سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۶۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۶ - ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - 07 November 2020
پیشکسوت آبی‌ها:
کاپیتان پیشین آبی پوشان گفت: سطح مدیریت در استقلال بسیار افت کرده و این باشگاه به مدیری با انگیزه و مسلط به امور اقتصادی نیاز دارد.


آیت ماندگار- صادق ورمزیار ابتدا در خصوص سالگرد درگذشت زنده یاد منصور پورحیدری اظهار داشت: پورحیدری یک تنه شناسنامه استقلال بود و لقب پدر واقعاً شایسته و برازنده او بود. سال به سال خلا او بیشتر به چشم می‌آید. بعد از مرگ مشخص شد او چه نعمتی برای استقلال بود. من خودم فوتبالم را مدیون این بزرگ مرد هستم.

وقتی فقط ۱۴ سال داشتم منصور خان مرا برای جوانان استقلال انتخاب کرد و در سال ۶۲ نیز ایشان مرا با سن کمی که داشتم به بزرگسالان آورد و در سال ۶۳ هم اولین مربی بود که مرا در بزرگسالان استقلال بازی داد.

وی افزود: به مناسبت چهارمین سالگرد درگذشت این اسطوره، یک بار دیگر به خانواده بزرگ استقلال و به ویژه به خانواده محترم پورحیدری این فقدان را تسلیت می‌گویم.

کاپیتان پیشین آبی پوشان در خصوص دیدار این تیم با مس رفسنجان در هفته اول گفت: هنوز نمی‌دانم پنجره‌های نقل و انتقالاتی باز می‌شود یا خیر و اینکه آیا تیم ما می‌تواند از نفرات جدیدش استفاده کند یا نه. اگر امکان استفاده از نفرات جدید باشد که یک حالت است و اگر نباشد متاسفانه کار قدری دشوار می‌شود. به خصوص که مس رفسنجان یک تیم کاملاً ناشناخته است و هیچ آنالیزی از آن وجود ندارد.

ورمزیار در ادامه بیان داشت: در فعل و انفعالات نقل و انتقالاتی آبی پوشان دو بازیکن خیلی مهم را از دست دادند. اشاره مستقیم من به چشمی و کریمی است. از مسائل فنی این دو بازیکن که بگذریم، آنها در خط دفاعی و خط میانی لیدر بودند و پر کردن جای خالی آنها اصلاً راحت نیست. باید عملکرد نفرات جدید را مشاهده کنیم تا مشخص شود آنها قابلیت پر کردن جای خالی این بچه‌ها را دارند یا خیر.

پیشکسوت آبی پوشان سپس با اشاره به عدم ثبات مدیریت در استقلال گفت: هر موسسه، ارگان، اداره، نهاد، باشگاه و یا هر جای دیگری موفقیتش بستگی به ثبات مدیریتی‌اش دارد. اتفاقی که متاسفانه در استقلال شاهد آن نیستیم و در سالهای اخیر عمر مدیریت در این باشگاه کوتاه شده و عملاً ثبات مدیریتی از بین رفته است.

ورمزیار بیان داشت: استقلال به مدیرانی نیاز دارد که نیازهای مالی این باشگاه را برطرف نماید. از نظر من این باشگاه به مدیری انرژیک، پر توان از نظر جسمی و با انگیزه و توان روحی بالا نیاز دارد. فردی که شم اقتصادی بالایی داشته باشد و ارتباطات خیلی خوب سیاسی و اقتصادی داشته باشد. چنین فردی به خصوص اگر عاشق استقلال باشد بهترین گزینه برای مدیرعاملی است و اگر هیات مدیره یا وزارت ورزش چنین گزینه‌ای سراغ دارد نباید برای انتخاب او تعلل کند.

مدافع پیشین آبی پوشان تاکید کرد: وزارت ورزش باید دقت را در کنار سرعت برای انتخاب مدیرعامل استقلال لحاظ کند تا تکلیف مدیریت این باشگاه هرچه سریع‌تر مشخص شود.

منبع: مهر


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها