار ارز، سکه و خودرو به وجود نمی‌آمد.

منبع: مهر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار