سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۳ - ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - 20 December 2022
هر رنگ و نمادی خاص را می توان تعربفی برای نشان ماه ها دانست. چرا که هر ماه نشانی خاص را تعریف می نماید.
آیت ماندگار- هر رنگ و نمادی خاص را می توان تعربفی برای نشان ماه ها دانست. چرا که هر ماه نشانی خاص را تعریف می نماید. نماد اصلی هر ماه بیشتر در شکل و نماد حیوانات نمایش داده می شود ، برای مثال در ماه مرداد نشان ماه نماد شیر می باشد و رنگ ان طلایی است با توجه به نماد هر کدام از ماه‌ های تولد می توان در رابطه با آن ماهِ به‌خصوص اطلاعات جالبی را به دست آورد. مثلا مواردی مانند عنصر وجود، سنگ خوش ‌یمن، روز و عددی که برایتان شانس می‌آورد را می توانید از این طریق به دست آورید. در حال حاضر با توجه به تمرکز و توجه افراد به تاثیر این موارد در زندگی و شخصیت افراد ، بیش از پیش دنباله رو این موارد اند که در این رابطه نیز فال آسترولوژی و مدیتیشن ذن بسیار بیش از گذشته توجه می گردد.


آسترولوژی یعنی چی

آسترولوژی به معنای علم مطالعه انرژی سیارات می باشد که در رابطه با تأثیر آن ‌ها در زندگی انسان و شخصیت و رفتار افراد اشاره می کند. آسترولوژرها مدعی اند که می ‌توانند با درنظر گرفتن محل قرارگیری سیارات وقتی که فرد متولد شده چیزی ترسیم کنند به‌ نام چارت تولد که در آن 12 خانه تعبیه شده؛ هر خانه، مشخص ‌کننده وجهی از فرد می باشد که ظاهر و مشخصات فیزیکی، درآمد و دارایی‌های غیرمالی، والدین و محل زندگی، تحصیل و شغل، ازدواج و طلاق، ترس‌ها و اهداف و حتی جرم و جنایت و مرگ در آن قرار می گیرد.آسترولوژرها پس از دریافت اطلاعات تولدی شما که روز و ساعت و دقیقه و شهرمی باشد، ادعا دارد که سیاره حاکم، نشان زودیاک و عنصر غالب وجودی شما را تشخیص خواهد داد.

برای مثال افراد متولد مرداد نشان زودیاک ‌تان شیر را دارند، سیاره‌ آن ها خورشید، عنصر آتش و چنین ویژگی‌هایی خواهند داشت؛ شجاعت، اعتماد به‌ نفس، خودخواهی و فقدان آینده ‌نگری. به این‌ صورت افرادی که به صورت تصادفی در تاریخ مشخصی به ‌دنیا بیایند، در یک گروه قرار خواهند داشت؛ فارغ از ویژگی‌ های ارثی و اکتسابی که دارند ، فارغ از تأثیر تربیت و آموزش و شرایط اقتصادی و اجتماعی و خانوادگی و بدون در نظر گرفتن اراده و اختیار شخصی به این صورت خواهند بود.


تاثیر روز نزدیکی بر روی فال آسترولوژي

هر روز و هر شبی دارای موکل و فرشته ای می باشد، که تاثیر گذار در زندگی و طالع شخص خواهد بود. پس در تعیین طالع شما روز نزدیکی و موکل آن روز یا شب، موثر خواهد بود. به عنوان یک نکته لازم است تا بدانید از نظر طالع بینی با آسترولوژی و نجوم، روز سه شنبه و شب چهارشنبه جهت نزدیکی و بچه دار شدن به هیچ وجه مناسب نیست و علت آن هم نوع انرژی و فرکانس هایی بوده که از موکل این ایام ساطع می گردد.

تاثیر زمان تولد بر روی فال آسترولوژي

سیارات در آسمان در زمان تولد در موقعیت های مختلفی خواهند بود، لازم است تا بدانید در علم نجوم موقعیت هایی وجود دارد که قدرت سیاره در نهایت خود قرار دارد که به اصطلاح سیاره در شرف خود خواهد بود. همچون شرف الشمس که نام آن آشنا خواهد بود و در مواردی هم سیارات در بعضی درجات آسمان قرار دارند که در آخر ضعف و عجز خواهند بود و به اصطلاح هبوط نامیده می شوند . به طور کلی در صورتی که سیاره زهره در شرف خود قرار داشته باشد شخص داری جذابیت فوق العاده و هنری عالی و ازدواجی خوب خواهد بود. ولی درصورتی که همین سیاره زهره در جایگاه هبوط خود قرار گیرد تمام موارد مثبت بالا تبدیل به منفی و عکس می گردد. مثلا با اینکه شخصی زیبا و با شرایط عالی هست نمی تواند ازدواج کند و مهرش به دل کسی نخواهد نشست.


ریشه مدیتیشن ذن در کجاست؟

ریشه مدیتیشن ذن یا ذاذن در فرهنگ بودایی می باشد. کنترل توجه و تمرکز مهمترین هدف از انجام این مدیتیشن خواهد بود.به طور کلی بودایی ‌ها بر این باور هستند که می ‌توانند به کمک مدیتیشن ذن یا ذاذن از شر تفکر منطقی آزاد شوند و با رها شدن ذهن خود به معنای زندگی فکر کنند. بنابراین عده‌ای ذن را "فکر کردن درباره فکر نکردن” می دانند. در ذاذن شما ذهن خود را از تمام فرضیه‌ های ذهنی و مواردی که از قبل درون فکرتان قرار دارد، رها خواهید کرد. به این صورت می توان همه چیز را آنطور که واقعا هستند مشاهده کنید. ذاذن کلیدی به سوی آرامش روح و روان و زندگی کردن در لحظه برایتان خواهد بود.

با توجه به جدید بودن آسترولوژی مالی و توجهی که این روز ها در کشورمان به این علم می شود، می توان آن را یکی از ارکان مهم و بسیار علمی در انجام معاملات و تحلیل به شمار آورد. به طور کلی در کنار تمام قدرتی که تحلیلگران سنتی اعم از تکنیکالیست ها و فاندامنتالیست ها برخوردار می باشند ولی همگی در یک مطلب مشترکاً دارای ضعف می باشند و آن مبحث زمان هست. درآسترولوژی ، نشان ماه ها باید دانست تا چگونه وچه زمان با تصمیم جمعی، یک سهم یا ارز یا ارزی دیجیتال شروع به رشد یا ریزش می نماید. به طو رکلی آموزش ها و ارائه خدماتی تحت این عنوان با وب سایت های زیادی صورت می گیرد . شما می توانید با مراجعه به وب سایت این مجموعه به نشانی astrofarsisally.com ضمن در یافت اطلاعاتی جامع در این خصوص، خدماتی متفاوت دریافت نمایید.
برچسب ها: آیت ماندگار
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار