سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۶۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - 19 December 2020
آیفون تصویری کوکوم چیست و چه کاربردی دارد؟ چنانچه به دنبال خرید آیفون تصویری هستید، لازم است که چند نکته مهم را راجع به این محصول بدانید.

کوکوم

آیت ماندگار- آیفون تصویری کوکوم چیست و چه کاربردی دارد؟ چنانچه به دنبال خرید آیفون تصویری هستید، لازم است که چند نکته مهم را راجع به این محصول بدانید. آیفون تصویری با توجه به بودجه شما می­تواند آپشن‌های مختلفی را در اختیار شما قرار بدهد. نسل جدید آیفون­های تصویری معمولاً دیجیتال و لمسی هستند. آیفون­های کوکوم یکی از بهترین آیفون­هایی است که در حال حاضر وجود دارد. این محصولات تنوع بسیار بالا و قیمت­های متنوعی دارد. برای مثال آیفون تصویری دیجیتالی لمسی گران­تر از آیفون تصویری آنالوگ غیر لمسی است. همچنین اگر تصویر آیفون شما بسیار شفاف و با وضوح بالا باشد و یا صفحه نمایش بزرگتری داشته باشد، گران­تر است.

 آیفون‌های با کیفیت مثلاً برند کوکوم که بسیار معروف است، قطعاً قیمت بالاتری از آیفون های ایرانی دارند، اما در عوض کیفیت بسیار بالایی دارند. این آیفون­ها علاوه بر تمام امکاناتی که گفته شد، ظاهری بسیار زیبا و همچنین خدمات پس از فروش و گارانتی نیز دارند. آیفونهای kocom تنوع بسیار بالایی دارند. با توجه به رنج گسترده­ی قیمت­های این آیفون­ها با هر مقدار هزینه­ای که می خواهید برای خرید آیفون کنار بگذارید، می‌توانید یک آیفون از این برند محبوب را سفارش دهید.

 آیفون هایی که معمولاً وضوح تصویر بسیار بالایی دارند و صدا را از میکروفون به خوبی منتقل می کنند، قیمت بالاتری از آیفون­های بی کیفیت دارند. این برند همچنین امکانات ویژه­ای را برای آیفون هایش در نظر گرفته است برای مثال آیفون­های هندزفری نسل جدید آیفون است که بدون استفاده از گوشی و بصورت هندزفری قابل استفاده است. این آیفون­ها برای خانه های بزرگ یا چند طبقه بسیار مناسب است.

 

پنل آیفون تصویری کوکوم

پنل آیفون تصویری کوکوم مدل KLP-C420R

در این قسمت یکی از پنل­های آیفون­های خوب کره ای kocom معرفی می­شود. پنل آیفون KLP-C420R که یک پنل کارتی بسیار شیک است، یکی از محصولات جدید این برند است. استفاده از این پنل­ها برای امنیت ساختمان بسیار مناسب است. طرح های زیبا و متنوع این برند، انتخاب را برای مشتریان آسان کرده است. نصب این آیفون ها آسان است و از طریق نصب­کننده­های حرفه­ای سایت kocomhome.com انجام می شود. اگر وارد سایت کوکوم هوم شوید، شما می­توانید انواع مختلف این آیفون ها را ببینید و پس از مشاهده­ی کارکرد­های پیشرفته­ی این محصولات، در نهایت آیفون مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

با توجه به شرایط ویژه­ی کرونا این آیفون­های کارتی انتخاب های بسیار مناسبی هستند که باعث پیشگیری از انتقال بیماری می شوند. با خرید این پنل­های کارتی هر شخص میتواند با کارت مخصوص خودش و بدون لمس کردن پنل آیفون وارد ساختمان شود. پنل KLP-C420R بسیار شیک و جدید است. این پنل وضوح تصویر بسیار بالایی دارد و ­هم­چنین دارای دوربین چرخشی است که می­تواند تا ۳۰ درجه بچرخد. همچنین این آیفون با امکان دید در شبی که دارد، می­تواند تصاویر را در شب به صورت واضح ضبط و ثبت کند. طراحی آیفون های کوکوم بسیار زیبا و یونیک است. همچنین پنل های آن نیز برای ساختمان های زیبای مسکونی و اداری بسیار برازنده است. این برند پنل­هایی تک واحدی نیز دارد که برای پشت در در واحد استفاده می شوند که در میان پنل­های مختلف بی رقیب هستند.

پنل آیفون تصویری مدل KLP-C420R

سایت کوکوم هوم نمایندگی رسمی آیفون­های kocom در ایران است که با پشتیبانی بسیار قوی، پاسخگویی عالی به شما مشاوره خوبی را برای خرید محصول مورد نظرتان می­دهند. این آیفون­ها کیفیت تصویری بسیار و طول عمر بالایی دارند و همچنین با توجه به آپشن­های ویژه­شان قیمت مناسبی نیز دارند.

پنل آیفون تصویری کوکوم مدل KC-Q81P

این پنل نقره‌ای و بسیار شیک . یکی از پنل­های محبوب این برند است. با گارانتی کوکوم شما با خیال راحت می­توانید برای خرید این دستگاه اقدام کنید. KC-Q81P به امکانات زیادی مجهز است و انتخاب مناسبی برای ساختمان های شیک است. این پنل برای پشت در واحد بیشتر استفاده می­شود. تصویری که این پنل روی آیفون منتقل می­کند، بسیار شفاف و واضح است و صدا را از طریق میکروفون به خوبی هدایت می کند. 

تلفن نگهبانی – گارد کوکوم مدل KAM-D340

یکی دیگر از محصولات کوکوم تلفن نگهبانی - گارد مدل KAM-D340 است. این پنل­ها با قابلیت دایورت تماس تصویری کار شما را بسیار راحت می کند. صفحه نمایش این مدل ۴ اینچ است. با خرید این محصول، امکان ارتباط بین نگهبانی و واحدها به راحتی برقرار می شود. این آیفون بسیار شیک و مناسب است. برای ساختمان­های چند طبقه که دارای نگهبانی هستند، این محصول بسیار پر فایده است. این محصول ویژه که بسیار شیک است برازنده­ی ساختمان های شما است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار