سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۵۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۱ - ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - 12 October 2020
بانک رفاه کارگران در راستای پیاده سازی استراتژی مشتری محوری، ایجاد محیط صمیمی برای اعضا، شناسایی نیازهای مشتریان، ارتقای کیفیت خدمات الکترونیکی و تسهیل آن نسبت به راه اندازی طرح "راه رفاه" باشگاه مشتریان اقدام کرد.


آیت ماندگار- تمامی مشتریان حقیقی که در این بانک حساب دارند می توانند پس از تعریف شماره تلفن همراه خود در شعب بانک رفاه کارگران از طریق وارد کردن کد ملی و تایید شماره تلفن همراه در سایت باشگاه به نشانی اینترنتی https://club.rb24.ir ثبت نام کرده و وارد حساب کاربری خود شوند.

بر این اساس، تمامی مشتریان حقیقی بانک رفاه کارگران از طریق عضویت در این باشگاه می توانند از امتیازها و جوایز این طرح بهره مند شوند. در طرح یاد شده تراکنش های انتقال وجه، خرید شارژ، پرداخت اقساط تسهیلات، پرداخت قبوض و ... از طریق درگاه های اینترنت بانک، موبایل بانک، اپلیکیشن همراه کارت رفاه و پورتال بانک مشمول امتیاز می شود.

قرعه کشی در طرح "راه رفاه" ماهانه بوده و در پایان هر ماه به قید قرعه به 20 نفر از اعضا جوایزی همچون کمک هزینه های خرید لوازم منزل، سفر، لوازم ورزشی و چکاپ پزشکی اهدا می شود.

مشتریان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات طرح موصوف و شرایط مربوط به قرعه کشی آن، به پورتال اطلاع رسانی باشگاه به نشانی اینترنتی https://club.rb24.ir مراجعه و پس از ورود به کاربری خود، اطلاعات مندرج در منوهای طرح ها، پاداش ها، درباره باشگاه، سوالات متداول و ... را مطالعه کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها