سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۶۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - 07 December 2020
محمود فکری با دو تغییر نسبت به دیدار برابر پیکان، تیمش را راهی میدان می کند.

آیت ماندگار- استقلال در پنجمین دیدار خود در رقابت های لیگ برتر، امروز و از ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت.

با توجه به مصدومیت وریا غفوری و مسعود ریگی، سرمربی آبی پوشان چاره ای جز اعمال حداقل دو تا سه تغییر در ترکیب تیمش ندارد و محتمل ترین گزینه های برای حضور در بازی، داریوش شجاعیان و مهدی مهدی پور هستند.

در دیدار امروز نیز همچون دو بازی گذشته، رشید مظاهری انتخاب اول محمود فکری برای حضور در درون دروازه خواهد بود. با اینکه روز گذشته خبرهایی مبنی بر مصدومیت مظاهری منتشر شد، اما این بازیکن مشکلی برای حضور در دیدار امروز نخواهد داشت. سیدحسین حسینی نیز کار را از روی نیمکت دنبال می کند.
در دو دیدار گذشته، عارف غلامی و محمدحسین مرادمند عملکرد خوبی در قلب خط دفاغی استقلال داشتند. آنها در دیدار امروز نیز دو عنصر اصلی دفاع استقلال در برابر حریف آبادانی خواهند بود.
محمد نادری که یکی از خوب های استقلال در دیدارهای قبلی بوده است، در این بازی نیز در سمت چپ خط دفاعی تیمش بازی می کند و سیداحمد موسوی نیز در سمت راست خط دفاعی آبی پوشان انجام وظیفه خواهد کرد.

مهدی مهدی پور در غیاب مسعود ریگی در پست او بازی خواهد کرد تا بالاخره شاهد نخستین حضور ثابت خرید جدید و تابستانی آبی پوشان باشیم. هروویه میلیچ و داریوش شجاعیان احتمالا دیگر هافبک های استقلال در بازی امروز خواهند بود. 
با توجه به مصدومیت آرش رضاوند در بازی با پیکان، با وجود بهبودی این بازیکن، ممکن است فکری روی او ریسک نکند و شجاعیان را به میدان بفرستد که اگر این اتفاق رخ دهد، ممکن است داریوش بازوبند کاپیتانی را نیز بر دست ببندد.

بابک مرادی می تواند سورپرایز محمود فکری برای بازی امروز باشد. این بازیکن در دیدار مقابل فولاد برای دقایقی به میدان رفت ولی در دیدارهای دیگر فرصت عرض اندام نداشت. امروز می تواند روز حضور ثابت بازیکن سابق ماشین سازی در ترکیب اصلی استقلال باشد.
آبی پوشان در خط حمله گزینه های زیادی ندارند. مهدی قایدی و ارسلان مطهری تنها مهاجمین باتجربه استقلال هستند که در دیدار امروز نیز در نوک پیکان خط حمله تیم محمود فکری حضور خواهند داشت. قایدی که به تازگی تولد 22 سالگی اش را جشن گرفته، یکی از گزینه های بستن بازوبند کاپیتانی استقلال در بازی امروز است.

 
ترکیب احتمالی استقلال در برابر صنعت نفت:
رشید مظاهری – محمدحسین مرادمند – عارف غلامی – محمد نادری – سیداحمد موسوی – هروویه میلیچ – مهدی مهدی پور – داریوش شجاعیان – بابک مرادی – مهدی قایدی – ارسلان مطهری

منبع: ورزش سه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار