سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۹ - ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - 17 December 2022
سنگ بوش همر یکی از تولیدات مدرن ساختمانی است که با کیفیت قابل توجهی در دسترس مشتریان قرار می گیرد.
آیت ماندگار- سنگ بوش همر یکی از تولیدات مدرن ساختمانی است که با کیفیت قابل توجهی در دسترس مشتریان قرار می گیرد. هر یک از این سنگ ها به صورت فرآوری شده در ساختمان های امروزی به کار می رود. مدرنیزه شدن ساختمان ها و بناهای امروزی نیاز به استفاده از این سنگ های ساختمانی را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. توجه به زیبایی ساختمان ها سبب افزایش تولید سنگ نماهای ساختمانی از جمله بوش همر شده است. این روزها با اجرای روش های فرآوری صنعتی بر روی سنگ های طبیعی آن ها را به سنگ های مخصوص ساختمانی برای تزیینات تبدیل می کنند.


سنگ بوش همر چیست

فرایند تولید سنگ ساختمانی بوش همر

تولید سنگ گندمک بوش همر با دستگاه ها و تکنولوژی های مدرن و امروزی به سهولت انجام می پذیرد. این مواد صنعتی ساختمانی زیر نظر استادکاران و افراد حرفه ای به مرحله تولید می رسند. در این فرایند از ابزارهای مختلف برای ایجاد تغییرات ظاهری بر روی سنگ ها استفاده می کنند. در ابتدا از کفشک های مخصوص برای قرار دادن ذرات سنگی استفاده می کنند. بر روی آن ها الماس های مخروطی شکلی نصب می شوند. سپس این کفشک ها با استفاده از دستگاه ساب نواری بر روی سنگ کشیده خواهند شد. به این ترتیب سطح سنگ مورد نظر ناهموار و زبر خواهد شد. خلل و فرج های عمیق نیز بر این سطوح سنگی اعمال می شوند و سبب ایجاد زبری در آن خواهند شد.

سپس لقمه های الماسی بر روی سنگ کشیده می شوند و کل سطح آن را سوزنی خواهند کرد. این فرایند برای جلوگیری از ایجاد خاصیت لغزندگی در سنگ انجام می گیرد. با اجرای این فرایند تولیدی ظاهر کار نیز بسیار زیباتر خواهد شد. هر کی از این سنگ ها کارایی قابل توجهی در عرصه های صنعتی مختلف به همراه دارند.

اهمیت سنگ بوش همر در عرصه های ساختمانی

فرآوری بوش همر برای مصارف مختلفی در عرصه های صنعتی انجام می گیرد. استفاده از این سنگ ها در محیط ساختمان های امروزی از سر خوردن افراد بر روی زمین به شدت پیشگیری می کند. روش های استاندارد ساخت و آماده سازی این سنگ ها از بروز این عارضه ها به شدت جلوگیری خواهد کرد. این سنگ ها این روزها در میان انتخاب های اول برای تجهیز محیط های باز، استخرها، پارکینگ ها و... قرار می گیرند و صنعتگران برای آن ها جایگاه بسیار مهمی قائل هستند.

این سنگ ها از استحکام قابل توجهی برخوردار بوده و بسیار مقاوم هستند. انواع آن ها در تنوع بالایی تولید می شوند و هر یک برای برخی از کاربردهای ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند. انواع سنگ های چرمی بوش همر، سنگ های بلک بوش همر و... در این میان قرار می گیرند و اهمیت بسیار زیادی برای صنعتگران این عرصه دارند.

سنگ بوش همر

مهمترین کاربردهای سنگ بوش همر

تولید سنگ بوش همر این روزها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. هر یک از دسته بندی های این سنگ ها برای کاربردهای به خصوصی تولید و ارائه می شوند. برخی از عمده ترین کاربردهای این مواد صنعتی را در زیر مشاهده می کنید:

    1- استفاده از این سنگ ها در راه پله های ساختمانی بسیار متداول است. این سنگ ها لیز نیستند و به همین خاطر خطرات موجود در راه پله های ساختمان را به حداقل می رسانند. سطح سوزنی شکل آن ها از افتادن افراد به شدت پیشگیری می کند.
    2- استفاده از آن ها در کف سازی ساختمانی نیز بسیار متداول است. این سنگ ها از سر خوردن افراد در محیط نیز به شدت پیشگیری می کنند. در صورت خیس شدن سنگ در محیط های روباز هیچ خطری در محیط به وجود نمی آید.
    3- سنگ فرش کردن محوطه نیز با استفاده از این سنگ ها به سادگی انجام می پذیرد. در محیط های سرباز بارش برف و باران، اغلب سبب بروز حوادثی مانند زمین خوردن و لیز خوردن افراد می شود. اما سنگ های بوش همر این مسائل را به کلی از بین برده اند. به علاوه تنوع وسیع در میان این محصولات انتخاب آن ها را برای سنگ فرش خیابان ها ساده تر کرده است.
    4- انواع آن ها برای نمای ساختمان های امروزی نیز به کار برده می شوند. شما می توانید، ضخامت های مختلفی از این مصالح ساختمانی را برای مقاصد خود انتخاب کنید.

مهمترین دسته بندی های سنگ های بوش همر

فرآوری بوش همر در مدل های متنوعی انجام می گیرد که هر یک از آن ها در عرصه های صنعتی امروزی نقش پر رنگی دارند. هر یک از این سنگ های ساختمانی با دقت و حساسیت بالایی فرآوری می شوند و در ساخت آن ها از جدیدترین متدهای صنعتی استفاده شده است. برخی از مهمترین مدل های این سنگ ها که خرید و فروش بالایی دارند، به شرح زیر هستند:

    1- انواع سنگ لاشتر بوشهمر که به عنوان سنگ مرمریت یا پیترا گری بوش همر نیز شناخته می شود.
    2- سنگ های مدل دبل بلک بوش همر که کاربردهای بی شماری در محیط ساختمان های امروزی دارد.
    3- سنگ های بوش همر نی ریز که در برخی از معادن سنگ کشور ما برداشت می شود.
    4- سنگ گندمک شیراز که یکی از ریایج ترین سنگ ها می باشد.

هر یک از این سنگ ها بر اساس فاکتورهای متعدد قیمت گذاری می شوند و از هزینه مجزایی برخوردار هستند.

تولید سنگ بوش همر

تعیین قیمت سنگ های بوش همر

سنگ بوش همر بر اساس ویژگی های کمی و کیفی مختلفی قیمت گذاری می شود که برخی از آن ها را در زیر مشاهده می کنید:

    1- کیفیت ساخت سطوح: هر یک از آن ها با روش های صنعتی سوزنی می شوند و کیفیت ساختار آن ها بر اساس این سطوح سوزنی شده تعیین می گردد. این مسئله بر قیمت گذاری این سنگ ها نیز تاثیر می گذارد.
    2- هر یک از آن ها با ضخامت به خصوصی تولید و ارائه می شوند. هر یک از ابعاد و مدل های این سنگ ها با قیمت به خصوصی در سر تا سر کشور ما ارائه می شوند. شما می توانید، بسته به نوع کاربرد خود این سنگ ها را با ضخامت به خصوصی خریداری کنید.
    3- مقاومت و کیفیت سنگ: این فاکتور مهم نیز هزینه این محصولات را تحت تاثیر قرار می دهد. انواع آن ها با کیفیت متفاوتی در بازارهای فروش عرضه می شوند و به همین خاطر نیز قیمت آن ها بر این اساس تعیین می شود.

سنگ های بوش همر به میزان بالایی در کشور ما به فروش می رسند و هر یک از آن ها از رنج قیمتی به خصوصی در بازارهای کنونی برخوردار هستند. انواع این سنگ ها به صورت فرآوری شده در دسترس مشتریان قرار می گیرند. فرآوری آن ها با استفاده از روش های مدرن امروزی نتایج مطلوبی بر کیفیت ساختار این سنگ ها بر جای می گذارد.

جمع بندی

در این گزارش در خصوص فرایند تولید سنگ بوش همر، ویژگی ها و دسته بندی های این سنگ ها اطلاعاتی را بررسی کردیم. فرآوری بوش همر در دنیای امروز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. هر یک از این سنگ ها کارایی قابل توجهی در عرصه ساختمان سازی امروزی به همراه دارند و این مسئله نیاز به تولید هر یک از آن ها را به شدت افزایش می دهد. شما می توانید انواع آن ها را در مدل های مختلف و رنگ بندی های متفاوت خریداری کنید. قیمت تعیین شده برای این محصولات در هر یک از مدل ها متفاوت است.

منبع : https://asiastone-factory.com/
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار