سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - 11 October 2023
خرید درب ضد سرقت به دلیل اینکه یکی از اصلی‌ترین تجهیزات به منظور افزایش امنیت در ساختمان‌ها می‌باشد، از اهمیت بسیاری برخوردار است. از این رو لازم است هنگام خرید درب ضد سرقت مد نظر، از اطلاعات کافی برخوردار باشیم چرا که بدون دانش لازم، ممکن است انتخاب اشتباه و نامناسبی داشته باشیم.
آیت ماندگار- خرید درب ضد سرقت به دلیل اینکه یکی از اصلی‌ترین تجهیزات به منظور افزایش امنیت در ساختمان‌ها می‌باشد، از اهمیت بسیاری برخوردار است. از این رو لازم است هنگام خرید درب ضد سرقت مد نظر، از اطلاعات کافی برخوردار باشیم چرا که بدون دانش لازم، ممکن است انتخاب اشتباه و نامناسبی داشته باشیم.

درب ضد سرقت به دلیل ساختار ویژه‌ای که دارد، قفل، لولا، جنس و.. به نسبت درب‌های معمولی مقاوم‌تر است و در نتیجه از امنیت بالاتری نیز برخوردار است. در صورتی که درب ضد سرقت استاندارد را انتخاب نمایید، سارقان حتی به وسیله دیلم نیز نمی‌توانند آن را باز کنند. از این رو در این مقاله، قصد داریم راجع به راهنمای خرید درب ضد سرقت و نکات اساسی آن، به طور تفصیل بپردازیم.


درب ضد سرقت چیست؟

درب ضد سرقت، به درب‌هایی اطلاق می‌گردد که به دلیل اجزا و ساختار تشکیل دهنده‌اش، امکان ورود افراد غیرمجاز و غریبه را به داخل خانه کاهش می‌دهد. در واقع این نوع از درب‌ها، در برابر هرگونه ورود، تخریب و دستکاری از مقاومت بالایی برخوردار است و در نتیجه امنیت بیشتری را به نسبت درب‌های معمولی فراهم می‌نماید. 

وجود یک ورقه فلزی بین دو لایه روکش درب که غالبا با یک اسکلت فلزی همراه است، یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش ایمنی این نوع از درب‌ها می‌باشد. 

درب ضد سرقت به لحاظ شکل، طرح، بدنه، رنگ، کیفیت و.. از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. به این نکته هم توجه نمایید که صرف خرید درب ضد سرقت، امنیت لازم برای منزل شما فراهم نمی‌شود، چرا که لازم است این درب‌ها از مراکز معتبر و صاحب نام تهیه و خریداری گردد. 

برای خرید درب ضد سرقت با شماره 09125610959 تماس بگیرید.

5 نکته که هنگام خرید درب ضد سرقت باید بدانید.

باتوجه به میزان کارایی که درب ضد سرقت در تامین امنیت منازل ایفا می‌نماید، این نوع از درب‌ها بسیار پرطرفدار شده‌اند. در بازار، انواع مختلفی از درب وجود دارد که به لحاظ نوع برند، شرکت تولید کننده، جنس درب و.. با یکدیگر متفاوت می‌باشند. 

انواع درب‌های ضد سرقت باتوجه به جنس، کشور تولید کننده، طرح و مدل به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شوند. درب ضد سرقت ترک از مرغوب‌ترین درب‌های ضد سرقت است که دارای ساختار بسیار مقاومی می‌باشد، در کشور ترکیه طراحی و تولید می‌گردد و واردات آن مستلزم هزینه بسیاری خواهد بود. 

درب ضد سرقت چینی، در کشور چین تولید می‌شود و ساختار آن در مقایسه با درب ترک ضعیف‌تر است، از این رو از قیمت مناسب‌تری برخوردار است و درب ضد سرقت ایرانی به دلیل ساختار درب و میزان کیفیت، متفاوت می‌باشد. از دیگر انواع درب ضد سرقت می‌توان به درب چوبی، درب فلزی، درب پی وی سی، درب کامپوزیتی و... اشاره نمود. 

در گذشته، اغلب درب‌های ضد سرقت از دو کشور ترکیه و چین وارد می‌شدند که به درب ضد سرقت ترک و چینی معروف می‌باشند که هر یک از ویژگی‌های خاصی نیز برخوردار هستند اما به مرور زمان، درب‌های ضد سرقت در ایران نیز تولید شدند که به لحاظ کیفیت قابلیت مقایسه و رقابت با درب‌های دارای کیفیت خارجی را دارند. 

برای خرید درب ضد سرقت روی لینک کلیک کنید. niksandoor.com


درب‌ها به لحاظ جنس، چهارچوب، نوع روکش، فضای خالی بین دو درب و.. از یکدیگر متمایز هستند که هنگام انتخاب و خرید درب ضد سرقت، لازم است به این عوامل نیز توجه نمایید.

اما به طور کلی 5 نکته‌ای که لازم است هنگام خرید درب ضد سرقت مورد توجه قرار گیرد، عبارت است از:

1. لازم است درب مناسب را برای خرید انتخاب نمایید. 

درب ضد سرقت در شرکت‌ها، منازل، دفاتر اداری و.. به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از مهم‌ترین دلایلی که از این درب‌ها در شرکت‌ها استفاده می‌شود، ایجاد امنیت در فضای مد نظر می‌باشد. در صورتی که درب دارای کیفیت، تهیه و خریداری گردد، امنیت به طور کامل فراهم می‌گردد و احتمال ورود اشخاص غریبه به کم‌ترین حد می‌رسد. 

چهارچوب درب یکی از مهم‌ترین اجزای درب است که باید استحکام کافی را داشته باشد. نوع و جنس چهارچوب باید به قدری محکم و ایمن باشد که سبب افزایش ایمنی محیط مد نظر گردد. 

اندازه و ضخامت درب از دیگر ویژگی‌های مهم هنگام انتخاب درب ضد سرقت است چرا که هر چه میزان ضخامت درب افزایش یابد، امنیت آن نیز بیشتر می‌شود. 

درب ضد سرقت باید از وزن مناسبی نیز برخوردار باشد چرا که وزن زیاد درب، نشان دهنده اسکلت فلزی دارای کیفیت می‌باشد. 

لازم است دربی انتخاب شود که به لحاظ ظاهری، رنگ و ابعاد، از هماهنگی و همخوانی با فضای اطراف برخوردار گردد. 

2. امن‌ترین مدل قفل ضد سرقت بر روی درب نصب شود. 

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که هنگام خرید درب ضد سرقت از اهمیت بسیاری برخوردار است، قفل درب ضد سرقت است. این قفل‌ها، تا حد بسیاری امنیت خانه را برقرار می‌کنند و اجازه ورود افراد غریبه را نمی‌دهند. لازم است این قفل‌ها از استیل ضد زنگ ساخته شده باشند تا از ماندگاری و دوام بیشتری برخوردار گردند. در واقع هنگام انتخاب و خرید درب ضد سرقت ایمن، دارا بودن درب از قفل ایمن و خوب، آن را تبدیل به یک گزینه مناسب و ایده‌آل می‌نماید. بهترین برند قفل درب ضد سرقت، برند ترک و ایتالیایی می‌باشد.


3. بهتر است مدل مناسب با محل زندگی انتخاب گردد. 

یکی از موارد پراهمیت برای انتخاب درب ضد سرقت، این است که متناسب با شرایط آب و هوایی محل زندگی انتخاب گردد. ممکن است برای فضای بیرون انتخاب گردد که در مجاورت نور آفتاب، باد و باران است یا اینکه در محیط‌هایی که دارای آب و هوای شرجی هستند، مورد استفاده قرار گیرد. از این رو لازم است به تاثیر شرایط محیطی نیز توجه شود. انتخاب دربی که در انواع شرایط محیطی، ثبات رنگ داشته باشد، بسیار دارای اهمیت است. 

4. بهتر است درب خریداری شده دارای عایق صوتی و حرارتی باشد. 

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های درب ضد سرقت، عایق بودن آن است. منزل یا محل کار، محل آرامش باید باشد در نتیجه لازم است درب ضد سرقت، عایق سرو صدا باشد تا آرامش ایجاد شود. عایق بودن در برابر آتش و رطوبت، از موارد اساسی درب ضد سرقت می‌باشد. در صورتی که به این موارد توجه نشود، ممکن است به مرور زمان، درب مستهلک شود و یا با وقوع آتش سوزی از بین برود. در نتیجه شما متحمل هزینه اضافی برای خرید درب ضد سرقت خواهید بود. درب ضد سرقت عایق آتش، نه تنها در برابر آتش سوزی از بین نمی‌رود بلکه امکان نفوذ به داخل ساختمان را به کمترین حد خود می‌رساند. 

5. درب را از یک مرکز فروش معتبر خریداری نمایید. 

لازم است درب ضد سرقت از یک مرکز فروش مطمئن و معتبر خریداری گردد تا از کیفیت خوب و ساختار مناسب برخوردار باشد. نیکسان درب، به عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین مرکز فروش درب ضد سرقت، گزینه بسیار مناسبی برای خرید انواع درب ضد سرقت می‌باشد چرا که علاو بر صرفه جویی در زمان و هزینه، می‌توانید تنوع بسیار زیاد درب ضد سرقت را مشاهده و سپس انتخاب نمایید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار