سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - 31 August 2023
هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت، اقلام مقرون به صرفه ای هستند که شرکت ها با لوگوی خود برندسازی می کنند و در اختیار مشتریان قرار می دهند.

آیت ماندگار- هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت،  اقلام مقرون به صرفه ای هستند که شرکت ها با لوگوی خود برندسازی می کنند و در اختیار مشتریان  قرار می دهند. این اقلام یک راه مقرون به صرفه برای تبلیغ شرکت شما در نمایشگاه‌های تجاری، نمایشگاه‌های شغلی و رویدادهای بازاریابی فراهم می‌کنند. می‌توانید به جای کارت‌های ویزیت، از هدیه تبلیغاتی برند خودتان استفاده کنید تا اطلاعات شرکت خود را در اختیار شرکای خود قرار دهید و بر کارمندان بالقوه تأثیر بگذارید.

توپ های ضد استرس

زمانی که توپ ضد استرس در دستان شخص فشرده می شود مغز این سیگنال را دریافت می کند که این توپ خاصیت ارتجاعی مشخصی داشته و این موضوع سبب می شود که افراد بتوانند نسبت به آن احساس بهتری داشته باشند.

طراحی توپ ضد استرس به صورتی است که سبب می شود آرامش شخص حفظ شده .
ارائه توپ های ضد استرس به این معنی است که هر زمان که مردم به دنبال تسکین هستند، اطلاعات تماس شرکت شما را در دست دارند.

فیجت اسپینر یا فرفره بی قراری

فیجت اسپینر یا فرفره بی قراری یک ابزار تبلیغاتی عالی است که می توانید از آن به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید. فیجت اسپینرها محبوب هستند و معمولاً در محل کار، در جلسات و در هدایای مشتریان استفاده می شوند. آنها به شکل های مختلف وجود دارند، از جمله فیجت اسپینرها، ورق های حباب سیلیکون، پازل فیجت ها و مکعب های فیجت.

فیجت اسپینرها نه تنها سرگرم کننده هستند، بلکه برای کمک به کاهش اضطراب و علائم ADHD نیز مفید هستند. به همین دلیل، آنها گزینه عالی برای استفاده در اتاق انتظار  به عنوان هدایای تبلیغاتی هستند.

برای استفاده از فیجت اسپینر به عنوان یک ابزار تبلیغاتی، شما می توانید آن را با لوگو یا نام تجاری خود برچسب بزنید و در نمایشگاه های تجاری، رویدادهای تبلیغاتی و یا به عنوان هدایای مشتریان استفاده کنید.


ضدعفونی کننده دست

یک هدیه تبلیغاتی ارزان و مفید، ضدعفونی کننده دست است. این محصول بهداشتی برای مقابله با ویروس‌های مسری ضروری است. با توزیع بطری‌های جیبی ضدعفونی کننده دست، نشان می‌دهید که به سلامت و رفاه مشتریان و همکاران خود اهمیت می‌دهید. به‌ویژه در سالن‌های همایش و مراکز کنفرانس شلوغ، این هدیه تبلیغاتی باعث حضور قوی کسب و کار شما می‌شود. برای جذاب‌تر کردن ضدعفونی کننده دست، می‌توانید اطلاعات خود را بر روی حامل‌های سیلیکونی چاپ کنید و آن‌ها را با جاکلید یا کارابین به بطری‌ها وصل کنید..

جاکلیدی

جاکلید یک هدیه تبلیغاتی مقرون به صرفه است که فضای مناسبی برای چاپ آرم، شماره تلفن و وب سایت خود فراهم می‌کند. شما می‌توانید از طرح‌های ساده و انعطاف پذیر برای جاکلید خود استفاده کنید.

آهنربا

آهنربا گزینه‌ای مناسب برای تبلیغات رومیزی است. با چاپ جزئیات کسب و کار خود بر روی آهنربا، مشتریان خود را قادر می‌سازید تا اطلاعات شما را روی دسکتاپ و کابینت‌های خود ببینند. آهنربا همچنین برای رانندگان مناسب است، چون می‌توانند آهنربای خود را به جای برچسب به خودرو وصل کنند. البته باید به ظاهر تبلیغات خود دقت کافی داشته باشید، چون آهنربا گاهی اوقات فقط چشم انداز کوچک و نامحسوس تبليغاتي است.

زیر لیوانی

زیر لیوانی یک هدیه تبلیغاتی ارزان و کارآمد است. شرکت‌های صنعت غذا و مهمان‌نوازی می‌توانند اطلاعات خود را با کیفیت بالا روی زیر لیوانی چاپ کنند. شما می‌توانید از زیر لیوانی‌های ساده با شکل مربع یا دایره استفاده کنید یا زیر لیوانی‌های برش خورده با شکل‌های خلاقانه را سفارش دهید. چاپ تک رنگ برای تضمین تاثیر بصری بالاتر پیشنهاد می‌شود.

بطری های آب
 
بطری آب چند بار مصرف گزینه‌ای مناسب برای تبلیغات سالم و زیست محور است. با ارائه بطری آب به مشتریان و همکاران خود، آن‌ها را تشویق می‌کنید که هیدراته بمانند و از دور انداختن بطری‌های پلاستیکی جلوگیری کنند. بطری‌های آب فشرده با روکش کششی، مقرون به صرفه و در رنگ‌های مختلف در دسترس هستند. شما می‌توانید لوگو و اطلاعات خود را روی روکش چاپ کنید. این بطری‌ها همچنین محفظه‌ای مناسب برای نگهداری اقلام کوچک دارند.

پایه های تلفن

پایه تلفن گزینه‌ای مناسب برای تبليغات روي ميز يا سطوح ديگر است. با چاپ لوگو و اطلاعات شرکت خود روي پایه تلفن، يك يادآور بصري استراتژيك براي مشتريان خود ايجاد مي كنيد تا آنها را در نزديكي خود نگه داريد. پایه تلفن به شما كمك مي كند كه تلفن خود را در حالت مناسب قرار داده و به راحتي با آن كار كنيد.

کوزی یا Koozie

کوزی یک هدیه تبلیغاتی رنگارنگ و جذاب است که نوشیدنی‌های کنسروی و بطری‌ای را در خود جای می‌دهد. کوزی از نئوپرن مقاوم ساخته شده است و باعث می‌شود نوشیدنی‌های آلومینیومی و شیشه‌ای سرد بمانند و رطوبت را جذب کنند. کوزی همچنین نرم و قابل جمع شدن است، بنابراین می‌توانید آن‌ها را به راحتی حمل و نگهداری کنید. شما می‌توانید اطلاعات خود را با کیفیت بالا روی سطح گسترده کوزی چاپ کنید.


خودکار

خودکار گزینه‌ای مناسب برای تبليغات ارزان و عمده است. خودکارهای توپی با لوگو و اطلاعات شما روي بدنه، راه خود را به دست صدها مشتري بالقوه باز مي كنند. خودکارها اقلام ارزان قيمت هستند، پس مي توانيد هر كجا كه مي رويد تعداد زيادي از آن ها را همراه خود داشته باشيد. خودکارهای تبليغاتي مناسب برای پخش در جلسات و كنفرانس های تجاري هستند.

گردنبند

گردنبند گزینه‌ای مناسب برای تبليغات خلاقانه و جذاب است. شما مي توانيد با طراحي و انتخاب رنگ های مناسب، نام شركت خود را به صورت آويز گردني به دست ديگران برسانيد. گردنبندها هديه های زيبا و بادآورندي هستند كه نياز به مصرف متريال های گران قيمت ندارند.

مچ بند سیلیکونی

مچ بندهای سيليكوني گزینه‌ای مناسب برای تبليغات پوشیدنی و سالم است. این دستبندهای نرم و انعطاف پذير، به بازديدكنندگان اجازه مي دهند كه هر كجا كه مي روند، يادآور شركت شما باشند. شما مي توانيد این دستبندهای سيليكوني را در رنگ ها و الگوهای مختلف سفارش دهيد كه شخصيت كسب و كار يا رويداد شما را نشان دهند.

"همچنین در مجموعه ویرا گیفت میتوانید تنوع وسیعی از هدایای تبلیغاتی ارزان و کاربردی را مشاهده کنید مثل خودکار تبلیغاتی، ساعت مچی، لیوان و فلاسک و..."
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار