سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - 17 October 2022
دامپتراک یکی از ماشین ‌آلات صنعتی بسیارمهم است. انواع لوازم یدکی این ماشین صنعتی توسط شرکت ‌های مختلفی از جمله کوماتسو تولید می‌شوند.
آیت ماندگار- دامپتراک یکی از ماشین ‌آلات صنعتی بسیارمهم است. انواع لوازم یدکی این ماشین صنعتی توسط شرکت ‌های مختلفی از جمله کوماتسو تولید می‌شوند.

این شرکت که قطعات خود را با کیفیت بسیار بالا تولید کرده توانسته جایگاه ویژه‌ای در میان مشتریان پیدا کند. مهمترین قطعات دامپتراک مربوط به بخش‌ های گوناگون این ماشین صنعتی می‌شوند.

برای اطلاعات بیشتر درباره مهمترین قطعات دامپتراک و لوازم یدکی شرکت کوماتسو این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.


شرکت کوماتسو

شرکت کوماتسو ژاپن یکی از شرکت های با سابقه در تولید انواع ماشین ‌آلات صنعتی است. این شرکت کار خود را با تولید ماشین ‌آلات شروع کرده و سپس دست به تولید انواع قطعات و لوازم یدکی ماشین ‌آلات صنعتی زد.

پرسنل و کادر مجرب شرکت کوماتسو توانسته انواع قطعات و لوازم یدکی دامپتراک را با کیفیت بسیار بالا تولید کند. این شرکت با استفاده از تجهیزات صنعتی بسیار زیاد و فناوری‌ های روز دنیا انواع قطعات مربوط به بخش‌ های گوناگون دامپتراک را تولید می‌کند.

این قطعات علاوه بر فروش در کشور ژاپن به کشورهای دیگر از جمله ایران نیز صادر می‌شوند.

این شرکت جزو بهترین شرکت‌ های تولید کننده لوازم یدکی دامپتراک بوده و علاوه بر تولید این قطعات انواع لوازم یدکی را برای ماشین‌ آلات صنعتی دیگر نیز تولید می‌کند. تمامی قطعات کوماتسو پیش از ورود به بازار توسط دستگاه‌ های مختلف مورد تست قرار گرفته و پس از ارزیابی، بسته ‌بندی می‌شوند.

سابقه طولانی مدت شرکت کوماتسو باعث شده که این شرکت بتواند تمامی قطعات روز دنیا را با فناوری ‌های پیچیده‌ای تولید کند. امروزه انواع لوازم یدکی کوماتسو بازار فروش خوبی در کشورهای مختلف پیدا کرده‌اند.

دامپتراک مدل‌ های مختلفی داشته که شرکت کوماتسو برای هر یک از این مدل‌ ها انواع قطعات یدکی را تولید می‌کند.

مهم ترین قطعات یدکی دامپتراک

مهم ترین قطعات دامپتراک مربوط به بخش‌ های موتوری، گیربکس، هیدرولیک و قطعات برقی می‌شوند. از قطعات موتوری دامپتراک میتوان به موتور کامل، میل لنگ موتور، بوش موتور، پیستون موتور، رینگ موتور، میل سوپاپ موتور، بوش میل سوپاپ موتور، کارتل موتور و پمپ موتور اشاره کرد.

از قطعات مربوط به گیربکس نیزمی‌توان به قطعات داخلی گیربکس، پمپ حرکت گیربکس، صفحه گرافیتی گیربکس، دنده کاریر گیربگس، واشر برنجی دنده کاریر گیربکس، شافت وسط گیربکس، موتور گیربکس، شیر برقی گیربکس، فشنگی حرارت، پوسته گیربکس و واشر کامل گیربکس اشاره کرد.


قطعات مربوط به بخش هیدرولیک دامپتراک نیز شامل پمپ هیدرولیک، شیر کنترل، پمپ مادر، قطعات پمپ فرمان، پمپ فرمان اضطراری، پمپ حرکت جک بالابر، پمپ بالابر، کیت شیر کنترل، شیر فشار شکن، پمپ هیدرولیک و گاورنر باد دامپتراک اشاره کرد.

از قطعات مهم دیگر مربوط به بخش هیدرولیکی نیز می‌توان به پمپ فرمان اضطرای، اوربیتال فرمان، جک استیک، یونیت پمپ، کیت جک بالابر، شیر شارژینگ دامپتراک، جک خالی کن، کیت کامل جک، روتور و انگشتی پمپ اشاره کرد.

قطعات برقی این ماشین صنعتی شامل مانیتور، سوئیچ استارت، فشنگی حرارت دینام، سیم  کشی کامل، چراغ  خطر، چراغ  جلو، چراغ  راهنما، سنسور موتور و کولر اشاره کرد.

قطعات شاسی این ماشین صنعتی نیز شامل گارد جلو، اگزوز، کمپرسور هوا، لاستیک، زنجیر چرخ، شیشه جلو، اتاق کامل و صندلی می‌شوند. هریک از این قطعات اهمیت بسیار زیادی در صحت عملکرد دامپتراک دارند.

تمامی این قطعات توسط شرکت کوماتسو تولید می‌شوند. لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو توسط مجموعه ما با قیمت مناسبی به فروش می‌رسند. شما می ‌توانید انواع لوازم  یدکی کوماتسو را در صفحه فروش محصولات ما مشاهده نمایید.

ویژگی ‌های مهم ترین قطعات یدکی دامپتراک کوماتسو

نام بردن تمامی قطعات مهم دامپتراک در این مقاله نمی‌گنجد. ما سعی کردیم برخی از مهم ترین قطعات را برای شما بیان کنیم. از ویژگی ‌های مهم این قطعات می‌توان به صحت عملکرد آنها در حین کار دامپتراک اشاره کرد.

تمامی قطعات یدکی باید بتوانند حین کار، کارایی مناسبی داشته باشند و بهترین عملکرد را از خود نشان دهند. قطعات یدکی شرکت کوماتسو به صورتی تولید شده‌اند که در اثر فشارهای ناشی از حرکت دچار هیچ گونه مشکلی نشده و دوام و طول عمر بالایی داشته باشند.

جنس بدنه تمامی قطعات یدکی کوماتسو بسیار مرغوب بوده و در برابر حرکت و لرزش دچار آسیب نمی‌شود. از ویژگی‌‌ های دیگر این قطعات می‌توان به طول عمر بالای آن‌ ها اشاره کرد.

شما برای خرید انواع قطعات مهم دامپتراک کوماتسو قیمت مناسبی نسبت به کیفیت آن ‌ها می‌پردازید. پس از خرید این محصولات تا چندین سال از خرید مجدد بی ‌نیاز خواهید بود.

این محصولات دوام بالایی داشته و تا مدت زیادی در انواع پروژه‌ ها کاربرد مناسبی دارند. طراحی قطعات دامپتراک توسط شرکت کوماتسو با جزییات بسیار بالا انجام می‌شود.

شکل قطعات نیز در این شرکت اهمیت زیادی داشته و با بهترین ظاهر تولید می‌گردند. انواع قطعات دامپتراک کوماتسو دارای خدمات پس از فروش هستند.


خرید مهم ترین قطعات دامپتراک کوماتسو

برای خرید قطعات خارجی باید دقت بسیار زیادی داشته باشید تا قطعات تقلبی را به جای قطعات اصلی به شما نفروشند. اگر میخواهید مهم ترین قطعات دامپتراک کوماتسو را با قیمتی مناسب و به صورت اورجینال خریداری کنید هم اکنون به صفحه فروش محصولات ما مراجعه نمایید.

ما این قطعات را با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا به فروش می‌رسانیم. برای اطلاعات بیشتر درباره مهم ترین بخش‌ ها و قطعات دامپتراک می‌توانید از مشاوره رایگان ما برخوردار شوید.

کارشناسان ما اطلاعات لازم را درباره انواع لوازم  یدکی در اختیار شما مشتریان عزیز قرار خواهند داد. یکی از راه های مناسب برای خرید انواع قطعات کوماتسو خرید غیرحضوری است. با خرید غیر حضوری در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده و نیاز خود را در مدت کوتاهی برطرف می‌کنید.

برای خرید غیر حضوری از مجموعه ما می‌توانید در هر زمان و مکانی اقدام به خرید کنید. پس از ثبت سفارش شما، همکاران ما خریدتان را به آدرس تان ارسال خواهند کرد.

سخن پایانی

به طور کلی تمامی بخش‌ های ماشین دامپتراک اهمیت ویژه‌ای برای عملکرد بهتر این ماشین صنعتی دارند. این ماشین‌ ها در پروژه‌ های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته و در حین کار دچار آسیب می‌شوند.

گاهی باید قطعات و لوازم دامپتراک را تعویض کرده و از قطعات یدکی بسیار باکیفیتی استفاده کرد. شرکت کوماتسو انواع لوازم یدکی دامپتراک را با کیفیت بسیار بالا تولید می‌کند.

برای خرید این محصولات می‌توانید مجموعه ما را انتخاب کرده و خرید خود را به صورت تضمین شده انجام دهید. شما با خرید محصولات کوماتسو از فروشگاه ما می‌توانید از خدمات پس از فروش این محصولات نیز بهره‌مند شوید.

منبع: مجموعه آداک کوماتسو https://adakkomatsu.ir/
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها