سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۴۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۹ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - 03 August 2020
حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با آیت ماندگار مطرح کرد
حاجی‌دلیگانی گفت: نباید به هیچ‌کدام از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا خوشبین بود، زیرا هرگز راهبردهای آن‌ها در جهت منافع ما نخواهد بود، همان‌طور که در گذشته هم نبوده است.

آیت ماندگار- کمتر از ۱۰۰ روز دیگر تا انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا باقی مانده است و برخی در کشور معتقدند اگر جو بایدن نامزد حزب دموکرات بتواند پیروز این رقابت سیاسی شود اوضاع و احوال سیاسی و اقتصادی ایران در جهان شرایط بهتری را به خود خواهد گرفت، اما حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو هیات‌رییسه مجلس می‌گوید: چه ترامپ پیروز انتخابات شود و چه بایدن، برای آینده جمهوری اسلامی ایران تفاوتی نخواهد کرد.

وی افزود: ایران به‌عنوان یک کشور تاثیرگذار در امور بین‌الملل نمی‌تواند نسبت به انتخابات آمریکا، بی‌اطلاع و بی‌تفاوت باشد، اما رصد کردن این موضوع به این معنی نیست که ما دل به نتیجه انتخابات آن‌ها ببندیم و مثلاً تصور کنیم اگر جو بایدن بتواند ترامپ را شکست دهد شرایط برای ایران به مراتب بهتر از گذشته خواهد شد.

این نماینده اصولگرا اظهار داشت: هرکدام از حزب‌های آمریکا به قدرت برسند بدون‌شک در تصمیمات و سیاست‌های کلان خود، یک مسیر مشخص را در پیش می‌گیرند و رفتارهای خصمانه آن‌ها در ادوار گذشته علیه ایران این موضوع را بر همگان روشن کرده است.

نماینده شاهین‌شهر در پایان خاطرنشان کرد: نباید به هیچ‌کدام از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا خوشبین بود، زیرا هرگز راهبردهای آن‌ها در جهت منافع ما نخواهد بود، همان‌طور که در گذشته هم نبوده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار