سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۵ - ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - 13 October 2023
شهریار حیدری گفت: براساس اطلاعاتی که بنده دارم، سیستم مدیریت فعلی گمرک ایران، آمار را به خوبی جمع‌آوری و ارائه می‌کنند، ولی مشکل در جای دیگری است، جایی که باید به لطف همین آمار و ارقام، برنامه‌ریزی و بهره‌برداری داشته باشیم.

آیت ماندگار- محمد آیتی: برخی معتقدند عملکرد‌ها در سازمان گمرک ایران آن‌طور که باید و شاید نیست، اما هستند افرادی که از این سیستم حمایت و اشکال کار را در جایی دیگر جستجو می‌کنند. یکی از این افراد، شهریار حیدری، نماینده قصرشیرین است.

او در این باره به نشان تجارت گفت: در حال حاضر، فردی که رییس سازمان گمرک کشور است، شخصی مودب و البته توانمند است. امروز مملکت، نیازمند افرادی است که در عین تخصص، اخلاق‌مدار هم باشند.

وی افزود: براساس اطلاعاتی که بنده دارم، سیستم مدیریت فعلی گمرک ایران، آمار را به خوبی جمع‌آوری و ارائه می‌کنند، ولی مشکل در جای دیگری است، جایی که باید به لطف همین آمار و ارقام، برنامه‌ریزی و بهره‌برداری داشته باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: من اطلاعات واقعی و مختلف از سوی سازمان گمرک کشور دیدم که نشان می‌دهد آمار قابل تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری است، اما در ایران متاسفانه، موضوعی که در مدیریت به آن خیلی بها داده نمی‌شود، تحلیل آمار و تصمیم‌گیری براساس خردجمعی است.

حیدری در پایان گفت: سازمان گمرک یکی از سازمان‌های با پتانسیل کشور است که در این ماه‌ها، در حد قابل قبولی به وظایف خود پرداخته است و امیدوارم دیگر مسئولان پای کار بیایند و با تحلیل درست و منطقی از آمار، شرایط اقتصاد کشور را به نفع مردم تغییر دهند.

برچسب ها: آیت ماندگار
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار