سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۷ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - 25 May 2021
آموزش‌ها در فرادرس از مبتدی تا پیشرفته و حرفه‌ای وجود دارد که البته مجموعه آموزش‌های زبان خارجی و مخصوصاً زبان انگلیسی به خاطر نیاز افراد، محبوبیت زیادی در بین مردم داشته و دارد.
یادگیری زبان انگلیسی

آیت ماندگار- اگر پای صحبت بسیاری از مردم بنشینیم و درباره زبان انگلیسی صحبت کنیم، می‌بینیم که فراگیری و به تبع آن بکارگیری این زبان جهانی، آرزوی آن‌هاست.

در این بین، برخی زبان انگلیسی را به فراخور کار و حضورشان در اجتماع لازم و ضروری می‌دانند و برخی هم، یادگیری زبان انگلیسی را مسیری برای پیشرفت و افزایش وجه اجتماعی خود در آینده قلمداد می‌کنند.

از طرفی، حدود یک سال و نیم از شیوع ویروس کرونا در ایران می‌گذرد و همین بحران که البته ابعاد بین‌المللی هم دارد باعث شده تا حضور افراد در جامعه به واسطه حفظ سلامتی‌شان به حداقل برسد؛ از این‌رو نقش اینترنت و فضای مجازی در این یک سال و نیم بیش از پیش پررنگ شده و مردم تا حد امکان ترجیح می‌دهند انجام کار‌های روزمره خود را به صورت از راه دور به سرانجام برسانند.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی مسیری به آینده بهتر

بی‌تردید، آموزش زبان انگلیسی هم ذیل این رویکرد (از راه دور برای در امان ماندن در برابر کرونا) تعریف می‌شود و از آنجایی که زمان رخت بستن ویروس کرونا مشخص نیست، بهترین و البته راحت‌ترین مسیر برای رسیدن به این مهم، بهره‌بردن از آموزش‌های آنلاین است.

هرچند ویروس کرونا ضرر‌های بسیار زیادی را متوجه کشور کرده است، اما یکی از تلنگر‌هایی که به همگان زد تا فصل جدیدی از اداره کشور در دستور کار قرار بگیرد، تلاش برای ایجاد زیرساخت‌های اینترنتی به منظور تشکیل دولت الکترونیک بود.

هرچند در اوایل این بحران، برخی نسبت به آموزش از راه دور رغبتی نشان نمی‌دادند و به این مسیر خوشبین نبودند، اما رفته رفته این نوع از آموزش، جای خود را در بین مردم باز کرد، به طوری که حتی اگر روزی با ویروس کرونا هم دست به گریبان نباشیم، حتماً عده‌ای بر ادامه این مسیر تاکید دارند.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی را از کجا شروع کنیم؟

آموزش آنلاین زبان انگلیسی
 
برای اینکه کیفیت یک مجموعه بررسی شود، می‌باید به آرای عمومی رجوع کرد، زیرا که افراد خدمات گیرنده بهترین قاضی برای نظر دادن هستند. امروز بخش قابل ملاحظه‌ای از کسانی که در ماه‌های گذشته از خدمات آموزشی فرادرس استفاده کردند، از بابت انتخابشان راضی هستند و به واسطه این رضایت، نظر مثبت خود را به اطلاع افرادی که سابقه حضور از این سایت آموزشی را نداشتند، رسانده‌اند.

فرادرس به عنوان یک سایت آموزشی برجسته در ایران، تنها خود را محدود به آموزش زبان‌های مختلف و کاربردی دنیا نکرده است و با گشت و گذاری در این سایت می‌بینیم که آموزش‌های عملی، هنری، کامپیوتری، دانشگاهی، دانش آموزی و... هم جایگاه ویژه‌ای دارند.

آموزش‌ها در فرادرس از مبتدی تا پیشرفته و حرفه‌ای وجود دارد که البته مجموعه آموزش‌های زبان خارجی و مخصوصاً زبان انگلیسی به خاطر نیاز افراد، محبوبیت زیادی در بین مردم داشته و دارد.

سایت آموزشی فرادرس جهت اطمینان و شفاف سازی، آمار افراد شرکت کننده در دوره را به مشتری خود نشان می‌دهد تا او بتواند ضمن خواندن نظرات افرادی که از آن کلاس‌ها استفاده کرده‌اند، با فراغ بال و تحقیق روی به انتخاب بیاورد.

مزیت‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی در فرادرس چیست؟

آموزش آنلاین زبان انگلیسی
 
۱- سابقه روشن در امر آموزش مجازی

۲- رضایت حداکثری افراد از دوره‌ها

۳- استفاده از اساتید مجرب و کاربلد

۴- هزینه پایین به نسبت کلاس‌های حضوری

۵- حذف دغدغه و هزینه‌های رفت و آمد

۶- بهره‌گیری از محتوا‌های آموزشی در هر ساعت از شبانه روز

۷- بهره‌گیری از محتوا‌ها و فنون آموزشی روز

۸- نبودن در قید و بند مکان

۹- حفظ سلامتی در ایام کرونایی

هرچند امکان این وجود داشت که دلایل دیگری را بشمرد، اما عوامل بالا عمده دلایلی هستند که احتمالاً می‌تواند باعث متقاعد شدن فرد به حضور در این فضای آموزشی شود.

آیا هزینه کمتر پرداخت کردن نشانه بی‌کیفیت بودن است؟

همه ما این ضرب‌المثل را شنیده‌ایم که هیچ گرانی، بی‌دلیل نیست، اما باید توجه کرد که هیچ ارزانی هم نشانه بی‌کیفیت بودن نیست.

چند سالی است که اوضاع و احوال اقتصادی کشور روز‌های خوبی را سپری نمی‌کند و حقیقتاً معیشت توده‌های مردم به خطر افتاده است و از این‌رو اکثر خانواده‌های ایرانی روی به کوچک کردن سفره‌های خود آورده‌اند. بی‌تردید وقتی مردم روی به قناعت بیاورند حتماً حوزه فرهنگ و آموزش آسیب جدی خواهد دید، زیرا در مواجهه با بحران اقتصادی نمی‌توان خرید اقلام اساسی مثل تغذیه، پوشاک یا اجاره مسکن را فدای کالا‌های فرهنگی و یادگیری هرچه بیشتر کرد. در این شرایط، مجموعه‌های آموزشی که درک درستی از وضعیت اقتصادی مردم داشته باشند، پیروز این رقابت هستند و نه تنها با رعایت حال مردم می‌توانند به وظیفه اخلاقی خود عمل و محبوبیت بیشتری در بین افراد جامعه پیدا کنند، بلکه می‌توانند در این بازار آشفته اقتصادی، کسب و کار خود را با قدرت به جلو پیش ببرند.

مجموعه آموزشی فرادرس، از آن دست مجموعه‌هایی است که همیشه سعی داشته و دارد تا با ارائه خدمات با قیمت معقول، رضایت حداکثری را در بین دانشجویان خود به وجود آورد. 

چرا تب یادگیری دیگر زبان‌ها در ایران بالا گرفته است؟

یادگیری زبان های خارجی
 
هرچند فراگیری علم، جنبه‌هایی مثل عشق و علاقه را دربر می‌گیرد، اما بسیاری از مردم در بالا بردن مهارت‌های خود، انگیزه‌های اقتصادی دارند؛ یعنی می‌خواهند مسیری را دنبال کنند تا در ادامه، آن علم و مهارت برایشان پول‌سازی کند.

به طور مثال کمتر کسی فکر می‌کرد که زبان کرواتی روزی در ایران به درد بخورد، اما حضور چشمگیر مربیان فوتبال کروات در دو، سه دهه اخیر در کشورمان و نیاز به مترجم برای انتقال دانش آن‌ها به همگان ثابت کرد که می‌توان از هر مهارتی در هر لحظه بهترین استفاده را کرد اگر آگاه به شرایط باشیم.

از این‌رو فرادرس تصمیم گرفت مجموعه آموزش زبان‌های خارجی مثل آلمانی، ترکی، فرانسوی و دانمارکی را هم در کنار زبان انگلیسی تدریس کند تا علاقه‌مندان به یادگیری دیگر زبان‌ها با هر نیتی که در سر دارند از این امکان محروم نمانند.

آموزش توقف ندارد

چه بخواهیم چه نخواهیم، تکنولوژی با شیب تند در حال پیشرفت است و به تبع آن، مسیر آموزش و یادگیری توقف‌ناپذیر است و خوشا به حال آنان که در هر شرایطی خود را با زمان وفق می‌دهند و هرگز اجازه نمی‌دهند عمرشان به بطلالت بگذرد.

از این‌رو سایت آموزشی فرادرس به عنوان یک دانشگاه بزرگ مجازی که تعداد دانشجویانش از برخی دانشگاه‌هایی که اسمشان بر سر زبان‌هاست بیشتر است، افتخار دارد تا در بهترین شرایط و با بالاترین کیفیت ممکن، محتوا‌های آموزشی خود را با علاقه‌مندانش به اشتراک بگذارد.

اگر علاقه‌مند به بهره‌گیری از کلاس آنلاین هستید، حتماً به سایت فرادرس مراجعه کنید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار