سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۰۳ تير ۱۴۰۲ - 24 June 2023
در دنیای امروز، داشتن سایت برای هر شرکت و کسب و کار ضروری است. با گسترش فضای مجازی و افزایش استفاده افراد از اینترنت به عنوان یکی از اصلی ترین منابع اطلاعاتی، داشتن سایت به عنوان یک وسیله ارتباطی با مشتریان و همچنین جذب مشتریان جدید، بسیار اهمیت پیدا کرده است.
آیت ماندگار- هر کسی که قصد راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی را دارد، پس از مشخص کردن هدف خود و مطالعه درباره قیمت طراحی سایت با وردپرس ، به دنبال شرکت‌های مناسب برای طراحی سایت خود می‌گردد. اما این نکته را باید در نظر داشت که در طراحی سایت با وردپرس، قیمت ثابتی وجود ندارد و این موضوع می‌تواند برای مشتریان کمی دشوار باشد.  در این مقاله به قیمت طراحی سایت با وبسایت وردپرس 24 می پردازیم.

در دنیای امروز، داشتن سایت برای هر شرکت و کسب و کار ضروری است. با گسترش فضای مجازی و افزایش استفاده افراد از اینترنت به عنوان یکی از اصلی ترین منابع اطلاعاتی، داشتن سایت به عنوان یک وسیله ارتباطی با مشتریان و همچنین جذب مشتریان جدید، بسیار اهمیت پیدا کرده است. سایت به عنوان یک شناسایی الکترونیکی برای شرکت شما عمل می‌کند . از طریق سایت می‌توانید ارائه محصولات و خدمات خود را به صورت جامع و شفافیت بخشید و همچنین با ارائه اطلاعات دقیق و مفید، به مشتریان جدید جذب شوید.



یاشا سازمند مدیر عامل شرکت آکام آتا (سهامی خاص) و موسس و بنیانگذار وردپرس 24 می گوید. در حال حاضر، طراحی وب سایت به شدت رونق گرفته است و بازار کار آن نیز تا حد زیادی گسترده شده است. به همین دلیل، بسیاری از کسب و کارها فعالیت خود را در دنیای اینترنت ادامه می‌دهند و برخی افراد را تشویق به شروع کار تجاری در این محیط می‌کند. برای شروع کار، یک وب سایت الزامی است. روش‌های زیادی برای طراحی وب سایت وجود دارد که اغلب زمان‌بر و پرهزینه هستند، اما با رشد چشمگیر CMS ها، این هزینه‌ها به شدت کاهش یافته‌اند . وردپرس به عنوان پرچمدار این سیستم‌های مدیریت محتوا محسوب می‌شود.

تاریخچه وردپرس

وُردپرس (WordPress) یک سیستم مدیریت محتوا است که با زبان برنامه‌نویسی پی اچ پی نوشته شده و به عنوان یک نرم‌افزار آزاد در دسترس است. وردپرس در سال ۲۰۰۳ توسط مت-مولناگا (Matt Mullenweg) و مایکل اِی (Mike Little) توسعه داده شد. این سیستم مدیریت محتوا در حال حاضر بیش از ۶۰ میلیون وب‌سایت را به خود اختصاص داده است و یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا در جهان است.

وردپرس ابتدا به عنوان یک سیستم مدیریت وبلاگ‌ها طراحی شده بود، اما با گذر زمان به یک سیستم مدیریت محتوای کامل و یکی از قدرتمندترین ابزارهای ساخت وب‌سایت تبدیل شد. وردپرس از مزایایی مانند پشتیبانی از پلاگین‌های مختلف، تم‌های چند منظوره و طراحی وب‌سایت‌های ریسپانسیو برخوردار است. همچنین با پشتیبانی از زبان‌های مختلف، وردپرس به راحتی قابل ترجمه و قابل استفاده در کشورهای مختلف است.


در وبسایت وردپرس 24 محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت وردپرس امکانپذیر است.

مزیت استفاده از وردپرس برای کسب و کارها

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا قدرتمند و بسیار محبوب است که برای ساخت وب سایت های مختلف، از سایت های شخصی تا سایت های شرکتی، فروشگاهی و حتی پرتال های خبری استفاده می شود. این سیستم مدیریت محتوا دارای بسیاری از مزایایی است که آن را به یکی از بهترین گزینه های ساخت وب سایت تبدیل کرده است.

1- مقرون به صرفه بودن:

وردپرس از ابتدا به دنبال کاهش هزینه‌های سرسام آور در راه‌اندازی و طراحی وب سایت بوده است. با این حال، این کاهش هزینه تنها در ابتدای مسیر نیست و در حقیقت، با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا، به طولانی مدت نیز نیازی به هزینه‌های بالا برای حفظ و نگه‌داری وب سایت خود نخواهید داشت. به همین دلیل، وردپرس به گزینه‌ی مناسبی برای کسب و کارهای بدون سرمایه تبدیل شده است.

2- سادگی و راحت بودن استفاده از سیستم وردپرس:

یکی دیگر از مزایای وردپرس، راحت بودن در کار با آن است. توسعه‌دهندگان این سیستم مدیریت محتوا به شدت بر روی رابط کاربری حساس بوده‌اند و یک محیط کاربری بسیار کاربرپسند طراحی کرده‌اند که کار با آن بسیار ساده است. به عبارت دیگر، کاربر با اولین برخورد با این محیط، با کمی گشت و گذار یا آموزشی کوتاه، به تمام بخش‌های مورد نظر سایت خود دسترسی پیدا می‌کند.

3- سازگاری با با موتورهای جستجو به خصوص گوگل:

سئو همیشه در وب سایت‌ها اهمیت ویژه‌ای داشته و از سال ۲۰۱۰ تا به امروز، به یکی از ارکان مهم در کنار طراحی سایت تبدیل شده است. در این زمینه، موتورهای جستجو به خصوص گوگل، اهمیت خاصی دارند و شما باید سایت خود را با رعایت قواعد موجود، سازگار کنید .

انجام بهینه‌سازی موتورهای جستجو در وردپرس به سادگی امکان‌پذیر است. مواردی همچون استفاده از تگ‌های H1، H2، H3 و کلمات کلیدی، در بخش مربوط به سئو در وردپرس قابل اجرا هستند. سئو برای سایت های وردپرسی بسیار راحت تر است. برای دیدن پلن های و قیمت سئو تضمینی سایت وردپرسی به وبسایت سئو 24 مراجعه فرمایید.

4- به روز بودن:

وردپرس همواره در حال بروزرسانی است تا وب سایت‌ها را با توجه به نیاز کاربران و پیشرفت تکنولوژی، هماهنگ و به‌روز نگه‌دارد. این یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های وردپرس است که شما نیازی به پرداخت هزینه برای به‌روزرسانی آن ندارید؛ زیرا وردپرس با توجه به نیازهای کاربران و طراحان، بروزرسانی‌های لازم را به صورت خودکار انجام می‌دهد.

5- هزینه پایین:

یکی از مزایای طراحی سایت با وردپرس، هزینه‌های نگهداری کمتر است. فروشندگان خدمات پس از فروش وردپرس، سرویس‌دهندگان هاست وردپرس اروپا و تعداد زیادی از افرادی که در سطح جهان با آن کار می‌کنند، باعث شده است که هزینه‌های نگهداری وب سایت با وردپرس کمتر باشد و به راحتی می‌توانید وب سایت خود را در آینده توسعه دهید. از طرفی، فرایند نگهداری وب سایت با وردپرس به خوبی انجام می‌شود و شامل افزایش امکانات، پشتیبانی، بررسی خطاها، به‌روزرسانی هسته نرم‌افزار و سایر موارد می‌شود.

وردپرس 24 مرجع تخصصی طراحی سایت و سئو سایت های وردپرسی

اگر به هر دلیلی قادر به ساخت و راه‌اندازی وب‌گاه خود نیستید نگران نباشید،  زیرا تیم طراحی ما آماده همکاری با شماست. ما با استفاده از وردپرس، سایت شما را با کیفیت بالا در کوتاه‌ترین زمان ممکن راه‌اندازی خواهیم کرد و به شما تحویل خواهیم داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت طراحی سایت با وردپرس  با ما در ارتباط باشید.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار