سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۱ - ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - 20 December 2023
همان طور که میدانید از زمانی که انسان با مفهوم وزن آشنا شده ترازوها به عنوان یک ابزار برای اندازه گیری وزن شناخته شده اند.
ترازو چیست:

همان طور که میدانید از زمانی که انسان با مفهوم وزن آشنا شده ترازوها به عنوان یک ابزار برای اندازه گیری وزن شناخته شده اند. وبا گذر زمان ترازو ها نقش بیشتری را بر عهده گرفتن  وهمین طور مدرن تر شدند وبرای اندازه گیری جرم،رطوبت و حتی کاربرد های دیگر از ترازو ها استفاده می شود.ترازو ها در سایز ها وانواع مختلفی وجود دارد.که یکی از برند هایی که سال هاست در صنایع مختلف از آن استفاده می شود ترازو پند می باشد که شرکت ترازایرانگام نمایندگی فروش این محصول را بر عهده دارد.که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.


ترازو پند:

اکثر افرادی که در حیطه فروش ترازو فعالیت می کنند می دانند که ترازوی پند یکی از برند های مشهور وبرجسته در ایران می باشد.که حدود 30سال است که در صنایع مختلف از این ترازو استفاده می شود.که از جمله این صنایع می توان به مواردی همچون صنایع غذاییودارویی، نفت و گاز وپتروشیمی،رنگ ورزین،صنایع فلزی وقطعه سازی،بسته بندی،لاستیک سازی،خودرو سازی و... اشاره کرد.

می توان گفت در بین تمام محصولاتی که ترازایرانگام ارائه می دهد ترازو پند جزء ترازوهای دیجیتالی می باشد که می تواند نیاز های خریداران رادر زمینه های مختلف برطرف کند.

هر ترازوی پندی که تولید می شود دارای قطعاتی می باشد که این قطعات شامل:

اتصالات دستگاه
کیبرد
صفحه نمایشگر
کفه ترازو
و کاتالوگ جهت راه اندازی آن 

قطعاتی که نام برده شد به گونه ای تولید وطراحی شده اند که می توان سالیان سال از ترازو استفاده کرد بدون اینکه برای شما مشکلی به وجود آید.


شرکت تراز ایرانگام:

ترازایرانگام با بیش از ربع قرن تجربه و با اخذ مجوز رسمی از وزارت صنعت و معدن و تجارت الکترونیک در صنعت وزنه‌سنجی، به عنوان نمایندگی انحصاری و فعال در فروش و خدمات پس از فروش ترازوی پند، به مشتریان اعتماد و کیفیت را ارائه می‌دهد. تعهد شرکت به ارائه ترازوهای پند با استانداردهای بین‌المللی، همراه با امکاناتی چون داشتن شارژر داخلی و باتری پشتیبان، و ارتباط سریال با پرینتر در برخی از محصولات، برای مشتریان امکان استفاده بهینه و دقیق را فراهم می‌کند.ترازایرانگام به عنوان یکی از پیشتازان در ارائه راهکارهای وزنه‌سنجی در بازار ایران شناخته شده است.

انواع ترازو پند:

بیشتر ترازوهای پند جزء ترازوهای علمکدار محسوب می شوند.اما ترازوهای دیگر برای مصارف های مختلف هم تولید می شود.که فروشگاه ترازایرانگام به عنوان نمایندگی فروش ترازوپند به عنوان یک منبع معتبر برای خرید انواع ترازو می باشد.که انواع ترازو پند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. ترازو علمکدار: یک ترازوی علمکدار دارای یک صفحه نمایش است که وزن را به دقت نمایش می‌دهد. معمولاً دارای قابلیت‌های دیگری نیز می‌باشد مانند محاسبه BMI (شاخص توده بدنی) و پیوند به دستگاه‌های موبایل یا کامپیوتر برای ردیابی و ذخیره وزن.
2. ترازو بدون علمک: ترازوی بدون علمک یا ترازوی سنتی بدون صفحه نمایش است که وزن را به صورت سنتی نمایش می‌دهد با استفاده از یک میزان وزن محور اصلی.
3. ترازو پرینتردار یا فاقد پرینتر: این نوع ترازوها دارای قابلیت چاپ ترازوی مورد نظر هستند. این قابلیت امکان ثبت دقیق مقادیر وزنی و مشاهده سابقه وزن را برای استفاده های تجاری یا پزشکی فراهم می کند.
4. ترازو آشپزخانه: ترازوی آشپزخانه یک ابزار کوچک و قابل حمل است که برای اندازه گیری وزن اجسام و مواد غذایی در آشپزخانه استفاده می‌شود. این نوع ترازوها معمولاً دارای صفحه نمایش دیجیتالی و دقت بالا هستند.
5. ترازوخانگی: ترازوهای خانگی نیز معمولاً برای استفاده در منزل برای اندازه گیری وزن افراد، مواد خام و اشیای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. آنها به طور کلی دارای صفحه نمایش دیجیتالی و دقت متوسط هستند.
6. ترازو صنعتی: ترازوهای صنعتی برای استفاده در بخش های صنعتی و صنایع سنگین ساخته شده اند. آنها برای اندازه گیری وزن اجسام سنگین وبزرگ استفاده می شوند. این ترازوها عموماً دارای قابلیت اتصال به سیستم های کنترل کیفیت و با استفاده از سنسورهای خاص و مصنوعات با قابلیت تحمل وزنهای بالا هستند.

نکات مهم هنگام خرید ترازو پند:

در هنگام خرید ترازو پند باید به شاخصه های آن توجه کرد که شاخصه مهم در خرید این ترازو ها کیفیت،ظرفیت و تنوع محصولات می باشد.اما ظرفیت ترازوهای پند بین 30 تا 70 کلیوگرم می باشد که شما می توانید با توجه به نیاز خود ظرفیت مورد نظر را انتخاب کنید.
در خصوص قیمت ترازو های پند می توان گفت که قیمت این ترازو ها بر می گردد به ظرفیت و کیفیت آنها که هر چه ظرفیت بیشتر واز کیفیت بهتری برخوردار باشد قطعا قیمت هم بیشتر می شود.


یک نکته مهم که باید به آن توجه کنید، انتخاب و خرید ترازو پند از منبع قابل اعتماد و معتبر بسیار حائز اهمیت است تا در مورد مسائلی مانند گارانتی و کیفیت هیچ مشکلی به وجود نیاید. شرکت تراز ایرانگام به عنوان نمایندگی ترازوی پند، علاوه بر ارائه محصولات متنوع این شرکت، در خدمت مشتریان برای تعمیرات ترازوهای پند نیز قرار دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار