سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - 18 December 2023
حتما شما هم از خود می پرسید که مهم ترین اجزای تشکیل دهنده بلبرینگ کدام اند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بلبرینگ های موجود در بازار معمولا از سه قسمت اصلی یعنی رینگ یا حلقه، ساچمه و قفسه تشکیل شده اند.
آیت ماندگار- در حال حاضر مدل های زیادی از انواع بلبرینگ در بازار موجود می باشد. در این صفحه ما قصد داریم به راهنمای خرید بلبرینگ بپردازیم. پس جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه شوید.


بلبرینگ چیست

بیایید راهنمای خرید بلبرینگ را با بررسی چیستی این کالا شروع کنیم. بلبرینگ، یک نوع خاص از انواع یاتاقان به حساب می آید که با هدف کاهش اصطکاک مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر مدل های زیادی از انواع بلبرینگ در بازار موجود می باشد. مدل های خطی و شعاعی از جمله متداول ترین مدل های این کالا به حساب می آیند. این محصولات می توانند بار دریافتی خود را در به صورت محوری یا شعاعی تقسیم نمایند. 

اجزای تشکیل دهنده بلبرینگ

حتما شما هم از خود می پرسید که مهم ترین اجزای تشکیل دهنده بلبرینگ کدام اند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بلبرینگ های موجود در بازار معمولا از سه قسمت اصلی یعنی رینگ یا حلقه، ساچمه و قفسه تشکیل شده اند. هر کدام از این قسمت ها یک سری وظایف ویژه داشته و به نحوی خاص روی پروسه کاهش اصطکاک تاثیر می گذارند. رینگ و قفسه به گونه ای طراحی شده اند تا هیچگاه به یکدیگر برخورد نداشته باشند و همواره روی ساچمه ها حرکت کنند. 

انواع بلبرینگ

در ادامه  مقاله راهنمای خرید بلبرینگ بیایید انواع این محصول را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفته شد مدل های مختلف این محصول در زیر شاخه های متنوعی روانه بازار شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. از جمله متداول ترین مدل های این کالا می توان به بلبرینگ شیار عمیق، بلبرینگ تماس زاویه ای و بلبرینگ خود تنظیم اشاره نمود. هر کدام از این محصولات به نحوی خاص روند اجرای پروژه های مختلف را تحت تاثیر خود قرار می دهند. کارشناسان باید بر اساس نیاز های ماشین نسبت به انتخاب بلبرینگ اقدام نمایند. و نوع این محصول و کاربرد آن به طور حتم روی قیمت بلبرینگ تاثیر خواهد داشت.


بلبرینگ شیار عمیق و کاربرد آن

در ادامه بررسی راهنمای خرید بلبرینگ بیایید به انواع این کالا هم نگاهی بیندازیم. بلبرینگ های شیار عمیق محصولات خاصی به حساب می آیند که در قسمت داخلی حلقه خود چندین شیار دارند. این طراحی به بلبرینگ اجازه می دهد تا حجم بار تحمل شده خود را افزایش دهد. 

بلبرینگ تماس زاویه ای و کاربرد آن

بلبرینگ تماس زاویه ای هم نوعی یاتاقان است که فقط از یک جهت نیرو دریافت می کند. یعنی اگر شما از دو جهت مختلف به آن نیرو وارد کنید، احتمال آسیب دیدنش بالا می رود. این محصولات به گونه ای طراحی شده اند تا نسبت به تحمل بار های ترکیبی اقدام نمایند. 

بلبرینگ خود تنظیم و کاربرد آن

بلبرینگ خود تنظیم یکی از کاربردی ترین مدل های این کالا به حساب می آید که کاربرد های زیادی را در خود جای داده است. این کالا از چند ساچمه به عنوان عنصر غلطان خود استفاده می نماید. این مدل از انواع بلبرینگ به هم راستا نبودن محور شافت هیچ حساسیتی نشان نمی دهد. 

بلبرینگ کف گرد و کاربرد آن

آخرین مدل از انواع بلبرینگ به محصولات کف گرد اشاره دارد. مدل های کف گرد، محصولات کاربردی به حساب می آیند که تحمل وزن زیادی را در خود جای داده اند. این محصولات در دو دسته بندی اصلی یعنی مدل های تک ردیفه و دو ردیفه به فروش می رسند. 

تاریخچه برند SKF و توضیح مختصر در خصوص محصولات SKF

البته که نمی توان راهنمای خرید بلبرینگ را بدون معرفی بهترین برند فعال در زمینه طراحی و تولید این کالا ادامه داد. انتخاب یک برند قوی و معتبر همچون SKF به شما اجازه می دهد تا با کیفیت ترین مدل های این کالا را همراه با تعرفه ای معقولانه تهیه نمایید. این شرکت برای اولین بار در سال 1907 و در کشور سوئد راه اندازی شد. در ابتدا این شرکت فعالیتش را به عنوان یک مجموعه تولیدی کوچک شروع نمود ولی در حال حاضر بیش از 40 هزار کارمند دارد. بلبرینگ، گریس، ابزار های مکاترونیک و تجهیزات مربوط به انتقال انرژی از جمله مهم ترین محصولات این برند به حساب می آیند. ما به عنوان یکی از فعال ترین نمایندگی محصولات skf در ایران آماده خدمت رسانی به شما هستیم

درباره شرکت ماهان تجهیز صنعت ایرانیان

ماهان تجهیز صنعت ایرانیان یکی از شناخته شده ترین شرکت های فعال در زمینه عرضه انواع بلبرینگ و تجهیزات صنعتی پر اهمیت به حساب می آید. این مجموعه محصولات خود را به صورت مستقیم از بهترین برند های تولیدی بین المللی تامین کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهد. پس برای خرید بلبرینگ شما با خیال راحت می توانید خدمات ماهان تجهیز صنعت ایرانیان را به کار گیرید. 

راهنمای خرید بلبرینگ از شرکت ماهان تجهیز صنعت ایرانیان

در آخرین قسمت از راهنمای خرید بلبرینگ، بیایید به روش خرید از شرکت ماهان تجهیز صنعت ایرانیان بپردازیم. برای خرید بلبرینگ از شرکت ماهان تجهیز صنعت ایرانیان شما می توانید به سایت این مجموعه مراجعه و خدمات واحد پشتیبانی اش را مورد استفاده قرار دهید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار