سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۰۷ تير ۱۴۰۲ - 28 June 2023
فریزر صندوقی یکی از تجهیزات سرمایشی بسیار کاربردی و پرفروش صنایع برودتی دی مارکت می باشد، که در مکان های مختلفی اعم از فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک، سوپرمارکت ها، هایپرمارکت ها، هایپراستار، مغازه ها، آشپزخانه های صنعتی و نیمه صنعتی و... برای نگهداری از محصولات مختلف اعم از انواع بستنی ها، مواد غذایی، مواد پروتئینی گوشت، مرغ، ماهی، غذاهای پخته و نیمه پخته، انواع سبزیجات و... استفاده می شوند.

آیت ماندگار- فریزر صندوقی یکی از تجهیزات سرمایشی بسیار کاربردی و پرفروش صنایع برودتی دی مارکت می باشد، که در مکان های مختلفی اعم از فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک، سوپرمارکت ها، هایپرمارکت ها، هایپراستار، مغازه ها، آشپزخانه های صنعتی و نیمه صنعتی و... برای نگهداری از محصولات مختلف اعم از انواع بستنی ها، مواد غذایی، مواد پروتئینی گوشت، مرغ، ماهی، غذاهای پخته و نیمه پخته، انواع سبزیجات و... استفاده می شوند. یخچال صندوقی باتوجه‌به کاربردشان در سه نوع  خانگی، فریزرهای  صندوقی صنعتی و  استیل یا طرح قدیم تولید می‌شوند. فریزرهای صنعتی معمولاً از نظر حجم و اندازه از فریزرهای خانگی بزرگ‌تر هستند.

همچنین با فریزر صندوقی شما فضای زیادی برای نگهداری مواد غذایی نیمه آماده و یا آماده دارید و می‌توانید آنها را از چند روز قبل خریداری کرده و در آن نگهداری کنید. فریزر های صندوقی خوابیده فروشگاهی در گنجایش  ۴۰۰ لیتری، ۵۰۰ لیتری، ۶۵۰ لیتری موجود هستند و بنا به سفارش مشتری تولید و عرضه می گردند در های این فریزر از جنس شیشه است تا محصولا داخل آن قابل رویت باشد و به صورت کشویی باز و بسته می شوند از ویژگی های برجسته این محصول نصب LED در نوار زیرین درب این فریزر می باشد تا نمای جذابی از محصولات را به نمایش بگذارد. همچنین استفاده از شیشه سکوریت نشکن سبب جلوگیری از خطرارت ناشی مانند برخورد اشیا و در نهایت شکستگی درب های آن می گردد.

ابعاد یخچال فریزر

400 لیتر

طول: 120، عرض: 61، ارتفاع: 83 سانتی متر

500 لیتر

طول: 150، عرض: 61، ارتفاع: 83 سانتی متر

600 لیتر

طول: 160، عرض: 61، ارتفاع: 83 سانتی متر

650 لیتر

طول: 165، عرض: 61، ارتفاع: 83 سانتی متر

فریزر بدون برفک خانگی (تک درب و دو درب)

طول: 105، عرض: 61، ارتفاع: 83 سانتی متر

فریزر 4 درب استیل

طول: 120، عرض: 68 ، ارتفاع: 90 سانتی متر

فریزر ۶ درب استیل

طول: 125، عرض: 65، ارتفاع: 90 سانتی متر

بهترین مارک یخچال فریزر صندوقی کدام است ؟

فریزرهای صندوقی بنا به کاربرد و نیازی که کاربر از آن ها دارد به چهار مدل خانگی، هایپری یا فروشگاهی، صنعتی و طرح قدیم تقسیم می شوند. قبل از خرید به این موضوع توجه کنید، شما فریزر را برای چه کاری و برای چه مکانی می خواهید.شیشه هایی که در این نوع دستگاه ها به کار رفته، از نوع نشکن بوده و احتمال ضربه خوردن شیشه ها بسیار کم است. همچنین نصب لامپ‌های در داخل آن باعث نمایش بهتر محصولات می‌شود.LED

انواع فریزر صندوقی که برای فروشگاه و مغازه مناسب هستند:

فریزر صندوقی 400 لیتر 

فریزر صندوقی 500 لیتر 

فریزر صندوقی 650 لیتر

جنس بدنه فریزر صندوقی خانگی گالوانیزه بوده و بسیار خوب عایق بندی شده است و با فوم پلی یورتان که در آن به کار رفته است، از نفوذ گرما به داخل یا سرایت سرما به بیرون از دستگاه جلوگیری می کند

انواع فریزر کوچک که برای خانه،هتل، مسافرخانه و... مناسب هستند:

  • فریزر خانگی  تک درب

  • فریزر خانگی دودرب

فریزر طرح قدیم یا استیل که به فریزر بستنی هم معروف هستند معمولاً در قدیم برای نگهداری و منجمد کردن مواد پروتئینی از قبیل گوشت، مرغ و ماهی استفاده می‌شدند. از ویژگی‌‌های مهم این محصول این است که مواد غذایی را برای مدت طولانی، بدون کوچک‌ترین تغییر در کیفیت و طعم آن‌ها نگهداری می‌کند. جنس بدنه این نوع فریزر استیل است. به همین دلیل از زنگ‌زدگی در امان است و طول عمر بالایی دارد. فریزر صندوقی استیل دارای ۲، ۴، ۶ و ۸ درب است

انواع فریزر طرح قدیم به شرح  زیر می باشد

فریزر استیل 2 درب

فریزر استیل 4 درب 

فریزر استیل 6 درب 

فریزر استیل 8 درب 

نکات مهم پیش از خرید یخچال بستنی

صنایع برودتی دی مارکت این مقاله را برای شما آماده کرده تا در انتخاب فریزر صندوقی در هر نوع لیتراژ و مدلی برای کسب و کار خود بهترین انتخاب را داشته باشید از این رو یکی از مهم ترین نکاتی که باید قبل از خرید هر یک از این محصولات داشته باشد به شرح زیر می باشد

شرایط آب‌وهوایی

جنس بدنه استفاده شده در فریزرهای کشویی از استل ضد زنگ ، و یا گالولنیزه است که مناسب برای هرگونه آب و هوایی ساخته شده تا در سرما و گرما مقاوم باشد و دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نشود.

​​​​قیمت

تمامی محصولات ما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند و با توجه به نوسانات بازار این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده ایم تا به صورت آنلاین قبل از خرید قیمت به روز محصولات را مشاهده کنند.

جنس بدنه

 بدنه این دستگاه با تزريق فوم عایق بندی شده است، و از دو درب کشویی شیشه ای، و از جنس سکوریت نشکن ساخته شده است. متریال های بکار رفته در فریزرهای فروشگاهی دی مارکت از بهترین مواد اولیه موجود در حال حاضر می باشد. 

ترموستات

یخچال فریزرها به عنوان پر مصرف ترین لوازم برقی به شمار می آیند، به همین دلیل با بهره گیری از تکنولوژِی جدید و تعبیه موتورهای این محصولات سعی شده است مصرف انرژی به حداقل برسد.موتور فریزر های  صندوقی معمولا از برند سابکول چینی یا امبرکو برزیلی می باشد و نوع گاز آن گاز 134 می باشد 

تعداد سبد داخل فریزر

تعدادسبد درون یخچال صندوقی بستگی به لیتراژ فریزر صندوقی دارد.

۴۰۰ لیتری : ۴ تا سبد

۵۰۰ لیتری : ۵ تا سبد

۶۵۰ لیتری ۶ :  تا سبد

فریزر صندوقی درب شیشه ای

فریزر صندوقی درب شیشه ای صنایع برودتی دی مارکت در ابعاد و اندازه های مختلف (300 تا 650 لیتر) با توجه به نیاز شما طراحی و تولید می شوند.این فریزر صندوقی بدون برفک از نوع گالوانیزه و عایق بندی آن ها از نوع تزریق فوم می باشد.این فریزر خوابیده فضای کمی را اشغال می کند و نسبت به فریزر ایستاده فضای داخلی بیشتری دارد و می توانید حجم بیشتری از محصولات را درون آن نگهداری کنید. 

مزایای استفاده از فریزر صندوقی 

صدای فریزرها از مهم‌ ترین تفاوت‌های فریزر های ایستاده و صندوقی محسوب می شود. فریزرهای صندوقی که سیستم یخ زدایی دستی هستند، سر و صدای کم تری نسبت به فریزرهای ایستاده دارند.فریزرهای صندوقی با سیستم یخ زدایی به خاطر این که اجزای کم تری نسبت به فریزرهای ایستاده دارند، عمر طولانی تری دارند. مزیت دیگر فریزر صندوقی مصرف برق آن است. این نوع دستگاه‌ها بسیار کم‌مصرف بوده و در عین حال به بهترین شکل ممکن، مواد غذایی را تازه نگه می‌دارند. عایق‌بندی دستگاه به گونه‌ای است که اتلاف سرما در آن به صفر می رسد.

نحوه ی سفارش و ارسال کالا به چه صورت انجام می گیرد؟

ما در این مقاله سعی کردیم لیستی تهیه کنیم با عنوان پرفروش ترین مارک یخچال بستنی دی مارکت که شما عزیزان با اطمینان خاطر بیشتر خرید خود را انتخاب کنید .شما می توانید سفارشات خود را به صورت تک و عمده به صورت حضوری و غیر حضوری ثبت کنید و در کوتاه ترین زمان از طریق باربری کالای خود را دریافت نمایید. ارسال به سراسر کشور صورت می گیرد، جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار