سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۴۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۱ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - 25 July 2020
معاون وزیر راه گفت: پایان آبان ماه،همه واحدهای باقیمانده مسکن مهر به غیر از پرونده‌های دارای مشکلات حقوقی و زیر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی، به متقاضیان تحویل می‌شود.
 
آیت ماندگار- از علی نبیان با اعلام آخرین جزئیات تکمیل واحدهای مسکونی مهر که بخش عمده آن‌ها بر عهده سازمان ملی زمین و مسکن بوده است، در خصوص روند تکمیل و تحویل واحدهای باقیمانده مسکن مهر افزود: تا پایان آبان‌ماه امسال، همه واحدهای باقیمانده مسکن مهر در استان‌ها جمع‌بندی می‌شود و مراسم اختتامیه واحدهای مسکونی مهر در استان‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد. همچنانکه در تعدادی از استان ها، مراسم اختتامیه مسکن مهر برگزار شده است.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه هم اکنون هفته‌ای دو جلسه به شکل ویدئوکنفرانس با استان‌ها جلسه پیگیری اتمام مسکن مهر و اختتام آن‌ها برگزار می‌شود، گفت: استان‌ها در حال تلاش برای اتمام پروژه واحد مسکن مهر هستند. منابعی نیز برای اجرا و تکمیل پروژه مسکن مهر و تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر بر اساس بند ب تبصره ۸ قانون بودجه مشخص و به استان‌ها ابلاغ شده است.
نبیان اضافه کرد: منابع تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر در اختیار استان‌های قرار گرفته و استان‌هایی که واحدهای باقیمانده مسکن مهر دارند با راهبری و نظارت ستاد وزارتخانه تلاش می‌کنند تا در زمان مقرر؛ پایان آبان ۹۹، تمامی واحدهای باقیمانده را به غیر از واحدهایی که دارای مشکلات حقوقی و سایر مشکلات هستند به متقاضیان تحویل دهند.
به گفته وی، پرونده‌های دارای مشکلات حقوقی که در دستگاه قضا در حال بررسی هستند، مسکن‌های مهر فاقد متقاضی و واحدهای مسکن مهر زیر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی از مجموعه واحدهای مسکن مهر کسر خواهند شد.
نبیان ادامه داد: در خصوص مسکن‌های مهری که هم اکنون فاقد متقاضی هستند رایزنی‌هایی با برخی از نهادهای انقلابی از جمله بهزیستی، کمیته امداد امام (ره)، نیروهای مسلح و نیروهای انتظامی شده که چنانچه متقاضی آن واحدها باشند، در اختیار آن‌ها قرار بگیرد که بخش عمده‌ای از واحدها تعیین تکلیف شده است.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: پرونده‌های دارای مشکلات حقوقی ۱۰۰۴۹ واحد، زیر پیشرفت فیزیکی ۴۴۰۵ واحد و فاقد متقاضی ۱۴۲۳۳ واحد هستند که از این میزان، در مجموع ۸۸۸۸ واحد تعیین تکلیف شده که بخشی از آن‌ها به طرح اقدام ملی مسکن منتقل شده است.

منبع: وزارت راه و شهرسازی، 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها