سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۴ - ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - 27 November 2023
در این متن به معرفی کنسرت علی یاسینی کیش پرداخته و درباره فعالیت هنری علی یاسینی، نحوه رزرو بلیط و مکان برگزاری این کنسرت گفتگو می‌کنیم.
مقدمه

در جزیره کیش دنیایی از سرگرمی و تفریح برای گردشگران داخلی و خارجی فراهم است. یکی از برنامه های جذاب رفتن به کنسرت علی یاسینی کیش می باشد. تعداد بیشماری از مسافران در بین تفریحات و سرگرمی های مفرح این جزیره مایل هستند به کنسرت خواننده مورد علاقه خود بروند. این گردهمایی ها شور و هیجان وصف ناپذیری برای شرکت کنندگان و گردشگران فراهم می آورند. در این متن به معرفی کنسرت علی یاسینی در کیش پرداخته و درباره نحوه رزرو بلیط، قیمت بلیط و دیگر مسائل مربوط به این کنسرت توضیحاتی ارائه می دهیم. پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

علی یاسینی خواننده نسل جوان

کنسرت علی یاسینی کیش

برای سفر به کیش، قبل از هر چیزی برنامه های موسیقی این جزیره را بررسی کنید. کنسرت علی یاسینی کیش می تواند لحظات شاد و مفرحی برای شما فراهم آورد. این کنسرت در تاریخ دوم آذر 1402 برگزار می شود. محل کنسرت در رویال هال پانوراما می باشد. این هتل در بلوار رودکی واقع است. شما می توانید با رفتن به این کنسرت به مراکز خریدی چون سارینا 2 و زیتون نیز دسترسی داشته باشید. محل برگزاری این کنسرت به ساحل نیلگون خلیج فارس نیز نزدیک می باشد. پرسنل مجرب کنسرت علی یاسینی برای شما لحظات خوش و به یادماندنی خواهند ساخت. از آنجایی که بلیط کنسرت کیش به سرعت واگذار می‌شود، به دست آوردن اطلاعات کافی از وب‌سایت‌های مربوطه درباره چگونگی خرید بلیط کنسرت این خواننده در آذر ماه  بسیار مهم است. به همین خاطر در ادامه، درباره نحوه تهیه بلیط به صورت آنلاین توضیحاتی ارائه می دهیم.

چگونه از تخفیف های شگفت انگیز کنسرت علی یاسینی برخوردار شویم؟

برای برخورداری از تخفیف کنسرت علی یاسینی کیش می توانید به سایت کیش تک مراجعه کرده و از آنجا بلیط های تخفیف دار خوبی تهیه کنید. رزرو آنلاین بلیط توسط این سایت امکان پذیر می باشد. این وب سایت بزرگترین مرجع درباره خرید تفریحات کیش بوده و تفریحات متنوعی را به شما پیشنهاد می دهد. پس از انتخاب روز و سانس مورد نظر و پرداخت قیمت کنسرت می توانید بلیط را به صورت آنلاین رزرو نمایید. بلیط کنسرت به صورت پی دی اف به واتساپ یا دیگر پلتفرم های اجتماعی برایتان ارسال خواهد شد. با این روش نیازی به گرفتن پرینت کاغذی نیست. چنانچه اهل موسیقی پاپ هستید و در کیش به سر می برید، حتما شرکت در این کنسرت را مغتنم بشمارید.

کنسرت علی یاسینی کیش و بیوگرافی این خواننده

در  ادامه مبحث کنسرت علی یاسینی کیش به بیوگرافی این خواننده محبوب می پردازیم. علی یاسینی از جمله خوانندگان محبوب و مطرح ایران است که در بین نسل جوان علاقمندان بسیاری دارد. آهنگ های شاد و مشهور او در بین تمامی سنین شناخته شده می باشد. به نحوی که بلیط کنسرت این خواننده در سریع ترین زمان به فروش می رسد. چنانچه می خواهید از تفریحات سالم و شاد در جزیره کیش بهره مند شوید، حتما کنسرت این خواننده را در برنامه خود قرار دهید. ناگفته نماند، علی یاسینی متولد چهارده آذر ماه سال هفتاد و پنج در تهران است. سبک خوانندگی او پاپ بوده و در کنار خوانندگی ترانه سرایی نیز می کند. او همچنین به عنوان تنظیم کننده و آهنگ ساز نیز شناخته می شود. در ضمن همکاری او با آرش مسیح و مسعود جهانی از جمله دلایل اعتبار و شهرت وی می باشد.

رویال هال پانوراما

فعالیت هنری علی یاسینی

اولین فعالیت هنری علی یاسینی به سال نود و چهار بر می گردد؛ زمانی که این خواننده تنها هجده سال سن داشت. اولین آهنگی که از این خواننده منتشر شد، به نام «افسردگی» خیلی زود در محافل موسیقی معروف شد. این آهنگ با استقبال بی نظیری رو به رو گردید. یک سال بعد با انتشار آهنگ «تلخ» توانست تا حدودی نظرات مخاطب دنیای موسیقی در ایران را به سوی خود جلب نماید. اوج موفقیت او با آهنگ «نترس» همراه بود که بسیار موفقیت آمیز و درخشان از کار درآمد. با انتشار این آهنگ مشخص شد که این خواننده خوش آتیه و محبوب توانسته است توجه مخاطبان خود را به دست آورد. او همچنان با نگاه به سوی قله های مرتفع موفقیت در مسیر موسیقی و خوانندگی گام برمی دارد و امیدوار است بتواند بلندترین قله موسیقی و خوانندگی کشور را به نام خود فتح کند.

هزینه بلیط کنسرت علی یاسینی کیش متغیر است. شما می توانید بین قیمت سیصد و هشتاد هزار تا هفتصد هزار تومان برای کنسرت این خواننده محبوب نسل جوان هزینه نمایید. این هزینه با توجه به سالن و صندلی مورد نظر تعیین قیمت می شود.

رعایت چند نکته مهم درباره کنسرت علی یاسینی کیش

برای اینکه در کنسرت علی یاسینی کیش به شما و عزیزان‌تان بسیار خوش بگذرد، خوب است چند نکته مهم را رعایت کنید. سعی کنید سی دقیقه پیش از برگزاری کنسرت در محل حاضر شوید. در هنگام خرید بلیط نیز با دقت عمل کنید چرا که بلیط های فروخته عودت داده نمی شود و قابل برگشت نیستند. برای تامین بهداشت و سلامت خود و عزیزانتان حتما از ماسک و دستکش استفاده کنید. کودکان بالای چهار سال نیز لازم است که در این کنسرت بلیط به همراه داشته باشند. برای خرید بلیط کنسرت با مناسب ترین قیمت و رزرو بهترین صندلی می توانید به سایت کیش تک مراجعه فرمایید.

قیمت کنسرت به دوری یا نزدیکی صندلی به استیج بستگی دارد

فاکتورهای مهم در تعیین قیمت بلیط کنسرت علی یاسینی

فاکتورهای مهمی در تعیین قیمت بلیط کنسرت علی یاسینی کیش دخیل هستند. از جمله مواردی که بر روی این قیمت تاثیر گذار هستند، نزدیک بودن صندلی شما به جایگاه می باشد. هر چه صندلی از جایگاه دورتر باشد، هزینه ای که برای کنسرت می پردازید، بیشتر خواهد شد. در واقع این وی آی پی بودن صندلی است که نرخ ها را جابجا می کند. حتی فصل اجرای کنسرت و برنامه های موسیقی نیز می تواند در تعیین قیمت بلیط کنسرت نیز نقش داشته باشد. همچنین قیمت بالکن ها نیز روی قیمت بلیط اثرگذار هستند. در ضمن در نظر داشته باشید که قیمت بلیط کنسرت هایی که در کیش برگزار می شود در مقایسه با دیگر شهرها که گردشگری در آنها کمتر است، بسیار مقرون به صرفه می باشد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار