سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۱۸ دی ۱۴۰۲ - 08 January 2024
لوله سیاه درزدار یکی از انواع لوله‌های فولادی است که از طریق فرم‌دهی و جوش دادن به تولید می‌رسند.

آیت ماندگار- لوله سیاه درزدار یکی از انواع لوله‌های فولادی است که از طریق فرم‌دهی و جوش دادن به تولید می‌رسند. در واقع برای تولید لوله درزدار، تولید کننده متحمل پرداخت هزینه‌های کمتری خواهد شد و متقابلا فروش این محصول با قیمت مقرون به صرفه‌تری انجام می‌شود. اگر قصد خرید لوله درزدار سیاه دارید، از طریق فروشگاه آریا فولاد می توانید از قیمت لوله سیاه درزدار سپاهان، قیمت لوله سیاه درزدار اصفهان، قیمت لوله سیاه درزدار سبک و سایر محصولات مطلع شوید و با شماره ۰۲۱۶۶۳۱۷۶۳۶ تماس حاصل فرمائید تا کارشناسان سایت، راهنمایی‌های لازم را در جهت خرید محصول مناسب انجام دهند.

موارد کاربرد لوله درزدار سیاه

لوله سیاه درزدار دارای دو نوع مختلف تست شده و تست نشده هستند که محصول تست شده کاملا استاندارد بوده و دچار نشتی نیز نمی‌شود. همچنین نوع تست نشده آن به این صورت است که قبل از ورود به بازار آهن آلات برای فروش، به بازار ضایعات فرستاده می‌شوند. اغلب بیشترین کاربرد لوله درزدار برای صنعت پتروشیمی و گاز رسانی است که به همین دلیل محصول را با روی پوشش می‌دهند و زمانی که حالت گالوانیزه به خود گرفت، دچار زنگ زدگی نمی‌شود و برای لوله کشی آب نیز مناسب خواهند شد اما برای استفاده در مکان‌ها تحت فشار مناسب نخواهند بود.

در واقع لوله سیاه درزدار با ضخامت بالای ۲ میل تولید می‌شود و تست خمش، کشش، فشار و پیچش روی محصولات انجام می شود. لوله سیاه درزدار به دلیل استحکام بالا، برای انتقال گاز بسیار مناسب هستند و لوله سیاه کم کربن ERW به طور گسترده‌ای در صنعت مورد توجه قرار گرفته‌اند. عمده کاربرد این مقاطع برای ساخت سازه‌های فلزی، قوطی و پروفیل و… است. در ادامه موارد استفاده از لوله سیاه درزدار را نام برده‌ایم:

  •     استفاده برای ساختمان سازی

  •     کاربرد در معادن و سازه‌های فولادی

  •     استفاده در صنایع پتروشیمی و حمل و نقل سیالات


انواع لوله درزدار بر اساس نوع مصرف و کاربرد در صنعت

لوله‌های درزدار با درز طولی دارای انواع مختلفی هستند که در زمان خرید لوله درزدار باید به این موارد توجه داشته باشید تا بهترین محصول را خریداری نمائید.

لوله جدار چاه

این محصول دارای دو نوع لوله جدار چاه ساده و شیاردار است که طول عمری نسبتا طولانی داشته و به عنوان مانعی بین دیوار و آب خواهند بود که بدین صورت سبب می شوند تا آلودگی و ناخالصی کمتری وارد آب شود. همچنین استفاده از این نوع لوله سبب می‌شود تا دیواره چاه ریزش نکند.

لوله داربستی

لوله داربستی نیز بر اساس نیاز مشتری با قطر و ضخامتی تعیین شده تولید می‌شوند و دارای انواع مختلفی نیز هستند. اغلب از این نوع لوله برای ساختمان سازی استفاده می‌کنند که به وسیله آن می‌توان به دور ترین نقاط ساختمان دسترسی پیدا کرد. در نظر داشته باشید که لوله داربستی درزدار مناسب انتقال آب و گاز نیست و برای انتقال آب و گاز با فشار و حرارت بالا تنها استفاده از لوله‌های فولادی بدون درز مناسب خواهد بود.

لوله اسپیرال

لوله اسپیرال نیز یکی از انواع لوله‌های درزداری هستند که از لحاظ کیفی بهتر از لوله درز مستقیم خواهند بود. تولید لوله اسپیرال به این شکل است که ورق با ابعاد و ضخامت مشخص دور میله ای رول می‌شود و در نهایت دو لبه ورق به یکدیگر جوش داده خواهد شد.

لوله درز مستقیم صنعتی

با توجه به اینکه تنوع لوله‌های درزدار زیاد است، مسلما قیمت، کیفیت و وزن لوله سیاه درزدار با سایر محصولات متفاوت خواهد بود. لوله درز مستقیم صنعتی نیز یکی از پر فروش ترین محصولات بازار آهن آلات هستند که مطابق با استاندارد‌های بین المللی ساخته می‌شوند و در صنایع مختلف وابسته به سایز و اندازه‌ای که دارند، کاربرد‌های زیادی خواهند داشت.

لوله درز مستقیم آب

این محصول روش تولیدی آسان داشته و معمولا با تناژ‌هایی بالا ساخته می‌شوند. اغلب موارد استفاده از لوله API برای انتقال گاز، سیستم‌های گرمایش و موتورخانه‌ها است.

قیمت لوله درزدار در فروشگاه آریا فولاد

همانطور که می‌دانید پر فروش ترین لوله‌های موجود در بازار، لوله‌های فولادی درزدار و بدون درز فولادی هستند که تنها برای مصارف تعریف شده‌ای کاربرد دارند. در واقع قیمت لوله درزدار بسیار ارزان‌تر از لوله بدون درز یا لوله مانیسمان خواهد بود و از طرفی نیز لوله سیاه برای استفاده در صنایع پر فشار و با حرارت بالا اصلا مناسب نخواهند بود.

اگر قصد خرید محصولات آهن آلات ساختمانی را دارید، ما به شما خرید از فروشگاه اینترنتی آریا فولاد را پیشنهاد می‌کنیم تا خرید خود را بدون واسطه و از درب کارخانه انجام دهید. همچنین جهت اطلاع از قیمت لوله درزدار و سایر محصولات دیگر اعم از لوله گازی، لوله گلخانه ای، لوله گلخانه ای سبک، گرم و سایر محصولات با شماره ۰۲۱۶۶۳۱۷۶۳۶ تماس حاصل فرمائید و یا از طریق منو سایت، لیست قیمت انواع لوله و پروفیل را مشاهده کنید.

منبع : https://ariafoolad.com/where-sealed-black-pipe-used/
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار