سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - 13 August 2021
امروزه دیگر اهمیت انتخاب یک شرکت معتبر باربری و اسباب کشی جهت انجام خدمات حمل‌ونقل بار بر کسی پوشیده نیست.
آیت ماندگار- امروزه دیگر اهمیت انتخاب یک شرکت معتبر باربری و اسباب کشی جهت انجام خدمات حمل‌ونقل بار بر کسی پوشیده نیست.قاعدتاً با این اوضاع معیشتی و اقتصادی کنونی همه‌ی ما بیشتر قدر اسباب و اثاثیه خونه ی خودمون رو میدونیم و سعی میکنیم که به بهترین نحو ممکن از اونا استفاده کنیم تا بتونیم نهایت استفاده از طول عمر دستگاه یا وسیله رو ببریم و مجبور نشیم برای خرید مجدد همون دستگاه و یا وسیله البته با کیفیت پایینتر کلی پول خرج کنیم.

بی شک شکستن اثاثیه در اسباب کشی اتفاقی بسیار ناراحت کننده و وحشت ناک است به همین دلیل بیشتر مردم از اسباب کشی بیزارند و تا زمانی که واقعا مجبور نشوند راضی به انجام اسباب کشی نیستند .البته حق دارنددر واقع میشه گفت سه بار اسباب کشی به اندازه ی یک اتش سوزی وحشتناک به اثاثیه منزل آسیب میزنه البته اگر کار اسباب کشی رو به یک شرکت معتبر نسپارید و یا بخواهید بدون داشتن هیچگونه تخصص و مهارت اسباب کشی رو انجام بدین . به همین دلیل کسانی که از این موضوع آگاه هستند همیشه به دنبال یک شرکت معتبر اسباب کشی و اثاث کشی هستند تا بتوانند به آنها اعتماد کرده و یک اسباب کشی خوب و بی دردسر را تجربه کنند.ما در این مطلب قصد داریم تا به شما کمک کنیم به عبارتی بهترین انتخاب را برای شرکت ها باربری انجام دهید .

چقدر اثاثیه دارید؟

قبل از هر چیز شما باید بررسی کنید که چقدر وسایل و اثاثیه دارد و برای انجام اسباب کشی به چه ماشین آلات نیاز دارید؟زمانی که اثاثیه شما کم باشدمیتوانید آن را با یک وانت و یا نیسان بار جا به جا کنید و دیگر لازم نیست هزینه ی حمل توسط کامیون را پرداخت کنید .آن موقع است که به جای گشتن به دنبال یک باربری تهران مطمئن باید به دنبال وانت بار تهران مطمئن بگردید .

حال اگر تصمیم داشتید اثاثیه خود را با وانت بار جا به جا کنید ما شرکت وانت بار تهران رو بهتون پیشنهاد میکنیم.این شرکت با سابقه ی خوبی که در زمینه حمل بار با وانت دارد تونسته نظر خیلی از مشتریانش رو جلب کنه اما برای اطمینان بیشتر خودتون میتونید با شماره تماس های وانت بار تهران تماس بگیرید و از کارشناسهاشون مشاوره رایگان بگیرید.

با مقصدتون چقدر فاصله دارید؟

 

مورد دیگه که خیلی باید بهش توجه کنید و بر اساس آن تصمیم بگیرید که کار اسباب کشی خودتون رو به کدام شرکت بسپارید بعد مسافت است.شما باید این سوالها رو جواب بدین.

مقصد ما کجاست داخل شهر یا خارج از شهر؟

ابتدا باید مشخص شود شما قصد اسباب کشی به قسمت دیگری از شهر رو دارید یا خیر که در این صورت اسباب کشی شما یک اسباب کشی درون شهر حساب میشود و باید به دنبال شرکتی باشید که کار اسباب کشی درون شهری را انجام میدهد .ما برای این مورد شرکت باربری الوبار رو پیشنهاد می کنیم.

قصد اسباب کشی به شهرستان دیگری رو دارید؟

اگر قصد حرکت به شهرستان دیگری رو ارید به دلیل مسافت زیاد و لزوم مهارت رانندگی در جاده های برون شهری بهتر است با باربری شهرستان تماس بگیرید باربری شهرستان به دلیل تخصصی بودن کارشان ملزومان و موارد مهم برای حمل بار به شهرستان را می دانند و آنها را در اختیار مشتریان میگزارند که برای این مورد ما باربری تهران به شهرستان رو پیشنهاد می کنیم.

مسیر حرکت مشکل خاصی ندارد و نیاز نیست که راننده اطلاعات خاصی از مسیر داشته باشد؟
 

نرخ باربری در تهران و یا شهرستان‌ها یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.اگر اهل حساب‌وکتاب باشید و بخواهید اقتصادی فکر کنید ترجیح می‌دهید یک شرکت باربری و حمل اثاثیه با کمترین قیمت را انتخاب کنید .با وضعیت معیشتی که امروز برای مردم پیش‌آمده حتی پرداخت ده هزار تومان اضافه‌تر حس بسیار بدی به شما میده پس هوای جیب خودتان را داشته باشید .

اما همان‌قدر که شما به قیمت خدمات باربری اهمیت می‌دهید شرکت‌های مختلف هم به این موردتوجه ویژه‌ای دارند و می‌دانند هر شرکتی که قیمت کمتری داشته باشد در فضای رقابتی می‌تواند مشتریان بیشتری را جذب کند .پس سعی می‌کنند در این بازار رقابتی قیمت‌هایی را ارائه کنند که بتواند شما را برای انتخاب این شرکت‌ها وسوسه کند .اما نکته اینجاست که باید توجه داشته باشید کیفیت , قیمت و سرعت به نکته مهم هستند که باید در کنار هم رعایت شوند پس سعی کنید هیچ‌کدام را فدای دیگری نکنید مثلاً به خاطر اینکه یک شرکت قیمت کمتری برای ارائه خدمات حمل‌ونقل خود دارد دیگر اهمیتی به تنوع و کیفیت خدماتشان ندهید .

توجه کنید که این بزرگ‌ترین اشتباه است زیرا شاید شما در پرداخت اولیه قیمت کمتری را بپردازید اما امکان دارد به دلیل نداشتن مهارت کارگران آن شرکت به لوازم شما در حین حمل‌ونقل آسیب‌های جبران‌ناپذیری وارد شود و شما متحمل ضرر بسیار بیشتری شوید .پس شرکتی را انتخاب کنید که علاوه بر کیفیت خدمات قیمت قطعی داشته باشد.

اصول و قواعدی که در انتخاب باربری مناسب وجود دارد به اندازه ای مهم است که اگر در انتخابتان اشتباه کنید می تواند خسارات جبران ناپذیری به شما وارد می کند و این تنها شما هستید که می توانید از این خسارات جلوگیری کنید.انتخاب مناسب نه تنها به شما در انجام یک اسباب کشی مناسب کمک می کند بلکه میتواند تا حد بسیار قابل توجهی در هزینه های اثاث کشی شما موثر باشد.

بهترین راه برای تشخیص بهترین شرکت باربری

راه های مختلفی برای تشخیص و انتخاب یک باربری مطمئن وجود دارد و این شما هستید که باید یک راه مهم و مطمئن را برای  انجام اثاث کشی بی دردسر انتخاب کنید.اما چند نمونه از راه های انتخاب و آشنایی با یک باربری مطمئن شامل موارد زیر است:
1. دوستان و آشنایان
a. سعی کنید از تجربه ی دیگران استفاده کنید به قول یک ضرب المثل قدیمی "به سر آمده حکیم است"همیشه استفاده از تجربه دیگران یکی از بهترین و کم هزینه ترین راهی است که به شما کمک می کند بهترین را انتخاب کنید .از دوستان و نزدیکان خود سوال بپرسید که به نظر آنها کدام شرکت باربری میتواند تمامی خدمات را به نحو احسن انجام دهد و بخواهید تجربه خودشان را از سپرردن اسباب کشی به یک شرکت با شما در میان بگذارند.
2. تبلیغات موثر و معتبر
a. بیشتر شرکت های باربری در حال حاظر دست به تبلیغات گسترده ای زده اند اما این اه به عنوان معیار برای انتخاب یک باربری مطمئن پیشنهاد نمی شود زیرا کم نیستند شرکت هایی که هیچگونه مجوز و یا حتی مهارت و تخصصی در زمینه اسباب کشی ندارند و تنها به واسطه ی تبلیغات حرفه ای میخواهند مشتریانی را به خود اختصاص دهند.

پشتیبانی خدمات اسباب کشی
 

آخرین موضوعی که در این مطلب به آن اشاره می‌کنیم پشتیبانی خدمات اسباب کشی است.داشتن مشاوران مختلف جهت راهنمایی شما برای انجام بهتر خدمات اسباب کشی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است این مشاوران می‌توانند شما را در انتخاب بهترین شرایط و قیمت اعم از تعداد کارگر موردنیاز اسباب کشی و ماشین موردنیاز شما را راهنمایی کنند حال چه‌بهتر که این مشاوره رایگان هم باشد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها