سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۸ - ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - 13 November 2023
مقصد نهائی در سفر رسیدن مکانی خاص نیست، بلکه سفر راهی برای لذت بردن از مسیر محسوب می شود. (هنری میلر)
آیت ماندگار- اگر تصمیم به سفر از تهران به شهر رشت را دارید می توان گفت بهترین زمان سفر برای شما اوایل بهار و اواخر پاییز می باشد چرا که در این زمان شما می توانید از مناظر زیبایی که در مسیر هستند لذت ببرید.و همین طور اگر در تابستان  گرما  شما را اذیت می کند می توانید در این بازه زمانی به رشت سفر کنید واز آب و هوای عالی لذت ببرید. 

اما در هنگام سفر علاوه بر زیبایی منظره وآب وهوای عالی موضوع مهم دیگری که وجود دارد بحث ایمنی سفر می باشد که شما با اطمینان خاطر بتوانید از سفر لذت ببرید. شما می توانید با انتخاب انواع تاکسی بین شهری سفر کار سفری ایمن را تجربه کنید.
 

حال می خواهیم به ویژگی هایی که تاکسی های دربستی سفر کار  دارند بپردازیم:

ویژگی‌های یک تاکسی دربستی بین شهری عبارتند از:

1. راحتی:

قطعا تاکسی های بین شهری باید صندلی های آنها راحت داشته باشند تا شما اذیت نشوید و همچنین دارای فضای کافی باشد و موارد دیگری که به راحتی مسافران کمک می کند از جمله سیستم سرمایشی وگرمایشی  وتهویه هوا می باشد. وهمین طور داشتن سیستم صوتی که تاکسی های سفر کار به تمام مواردی که گفته شد مجهز می باشد.

2. ایمنی:

یکی از مهمترین ویژگی یک تاکسی بین شهری داشتن یک سیستم ایمنی می باشد که شامل سیستم ترمز و هواکیسها می باشد.وعلاوه بر آنچه گفته شد راننده باید مدرک رانندگی معتبر و تجربه کافی داشته باشد که مسافران می توانند با مااز انتخاب تاکسی ایمن برخوردار شوند.

3. قیمت مناسب:

قیمت تاکسی ها باید با توجه به نرخی باشد که سازمان تاکسی رانی مشخص می کند. شما مسافران عزیز می توانید با خیال راحت از خدمات ما که قیمت های مناسبی هم دارند بهرمند شوند.

4. نظافت:

یکی از وظایف مهم راننده های تاکسی دربستی بین شهری حفظ نظافت وپاکیزگی خودرو می باشد.تا سلامتی مسافران به خطر نیفتد.

5. بهبود خدمات:

تاکسی ها برای بهبود وبهتر کردن خدمات خود یکی از بهترین راه ها پذیرفتن انتقادات وپیشنهادات مسافران می باشد.در این صورت است که خدمات بهبود می یابد و در نتیجه رضایت مسافران هم بالا می رود.

6. ارائه خدمات دیگر:

تاکسی ها باید خدمات دیگری چون راهنمای گردشگری،داشتن شارژرهای موبایل و اینترنت بی سیم را ارائه دهند.

7. رعایت قوانین:

تاکسی ها باید به قوانینی که مربوط به راهنمایی ورانندگی می باشد پایبند باشند و همین طور با مسافران با احترام برخورد کنند.

آنچه که در قسمت بالا گفته شد ویژگی های تا کسی های در بستی بین شهری می باشد که با رعایت شدن آن سلامت وایمنی مسافران تامین می شود.
 

مزایای تاکسی در بستی:

برای رفتن از تهران به رشت مسافتی حدود 4 الی 6 ساعت پیموده می شود تا به مقصد که رشت می باشد برسیم . که برای سفر از تهران به رشت یکی از بهترین گزینه ها تاکسی دربستی می باشد.که در این قسمت می خواهیم به مزایای سفر با تاکسی دربستی بپردازیم تا شما با خیال راحت تاکسی مورد نظر خود را برای سفر انتخاب کنید.

سفر با تاکسی دربستی این امکان را به شما می هد که در سفر های که طولانی هستند شما دچار خستگی نشوید. و مزایای دیگری که دارد در مسیر هر کجا که بخواهید متوقف شود و این شکلی شما می توانید از هرجای مسیر که بخواهید از منظر طبیعی لذت ببرید. 

و همین طور وقتی ماشین دربستی برای سفر خود رزرو می کنید دیگر نگران این نیستید که ماشین شما در طی سفر خراب می شود.چرا که در خودرو های دربستی سفرکار قبل از حرکت خودرو به سمت مقصد تمام چکاب های لازم را انجام می دهد.با توجه با این مزایا رزرو تاکسی دربستی برای شما بهترین گزینه می باشد.

مسیر های اصلی از تهران به رشت کدامند؟

آزادراه قزوین-رشت:

در واقع این مسیر از شمال غرب تهران شروع می شود و به سمت شهرستان قزوین و در نهایت به سمت رشت می رود.که از این آزادراه برای سفر کردن به رشت با تاکسی دربستی می توانید استفاده کنید.این مسیر به علت جاده زیبایی که دارد یک مسیر عالی است که شما می توانید از آن لذت ببرید.

جاده چالوس:

مسیر دوم برای سفر به رشت که می توان از مسیر ساحلی و زیبای که دارد استفاده کرد جاده چالوس می باشد که شما می توانید با تاکسی دربستی این مسیر تا رشت را بپیمایید.
 

شما می توانید با انتخاب تاکسی های دربستی  سفرکار به راحترین شکل ممکن با ایمنی واطمینان خاطر از تهران به رشت سفر کنید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار