سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - 13 August 2023
هر کسب و کار بزرگ و کوچکی برای رشد و پیشرفت بیشتر نیاز به تبلیغات خواهد داشت. این تبلیغات می‌تواند در قالب تبلیغات رادیویی یا بیلبوردی انجام شود. برای استفاده از این روش‌های تبلیغاتی به بودجه زیادی نیاز خواهید داشت اما روش‌های کم هزینه‌تری هم وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

آیت ماندگار- هر کسب و کار بزرگ و کوچکی برای رشد و پیشرفت بیشتر نیاز به تبلیغات خواهد داشت. این تبلیغات می‌تواند در قالب تبلیغات رادیویی یا بیلبوردی انجام شود. برای استفاده از این روش‌های تبلیغاتی به بودجه زیادی نیاز خواهید داشت اما روش‌های کم هزینه‌تری هم وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. ارائه هدایای تبلیغاتی بهترین روشی است که می‌تواند فرصت رشد بیشتر را در اختیار برند شما قرار دهد.

برای تاثیر پذیری بهتر کمپین تبلیغاتی بهتر است از آن‌ها در مناسبت یا رویدهای خاص استفاده کنید. به طور مثال اگر نمایشگاه تجاری در پیش دارید، می‌توانید هدایای تبلیغاتی را به صورت رایگان در اختیار مشتریان بالقوه قرار دهید تا با نام برند شما آشنا شوند. این هدیه بسته به بودجه شرکت می‌تواند یک خودکار تبلیغاتی ارزان قیمت یا پاور بانک تبلیغاتی باشد. در ادامه به بررسی بهترین هدایای تبلیغاتی برای رویدادها و نمایشگاه‌های تجاری می‌پردازیم.

مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی در رویدادها و نمایشگاه‌های تجاری

استفاده از هدایای تبلیغاتی چندین مزیت بزرگ دارد که سبب تمایز آن نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی شده است.


• نیاز به بودجه زیادی ندارد. برای اینکه از هدایای تبلیغاتی برای رویدادها استفاده کنید، نیاز به صرف هزینه زیادی نخواهید داشت. می‌توانید با حداقل بودجه، اقدام به خرید هدیه کنید. این موضوع برای کسب‌و‌کارهای کوچک یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود زیرا نمی‌توانند بودجه زیادی صرف تبلیغات کنند.

• برای طولانی مدت به تبلیغات برند می‌پردازد. روش‌های تبلیغاتی دیگر محدود به زمان خاصی هستند. به طور مثال ممکن است تبلیغات در تلویزیون را برای دو ماه در نظر بگیرید اما یک هدیه تبلیغاتی می‌تواند برای چند ماه تا چند سال نام برند شما را به مشتریان یادآوری کند.

• حس خوبی در افراد ایجاد می‌کند. هدیه دادن یک محصول کاربردی به مشتریان می‌توانند باعث ایجاد حس خوب در آن‌ها شود. سعی کنید هدیه‌ای کاربردی و با کیفیت انتخاب کنید، تا تاثیر بهتری بر ذهن افراد داشته باشید.

• بازدهی بالایی دارند. با وجود اینکه برای خرید هدایای تبلیغاتی نیازی به صرف هزینه بالا نیست اما بازدهی بسیار خوبی خواهند داشت. طبق تحقیقات انجام گرفته افراد زیادی هدایای تبلیغاتی را نگهداری کرده و از آن‌ها استفاده می‌کنند. تقریبا 80 درصد آن‌ها نام برند را به خاطر سپرده و این موضوع به مرور زمان باعث افزایش فروش و شناخته شدن برند می‌شود.

بهترین هدایای تبلیغاتی برای جذب مشتریان در رویدادها و نمایشگاه‌های تجاری

اگر قصد دارید در یک نمایشگاه بزرگ به معرفی برند خود بپردازید، چندین هدیه تبلیغاتی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید.

• خودکار تبلیغاتی: یکی از بهترین هدایایی که می‌تواند معرف برند و شعار تبلیغاتی شما باشد، خودکار است. برای خرید خودکار نیاز به پرداخت هزینه‌های سنگین ندارید اما بازدهی بالایی آن سبب شده یکی از بهترین گزینه‌ها برای رویدادهای مختلف باشد. خودکار تبلیغاتی در دو نوع فلزی و پلاستیکی تولید می‌شود که بسته به نظر خود می‌توانید مدل مناسبی را سفارش دهید.


• کیف نگهداری مدارک تبلیغاتی: ممکن است بخواهید اطلاعات محصول یا خدمات خود را چاپ کرده و در اختیار افراد حاضر در نمایشگاه قرار دهید، در این شرایط می‌توانید از کیف نگهداری مدارک استفاده کنید. بهتر است در داخل کیف یک خودکار یا دفترچه یادداشت تبلیغاتی هم قرار دهید تا دریافت کنندگان بتوانند برای یادداشت برداری از آن‌ها استفاده کنند.

• سررسید تبلیغاتی: سررسید یکی از کاربردترین‌ محصولاتی است که برندهای مختلف از آن برای تبلیغات کمک می‌گیرند. بهترین زمان برای ارائه سررسید شروع سال جدید است که همه افراد به دنبال تقویم و سررسید هستند. صفحات زیاد سررسید به شما اجازه خواهد داد تا پیام، محصولات، خدمات و ارزش‌های برند خود را به افراد جامعه معرفی کرده و اثر مثبتی ایجاد کنید.

اگر برای خرید هدایای تبلیغاتی برای جذب مشتریان در رویدادها نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه راسا گیفت تماس حاصل فرمایید تا بسته به بودجه شرکت، بهترین هدایا به شما پیشنهاد شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار