سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - 09 September 2023
طراحی کارت ویزیت یکی از مهمترین خدماتی است که مجموعه ماورا جی پی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. از این محصولات می‌توانید به عنوان یکی از موثرترین ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی استفاده کنید.
طراحی کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت یکی از مهمترین خدماتی است که مجموعه ماورا جی پی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. از این محصولات می‌توانید به عنوان یکی از موثرترین ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی استفاده کنید. کارت‌های ویزیت قابل استفاده برای تمامی کسب و کارها بوده و دارای ویژگی‌ها و نکات خاصی هستند. به همین دلیل تمامی افراد و مجموعه‌ها از پس طراحی آن بر نمی‌آیند. از مهمترین ویژگی‌های این محصولات می‌توان به کیفیت فایل طراحی شده اشاره کرد و یا جنس کاغذ و روکش، ضخامت، نحوه برش و.... آن را نام برد. از آنجایی که این ابزارهای تبلیغاتی اهمیت زیادی برای کسب و کارهای مختلف دارند، ماورا جی پی طرح لایه باز کارت ویزیت را با کیفیت بالا برای مشاغل گوناگون فراهم کرده و در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. 

طراحی کارت ویزیت
در این مقاله به ارائه مطالبی درباره طرح لایه باز کارت ویزیت این مجموعه خواهیم پرداخت و برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این ابزارها را بر خواهیم شمرد. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.


همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر بسیاری از طراحان و گرافیست‌های حرفه‌ای و یا حتی مبتدی و غیر حرفه‌ای، از طرح‌های لایه باز استفاده می‌کنند تا در زمان خود صرفه‌جویی به عمل آورده و انرژی و حوصله فراوانی را صرف یک پروژه نکنند. در این صورت فرصت رسیدگی به پروژه‌های متنوعی را خواهند داشت. 

یکی از پر استفاده‌ترین این طرح‌ها، طرح لایه باز کارت ویزیت است. بسیاری از مجموعه‌های طراحی و گرافیکی روزانه با انواع متنوعی از سفارشات طراحی کارت ویزیت برای مشاغل گوناگون سر و کار دارند. این شرکت‌ها و افراد می‌توانند از طرح‌های لایه باز کارت ویزیت ارائه شده در ماورا جی پی استفاده کنند.

ویژگی‌های طرح‌های لایه باز کارت ویزیت ماورا جی پی

این مجموعه تجربه و تخصص بسیار بالایی در حوزه طراحی کارت ویزیت برای کسب و کارهای گوناگون داشته و این نوع ابزارهای موثر تبلیغاتی را به صورت فایل لایه باز در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند. خیالتان آسوده باشد که تمامی طرح‌های عرضه شده در این مجموعه توسط طراحان خبره و کاربلد ایجاد شده‌اند و خلاقیت و ابتکار بسیار زیادی در آن‌ها به چشم می‌خورد. 

از سوی دیگر این طرح‌ها به اندازه کافی کیفیت داشته و به طور حتم رضایت خاطر متقاضیان و صاحبان مشاغل گوناگون را به خود جلب می‌نمایند. این مجموعه سعی خود را به کار گرفته تا در فرایند طراحی تمامی طرح‌های لایه باز کارت ویزیت خود اصول مهم و قواعد طراحی را در نظر بگیرد. 

از جمله این اصول و قواعد می‌توان به سایز استاندارد، فونت‌های زیبا و در عین حال خوانا، توضیحات و آدرس، المان‌ها و تصاویر و وکتورهای با کیفیت، رنگ بندی‌های مناسب و.... اشاره کرد. همان‌طور که می‌دانید رعایت این اصول و استانداردها اهمیت بسیار زیادی دارد.

به گونه‌ای که اگر در این زمینه کوچکترین خطایی صورت بگیرد به هدف مد نظر خود دست پیدا نخواهید کرد. برای نمونه موقعیتی را در نظر بگیرید که نام و عنوان برند تجاری شما و یا شماره‌های تماس و آدرس، در محل مناسب درج نشده و یا فونت و رنگ آن‌ها استاندارد نباشد‌. این موضوع نقش قابل توجهی در جلب توجه مخاطبان به کسب و کار شما داشته و ضررهای زیادی را به همراه خواهد داشت. 

پس در انتخاب طرح لایه باز کارت ویزیت باید به رنگ بندی آن و سایز کارت توجه کافی داشته و بدانید که این طرح باید از سادگی برخوردار باشد و در عین حال خلاقیت و نوآوری نیز در آن به چشم بخورد. همچنین باید با نوع کسب و کار شما در تناسب و هماهنگی کافی باشد تا نیازهای شغلی‌تان را پاسخ داده و به کسب و کارتان رونق و جان تازه ببخشد.

از آنجایی که طرح‌های لایه باز کارت ویزیت ارائه شده در ماورا جی پی از قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای برخوردار شده‌اند، پس نقش قابل توجهی در کاهش هزینه‌های شما خواهند داشت. 

این طرح‌ها انواع و اقسام مختلفی هم دارند. پس دستان شما در انتخاب و خرید طرح لایه باز کارت ویزیت متناسب با کسب و کارتان باز خواهد بود و هیچگونه محدودیتی در این حوزه نخواهید داشت. پیش از خرید و دانلود طرح می‌توانید تمامی نمونه‌ها و مدل‌های عرضه شده در وب سایت را مشاهده کنید و طرح مناسب را برای خرید در نظر بگیرید.

نحوه خرید طرح لایه باز کارت ویزیت از ماورا جی پی

شما می‌توانید پس از ورود به وب سایت این مجموعه با کمک دسته‌بندی محصولات، به طرح مد نظر خود دسترسی داشته باشید و طرح و الگوی مورد پسندتان را خریداری و دانلود کنید. پس از این کار امکان ویرایش طرح و افزودن و یا کاهش دادن جزئیات آن را خواهید داشت. 

بنابراین می‌توانید مطابق میل و سلیقه و نوع کسب و کار خود آن را سفارشی و شخصی‌سازی کنید. سپس به چاپ طرح دست بزنید. به همین راحتی پاسخگوی سفارشات بسیاری از مشتریان خود خواهید بود. بدون اینکه وقت و انرژی زیادی را از دست بدهید و برای هر سفارش و یا پروژه به طراحی کارت ویزیت از صفر تا صد دست بزنید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار